- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co ukazal peugot (HX1) tak si rikam jetli v republice mame nejake designery nebo jestli maj ve smlouve navrhovat jen krabice s okoukanymy a starymi tvary...ja fakt nevim to vazne nemame na vic
Mne sa tento dizajn pozdáva. Taká konzervatívna klasika. Bude závisieť od ceny, ktorú Nemci na ňu nahodia. Lebo súčasná Octavia je nehorázne predražená a vhodná akurát tak ako podnikový expres. Len ten interiér bude musieť byť v tmavých farbách. Bledá vyzerá pekne, ale je nepraktická.
Mně se opravdu moc líbí. Škody mají konzervativní design ale o to déle trvá, než se okoukají.
Ale proboha proč se i tato novinka bude opět startovat klíčkem ? Nechápu . . . .
Jestli si někdo koupí tohle auto v bílé barvě interiéru, tak ať si předplatí návštěvy ve firmě pro čištění interiérů vozidel
Auto se snad čistí proto, aby bylo čistý a ne proto, že je to vidět, ne?
A světlej interiér je super!
Vzhledem k preferencí místních zlodějských gangů ani náhodou. Ale nevypadá špatně.
....mel vypadat facelift oktavky, ne ta pseudokorejska kreace co predvedli.
Nějakou užitnou hodnotu to většinou má, je to lehce předražené a většinou hodně konzervativní. V čase Korejců z Čech a ze Slovenska asi škodovce nic jiného nezbylo, než udělat přifouklou fábii v cenové relaci nošovických vozítek. Ale že by mě to nějak nadchlo, to určitě ne. Zůstanu již asi u nějakého toho spolehlivějšího Japonce, klidně i vyráběného v Evropě.
Nošovice nejsou v Čechách. Jinak tohle auto vcelku vyčnívá. Sice je tohle auto konzervativní, ale přední maska se světlomety je skvělá. Uvidíme, jak bude vypadat sériová verze. Yetti a Roomster jsou taky konzervativní? Škodovka drahá je. Zatím taky zůstanu u Japonce, ale z Japonska. :-)
Na koho tím míří? Mezi Fábií a Octavií? Tam se ještě něco vejde? A jak cena? Jaká bude ve finále? Pokud bude cena také mezi Fábií a Octavií a jen v "základu", pak běžný český spotřebitel raději sáhne pro Hyundai i30, nebo Kia Ceed. Porovnání ceny a funkčnosti a výbavy hovoří pro "Korejce". No, uvidíme, rozhodující pro zákazníky nebývá jen vzhled, ale poměr cena/užitná hodnota.
Nemluvte za lidi, většinou je zn. KIA stále vnímána jako low-end pro chudé, kdežto Škoda je značka kvalitou zcela souměřitelná s VW. A to nehovořím o designu - KIA, to je jako bunda z tržnice - na první pohled zaujme, ale nosit se nedá.