Diskuze
Veloster: auto značky kočkolap
Děkujeme za pochopení.
Enejdý
Barva nechutná
...ale design docela pěkný, neotřelý, mně se líbí...akorát je smutný, že v základu na tom budou nějaký 13" kola a s těma to 50% "krásy" ztratí...
bezdukátů II
Re: Barva nechutná
v základu jsou 17ky, chce to hledat dřív než začneš psát
Zefram Cochrane
tchýni doporučuji vozit pořád
co kdyby namrzlo, trocha popela se vždy hodí.
FastDriver
O ničem.
viděl jsem to v primáckém autosalónu a je to jen imidžovka. Kdyby se alespoň ty třetí dveře otevíraly proti směru jízdy.
saifo1
Absence dveří za řidičem
sice chápu, že vzádu chybí dveře za řidičem kvůli bezpečnosti při vystupování do vozovky. Ale to jde udělat i jako senzor ve zpětném zrcátku při hlídání zda se neblíží auto. Pokub by jelo, elektronicky se dveře zablokují a nepůjdou otevřít. Ale většinou lidé vystupují buď u domu nebo někde na parkovišti. A přijde mi nepraktický, aby se trojice cestujích cpala ven z auta pouze jedinými dveřmi
radik
Re: Absence dveří za řidičem
no s takovym senzorem by se klidne mohlo stát že na frekventovaný silnici by si vůbec nevystoupil... a potom to je čtyřmístný auto takže vzadu je místo pouze pro dvojici a ne trojici... jinak u normálního čtyřmístnýho kupé Vám nevadí soukat se dozadu přes přední sedačku?
legnaw
chlapolap?
a mne sa paci uz nejaky ten mesiac...
zial pragmatickost penazenky ma asi zazenie k inemu vozu :((
truthspeaker
kočkolap
Kočkolap je auto, demonstrující sílu a nadřazenost samce, který dokáže samičku a její potomstvo zajistit. Tedy drahé a exluzivní auto. Levné korejské auto to nebude, i kdyby bylo ještě víc zelené.
Dr.Ozd
Re: kočkolap
Drahé auto demonstruje sílu samce?Zvlášť když ho má na půjčku,protože je švorc,což je tak v 65% případů.
Leftism and censorship killer
Nejvala to škodule, teď platí nejlíp korea...
To auto je ledaco, ale jistě ne kočkolap...
je to korejec
Marcus Antonius
Re: Nejvala to škodule, teď platí nejlíp korea...
Korejec zůstane korejcem a debil zůstane debilem.
renesis
Pokrivene Hacko..
Nerovna se Honde :)
Radsi CR-Z, kdyz uz neco takovyho.
Jednoznacny kockolap je 911..nebo NSX :)
ExpertNaVsechno
Re: Pokrivene Hacko..
...a že těch NSXek u nás jezdí mraky, co?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...