- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pohrbi zvukem z reproduktoru. A my stale budeme jezdit po magistrale 50tkou....
Omezení na magiču nesouvisí s hlukem motoru.
Neměla by mít taky nějaký zvuk?. Zvonky už se dávno nenosí a nechat se přejet naprosto tichým cyklistou v 50 km rychlosti taky není žádná sranda.
Trenažéry v autoškolách Svazarmu taky vydávaly zvuk motoru, co to někde vyhrabat a prodat Amíkům za těžké peníze?
Evropská unie již prý plánuje zavedení povinného užívání takových těch "drnkaček do drátů" pro cyklisty...pamatujete ne, já to jako malej kluk měl a bordel to dělalo slušnej!
V sáj-fáj to už mají přece dávno vyřešené.Prostě ať to dělá vžuuuuííííí.
No tak nad tím teda museli dlóóóuho přemýšlet
Mezi námi, kdo vymyslel pronikavé pípání couvajících velkých vozidel, toho by měli zavřít. Nechápu, jak někdo vůbec může dnes vydržet u takovýchto vozidel pracovat a poslouchat to calé dny a roky.
Tak o tom mi vyprávěj - pobíhat s nivelákem po stavbě, kde jsou dva traktor-bagry je psychicky "náročný"...
Mnoho desetiletí se lidé snaží, aby zvuk motoru v autě byl slyšet pokud možno co nejméně. Tichost vozu byla značka luxusu. Když se konečně ve vývoji dobereme k pohonu, který nevydává zvuk žádný, tak je to najednou zase špatně.
Měl jsem dojem, že nízká hladina hluku je jedna z veličin, podele které se také poměřuje kvalita životního prostředí.
Takže když už nebudeme vypouštět CO2, tak alespoň ať to dělá randál?
BUDEME vypouštět CO2.
Myslíš, že ta elektřina spadne z Marsu?