Diskuze

Legendární značka ožívá. Novou drsňáckou tatru zkrotí i blondýna

Jen drž plyn na podlaze, ona si to už elektronika přebere sama. To je hlavní heslo, které mi vštěpuje do hlavy tatrovácký instruktor, když se s plně naloženou osmikolovou Tatrou Phoenix škrábu do bahnitého kopce plného takových děr, že by do nich osobní offroad zahučel celý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xxx! - verze 1.1

14. 9. 2011 5:26
pane redaktore pletete si stupně a procenta

Je valký rozdíl 45° a 45% stoupání ;-)

0 0
možnosti

someone_else

30. 11. 2011 13:14
Soudě podle úhlu,

který na fotce svírají se svahem postavy novinářů, by mohlo skutečně jít o úhel 45° (= 100% stoupání).

0 0
možnosti

gazda2

13. 9. 2011 18:39
S Tatrou to opravdu nevypadalo moc dobře.

Možná to spojení s bludným holanďanem pomůže oběma. Náklaďáky v Čechách či v tomto případě na Moravě  umíme docela dobře a levně, fabrika tam stojí na poměry obrovská, tak by sem mohla výroba spíš přijít, než odcházet.

1 0
možnosti

tonny.p2

13. 9. 2011 9:04
peknej

hodil by se mi na zahradu:-)

0 0
možnosti

ondrej01

13. 9. 2011 0:38
Do státních zakázek

K čemu je, že máme dobrá auta, když pak stát vybírá např. auta pro silničáře a místo dobrých tater vyberou renaulti apodobná auta. Takhle se přeci nepodporují státní firmy a už vůbec, pokud je krize.

0 0
možnosti

pavelthelong

12. 9. 2011 21:12
pozde bycha honit

díky DAF získala přístup ke stovce dealerů, hlavně v Evropě,

kde není etablovaná, na rozdíl od tradičních trhů, jako je Čína,

Austrálie nebo Rusko....v Rusku byla Tatra etablovana jako nikdo druhej, v dobe, kdy jeste o nejakem DAFu Rusove jenom cetli v novinach. Pak halt se reklo, ze rusky trh prece nikoho nezajima. v Cine bude DAF na stejne urovni co Tatra-tzn na pocatku. Ale bude mit prachy na obrovskou kampan. Australie, to je opravdu perspektivni trh- tam jezdi zhruba 2x tolik nakladaku nez v CR ( i kdyz asi trochu vic jich bude v "off road" provedeni....)

0 0
možnosti

pavelthelong

12. 9. 2011 21:56
Re: pozde bycha honit

sorry, teprve ted jsem si vsiml formulace "na rozdil od"....hluboce se timto omlouvam :-(

0 0
možnosti

male_zvire

12. 9. 2011 20:18
?

" nejlehčí při stejné hmotnosti"

Tak jak? Kilo peří je lehčí než kilo železa?

0 0
možnosti

Rebby

12. 9. 2011 20:22
Re: ?

Oni maji namysli uzitecnou hmotnost. Je nejlehci ve srovnani s vozy se stejnou uzitecnou (uzitkovou) hmotnosti.

0 0
možnosti

jambajaa

12. 9. 2011 19:47
...

Kéž to Tatru zachrání a znovu ustaví na výsluní.. Upřímě doufám v úspěch, a zároveň doufám že DAF ji nechá být a nebude se do ní montovat tak že by jí chtěl nakonec zrušit..

Btw- Ta světla se měla změnit..:)

0 0
možnosti

hrcprcsalala2

12. 9. 2011 20:22
Re: ...

A jak a proč by to měl DAF dělat?

0 0
možnosti

error404_is_back

12. 9. 2011 19:21
Tatra nezná bratra!

8-o

0 0
možnosti

pit 75

12. 9. 2011 18:58
smrt prichazi z U.S.A.

misto aby investovali tak akurat těží ze značky.....copak jsme se malo poučili???? viz. vagonka studénka..........

0 0
možnosti

pit 75

12. 9. 2011 18:55
smrt prichazi z U.S.A.

vse se dorazi tim ze znici vsecky formy na odlevani s logem tatra tak jak to bylo u cezety;-€

0 0
možnosti