- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je valký rozdíl 45° a 45% stoupání
který na fotce svírají se svahem postavy novinářů, by mohlo skutečně jít o úhel 45° (= 100% stoupání).
Možná to spojení s bludným holanďanem pomůže oběma. Náklaďáky v Čechách či v tomto případě na Moravě umíme docela dobře a levně, fabrika tam stojí na poměry obrovská, tak by sem mohla výroba spíš přijít, než odcházet.
K čemu je, že máme dobrá auta, když pak stát vybírá např. auta pro silničáře a místo dobrých tater vyberou renaulti apodobná auta. Takhle se přeci nepodporují státní firmy a už vůbec, pokud je krize.
díky DAF získala přístup ke stovce dealerů, hlavně v Evropě,
kde není etablovaná, na rozdíl od tradičních trhů, jako je Čína,
Austrálie nebo Rusko....v Rusku byla Tatra etablovana jako nikdo druhej, v dobe, kdy jeste o nejakem DAFu Rusove jenom cetli v novinach. Pak halt se reklo, ze rusky trh prece nikoho nezajima. v Cine bude DAF na stejne urovni co Tatra-tzn na pocatku. Ale bude mit prachy na obrovskou kampan. Australie, to je opravdu perspektivni trh- tam jezdi zhruba 2x tolik nakladaku nez v CR ( i kdyz asi trochu vic jich bude v "off road" provedeni....)
sorry, teprve ted jsem si vsiml formulace "na rozdil od"....hluboce se timto omlouvam :-(
" nejlehčí při stejné hmotnosti"
Tak jak? Kilo peří je lehčí než kilo železa?
Oni maji namysli uzitecnou hmotnost. Je nejlehci ve srovnani s vozy se stejnou uzitecnou (uzitkovou) hmotnosti.
Kéž to Tatru zachrání a znovu ustaví na výsluní.. Upřímě doufám v úspěch, a zároveň doufám že DAF ji nechá být a nebude se do ní montovat tak že by jí chtěl nakonec zrušit..
Btw- Ta světla se měla změnit..:)
misto aby investovali tak akurat těží ze značky.....copak jsme se malo poučili???? viz. vagonka studénka..........
vse se dorazi tim ze znici vsecky formy na odlevani s logem tatra tak jak to bylo u cezety