- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Seat jako nejchuravější značka koncernu VW už v minulosti Škodovku postihl. Kvůli jeho prodejním problémům začátkem 90. let min. st. se Škodovka nedočkala výstavby nové motorárny, k čemuž se VW zavázal v prodejní smlouvě s naší vládou. A tak se místo moderních motorů 1,6, vyvinutých u nás krátce před revolucí, montovali do nové Škody Octavie staré 1,6 VW. Ještě že dnešní problém Seatu Škodovku postihl pouze časovým přeložením premiéry jejího nového konceptu. A snad současná churavost Seatu, odpovídající churavosti Španělska a dalších jižních států EU, ČR tolik nepostihne. Stejně jako staré motory 1,6 VW v nových autech Škoda Octavia od roku 1996, protože na odbyt šly s obrovským podílem už tehdy hlavně modely s motorem 1,9 TDi.
by mela byt veta..sponsored by skoda....
a ze predu je to jak cadilac.
Že by konečně konec odporného desingu? "čínanovy oči" to je snad něco co na dnešních šuplíkách teda nezkousnu. Nejtragičtěji je na tom dnes Hyundai i40
Mám opačný názor.
Zadek nic moc, normální Seat, předek krásný, podobný Cadillacu.
nedala by se koupit ta plechovka kouzelného laku, která zbyla (podle článku tam toho vezli dvě pixle).
Děkuju
dle mého vezli jenom jednu pixlu, ale čekali na ní dvě auta kdyby se náhodou něco stalo :)
Kdepak !!! ... Skoro všechna auta jsou NIŽŠÍ než Škodovka ! ... těch bachratých tvarů se asi nezbavíme!
který dokázal opravit slisovaný sedan, ze kterého byl skoro hatchback, bych opravdu moc rád měl.
to znamená jediné, buď nás lakuje idnes, nebo seat...
Ta příď je krásná.
Dokázal bych si na ní představit logo Cadillacu.