- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Museli jim to z Bruselu nařídit, co mají vyrábět za auta, jinak by to nikdo nekupoval, si to představte, paní!
a když to nebudete kupovat, tak vám to z Bruselu nařídí nebo budete platit WV "nespotřební daň" za to že jste to nekoupili
"das auto" je takovy neslany nemastny nikdy jsem nepremyslel o teto znacce. nechapu ten entuziasmus lidi nad "VW"
Vyzkoušej ho. Já taky dřív jezdil v Citroenu, ale už bych se do něj nevrátil.
Provozní náklady +- stejné. Racionální kupec vezme Yarise. Moc nechápu smysl minivozů, při téhle cenové strategii.
No, a za 250 koupíš zase i větší a praktičtější auta než Yarise. Takže racionální člověk si vybere i jinde. A nemyslím tím zrovna nejlevnější Škodovky nebo třeba Dacie - v téhle ceně většina automobilek už dokáže něco nabídnout.
Moc pěkné - Aston Martin Cygnet. Už se těším na nového Bonda....
Asi by se to jmenovalo "Bond Pride"...
Nejvyšší rada RVHP by měla omezit své zásahy do průmyslu jinak nás zbytek světa převálcuje tam i zpět.
Pardon, tedy ne RVHP ale EU. Furt se mi to plete, nevím proč to přejmenovávali.
že je ještě čas si koupit nějaký dvoulitr v benzínu s trvanlivou kastlí S tímto vývojem bude v další generaci aut místo motoru soustava šlapek a přísný zákaz používání luštěnin před jízdou.
Tuneři do toho hodí motor ze sekačky, který budou umně skrývat a vypínat před hlídkou výběrčích daně ekozamoření
Karoserie není problém, ale do 10 let se ti rozpadne elektronika v autě.
Auto se vyrabi tak, ze dovezou IQ do tovarny Astonu, tam se demontuji urcite casti karoserie, namontuji se ty od astona a auto jde do prodeje.
Jsem trochu zmaten z toho auta. Protože na fotkách vypadá děsně hnusně a naopak na firemních renderech dobře. Jinak já osobně si myslím, že tahle fofrkárka je určena primárně pro neevropský trh. Akorát to nikdo nahlas neřekl.
na posledních fotkách vypadá Up celkem dobře. Ale na fotce první je to nic moc :-(
- Auto Union se už před válkou přejmenovalo na DKW
- DKW po celou dobu vyrábělo dvoutakty chlazené vzduchem (s předním náhonem, pravda, měli to už před válkou)
- VW rozhodně nemělo jen jeden model, viz VW 1500 a VW 411/412, bylo i v ČR, jezdil s ním třeba Werich
- ten motor měli od NSU, které koupili ve stejné době, viz VW K70
Sorry, ale je to zcela mimo...
Takze jak VY tak clanek je uplne mimo :D ...
Historie Audi je trosku jinak, napred oddeleny Audi, Horch, Wanderer a DKW. Potom sjednoceny jako Auto Union. Po valce ve vlastnictvi MB, potom VW. Pak prislo NSU a cely nazev do roku 1985 byl "Audi NSU Auto Union GmbH". VW melo jeden zakladni model a tim byl Frantiskuv brouk at uz v osobni verzi (Brouk) a dodavkove verzi (Transporter). VW 1500 a ostatni nestavelo VW. Prvni male uzitecne vozidlo nove koncepce bylo co? presne! Polo, alias Audi A50 pro socky. Golf je jen vetsim bratrickem. Jen Vy pane Filozof jste trochu min mimo nez ten packal co psal tenhle clanek... vice viz clanek na http://audiklub.cz/audiwiki/o-automobilce