- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny automobilky se honí za vzhledem aut a kvalita je čím dál horší .Opravdu dobrá auta se již vyráběla.
U těchto aut se vždy setkávám se splácanými a trochu pokřivenými stylistickými prvky z jiných aut. Tady se mi to zdá zvenčí trochu silně šmrnclé Focusem, vevnitř je to trochu pokroucená stará Corolla jak vyšitá. Asi zůstanu u originálu, tohle je na mě takové narychlo nakvašené a navíc si myslím, že to životností zatím japonské či německé předlohy moc nedohání.
Na ten jejich středový,modře podsvícený panel mám už alergii....
jj ... tři prázdné kaslíky z tvrdého plastu v holofabce jsou oproti tomuto uplný zázrak
podle jednoho z článků v jednom nejmenovaném morotistickém magazínu, trpí sazemi už i moderní turbo-benzínové motory, zvláště, je-li trochu méně nekvalitní palivo - má to být způsobeno tím, že se benzín špatně rozstříkne ve válci, nestihne se zapálit, resp. důkladně shořet a pak se vyfukují saze - i z benzínu. stejné jako z nafty.
Takový motoristický magazín je vážně lepší nejmenovat :)
Tenhle asijskej design, zvláště interiéru, jde jaksi mimo mě...
Před domem stojí Ford Fiesta. Jsem se schválně šel podívat...Nojo, je ten čumák podobný.
... takhle to vypadá jako nějakej Pežot :)
fabriku na prevodovky ! Bude tam jezdit moc kamionu a budou smrdet ! To jim nestacilo, ze postavili fabriku na urodnem poli, kde rostlo nadherne zeli ? Uz takhle nam odvazeji dost zisku do Koreje !
pepiku, ze jste nepostavil fabriku na poli neurodnem, zasobovanou potrubni postou a i ty zisky jste mohl doma podrzet?
Auto se mi moc líbí, myslím že designově je povedené. Ale je velká škoda že do nabídky (zatím) zřejmě nedali přeplňované benzíny. Hyundai sází na jednoduchost, spolehlivost a cenu, ale o tomhle autě budou uvažovat potencionální kupci evropských značek. Motory Hyundai nejsou vůbec špatné, ale jsou si přiliš podobné projevem, pro i30 jsou jenom 2 benzíny lišící se jenom o 10% točivého momentu. Nové turbo GDI by do té monotónnosti udělalo díru, to bude ale asi až do nového Ceedu.
Vlastně výtka k designu by byla, to jejich pitomý, pitomý, pitomý zužování oken, hlavně směrem dozadu. Přítelkyni se líbí Sportage, ale u mě skončila jak jsem do ní vlezl výhled je jako z tanku. i40 tím taky trpí, prooooč?