- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty nabíjecí stanice? Fv elektrárny nebo větrníky?
Při plném výkonu dojede auto na jedno nabití li-ion akumulátorů s kapacitou 54 kWh až do vzdálenosti 240 kilometrů.
Plny vykon 4 x 80 = 320 kW, kapacita 54 kWh, 54/320 = 0,16875 hodky, rychlost = vzdalenost/cas = 240 km/0,16875h = 1422,2222222222222222222222222222 km/h, tak tomu se rika pila
nedají fotovoltaiku , a k tomu spalovaci motor jako elektrocentálu.Ve dne při popojíždění případně při stání auta dobíjí fotovoltaika a při jízdě když by se blížila kritická hranice vybití se zapne elektrocentála na benzín (VOLT AMPERA)
To je myšleno vážně, nebo si děláš (_!_)? Matko Přírodo, to je úpadek, to je dekadence! Takovýhle lidi nám jednou budou počítat důchod! Humanitně vzdělaný plevy, který o matice, fyzice etc. věděj jen to, že je to těžký.
Při očekávaném vývoji cen elektřiny a po přičtení ostatních vysokých nákladů na elektroauto - to bude ještě hodně dlouhá cesta k ekonomičnosti
Které ostatní vysoké náklady máte na mysli? Výměnu rozvodů? Výměnu vstřiků? Nebo palivového čerpadla?
Ok, amortizace aku je od 2 Kč na kWh (takže na km to vychází jako 1,25Kč za pohon. Gumy a spol jsou asi stejné).
... uz i na Wikipedii o tom pisou, tak uz to musi byt pravda: http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1suvka_%28elektrotechnika%29
A o cem, ze to pisou? Ze u nas uz davno nemame v zasuvkach 380V!!! Dalsi diletantismus v iHojte.
Redaktor nejsem, ale co je na tom špatně? Nástěnné zásuvky pro napětí 400V a maximální proud 16A, prostě čtyřkolík jsou přece běžné. Nepochopil jsem, co redaktorovi vyčítáte.
vono to s tou elektrikou půjde. Než dojde ropa, už ty elektrický potvory budou mít dojezd 1000km.
do tý doby zjistí že baterky jsou slepá ulička a zaměří se na něco rozumějšího
...není všechno. Kdo dělá u trolejbusů, tak ho taková čísla nemůžou ohromit.
Pořád jsem si říkal, kdy někoho napadne dát ty motory přímo do kol. Teď by stačilo udělat normální verzi auta, stačilo by celkem tak 80kW čili 20kW na kolo, mnohem menší baterky, tím pádem by to bylo lehčí atd. Prostě už to pomalu začíná dávat smysl...
Tohle uz dela Mitsubisi uz nekolik let. Moznost volby predni - zadni - ci 4WD nahon. Tohle reseni je maximalne univerzalni. Jeste hodit pod kapotu stabilak a je to dokonale auto.