Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Brabus namontoval do Mercedesu čtyři motory. Točivý moment je ohromující

Na první pohled je to "obyčejný" bílý mercedes třídy E. Ale pod karoserií je všechno jinak. Spalovací motor šel ven, místo něj dostalo každé kolo jeden motor elektrický. Ohromující točivý moment má hodnotu 3 200 Nm.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

facemotors

7. 11. 2011 18:55
facemotors.eu Toyota Celica - Silver chrome

http://www.youtube.com/watch?v=K8zhoqB1S5A

0 0
možnosti
PZ

islandan

6. 10. 2011 23:25
A kdo/co bude krmit

ty nabíjecí stanice? Fv elektrárny nebo větrníky?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
1(O

1907 (FK Opava)

30. 9. 2011 21:41
Celé mi to přijde,

tak nějak na baterky... :-P

0 0
možnosti
J

je_to_jedno

30. 9. 2011 13:04
to jsou ale pocty

Při plném výkonu dojede auto na jedno nabití li-ion akumulátorů s kapacitou 54 kWh až do vzdálenosti 240 kilometrů.

Plny vykon 4 x 80 = 320 kW, kapacita 54 kWh, 54/320 = 0,16875 hodky, rychlost = vzdalenost/cas = 240 km/0,16875h = 1422,2222222222222222222222222222 km/h, tak tomu se rika pila ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PJ

STAVA79

30. 9. 2011 0:07
a proč na střechu

nedají fotovoltaiku , a k tomu spalovaci motor jako elektrocentálu.Ve dne při popojíždění případně při stání auta dobíjí fotovoltaika a při jízdě když by se blížila kritická hranice vybití se zapne elektrocentála na benzín (VOLT AMPERA)

0 0
možnosti
RP

serz I.

30. 9. 2011 1:33
Re: a proč na střechu

To je myšleno vážně, nebo si děláš (_!_)? Matko Přírodo, to je úpadek, to je dekadence! Takovýhle lidi nám jednou budou počítat důchod! Humanitně vzdělaný plevy, který o matice, fyzice etc. věděj jen to, že je to těžký. ;-€;-€;-€

2 0
možnosti
M

Míra4.1

29. 9. 2011 22:39
0,24 kWh/km??

Při očekávaném vývoji cen elektřiny a po přičtení ostatních vysokých nákladů na elektroauto - to bude ještě hodně dlouhá cesta k ekonomičnosti Rv

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

30. 9. 2011 11:11
Re: 0,24 kWh/km??

Které ostatní vysoké náklady máte na mysli? Výměnu rozvodů? Výměnu vstřiků? Nebo palivového čerpadla?

Ok, amortizace aku je od 2 Kč na kWh (takže na km to vychází jako 1,25Kč za pohon. Gumy a spol jsou asi stejné).

0 0
možnosti

mokikin

29. 9. 2011 21:26
Redaktore, vzdělej se...

... uz i na Wikipedii o tom pisou, tak uz to musi byt pravda: http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1suvka_%28elektrotechnika%29

A o cem, ze to pisou? Ze u nas uz davno nemame v zasuvkach 380V!!! Dalsi diletantismus v iHojte. Rv

0 0
možnosti
MF

kenx

30. 9. 2011 7:11
Re: Redaktore, vzdělej se...

Redaktor nejsem, ale co je na tom špatně? Nástěnné zásuvky pro napětí 400V a maximální proud 16A, prostě čtyřkolík jsou přece běžné. Nepochopil jsem, co redaktorovi vyčítáte.

0 0
možnosti
N

Nomad

29. 9. 2011 19:50
No vidíte

vono to s tou elektrikou půjde. Než dojde ropa, už ty elektrický potvory budou mít dojezd 1000km.R^

0 0
možnosti
LR

radik

29. 9. 2011 20:26
Re: No vidíte

do tý doby zjistí že baterky jsou slepá ulička a zaměří se na něco rozumějšího :-)

0 0
možnosti
KN

Trupman

29. 9. 2011 19:48
Ohromující točivý moment...

...není všechno. Kdo dělá u trolejbusů, tak ho taková čísla nemůžou ohromit. ;-D

0 0
možnosti
IJ

Lvy

29. 9. 2011 19:36
Konečně s tím někdo přišel.

Pořád jsem si říkal, kdy někoho napadne dát ty motory přímo do kol. Teď by stačilo udělat normální verzi auta, stačilo by celkem tak 80kW čili 20kW na kolo, mnohem menší baterky, tím pádem by to bylo lehčí atd. Prostě už to pomalu začíná dávat smysl... R^

0 0
možnosti
V

VerkaII

29. 9. 2011 21:22
Re: Konečně s tím někdo přišel.

Tohle uz dela Mitsubisi uz nekolik let.  Moznost volby predni - zadni - ci 4WD nahon. Tohle reseni je maximalne univerzalni. Jeste hodit pod kapotu stabilak a je to dokonale auto.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!