- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
koukám na foto a vidím BMW,Mitsubishi,Toyotu,ta bílá kráska nahoře je Maserati.Čína koupila Volvo,vyrábí,jen si nejsem jistý asi jako většina že bych si koupil auto vyrobené v Číně.Výmluvy na servis,záruky,dovoz, atd uvedené v článku jsou blbost.Máme tady prodejce z celého světa a nemají problém poskytovat služby.Servis,záruku atd.Čína využila možnost-Volvo mělo problém a zároveň je to dlouhodobě výrobce nejbezpečnějších aut.Splněný sen-levný nákup,převzetí technologie,podstatné zvýšení důvěryhodnosti na trhu pro čínskou firmu protože vyrábí Volvo-takže počkám tak 8 let a možná tyhle auta k něčemu budou.Na Korejce jsme taky nadávali a dnes?
v bezpecnosti aut, tak se muze trast cely svet.
jediné na co se zmůžete je pomlouvat. ano před 3 lety byla čínská auta jen plechové rakve na kolečkách, ale dnes už jsou to plnohodnotní konkurenti s kvalitou škodovek a za tři roky budou na úrovni mercedesu a BMW. kvalita čínských výrobků už je na úrovni těch evropských protože aby se evropani vyrovnali cenově tak dělají šmejdy. jenom aby to to bylo levné a prodejischopné.
Můžete prosím jmenovat jediný model čínské automobilky, který je na úrovni současné Škoda Octavia? Rád se přeučím. Dále bych se chtěl zeptat, proč o tom modelu nikdo neví, nemá homologaci v EU a nemá alespoň 4 hvězdičky z crash-testů. Děkuji.
nepodarena kopia a kvalita asi ako tie 'NIke' tricka na trhu za 5 eur....
ono i to Nike tričko za 50 euro je vyrobeno v číně a světe div se trvanlivost má úplně stejnou.
AD ABSURDUM: Škoda, že takové, "Made in China" auto, pokud narazí ve 30 km/h např. do stromu, tak je řidič v kabině okamžitě rozřezán kroutícími se plechy, motor se zastaví až na zadních sedačkách (které se ovšem před tím ještě utrhnou a vyletí spolu s hlavou řidiče předním sklem ven) a pak to ještě celé chytne a nakonec bouchne... I kdyby člověk měl štěstí a nikde neboural, tak časem nejspíš zemře na zhoubnou nádorovou nemoc vzniklou dlouhodobou otravou organismu z vypařujících se karcinogenních a jedovatých chemických látek z čalounění, plastů, laku, klimatizace, skel... No prostě príma
připomíná logo Acura převrácené vzhůru nohama :)
sebevrahy... neumím si představit nikoho rozumného, kdo věří, že tohle "auto" bude jezdit, nebudou z něj odpadávat součástky, po 1000 km nevybuchne apod....
pochybuji, že číňané dodržují nějaké limity, ať už na cokoliv... pružnost a síla použitých konstrukčních materiálů, deformační zóny atd...
a kde bereš jistotu, že to auto pod plechama nemá technologie z Volva? nebo z čínské Škodovky
Changan Sense = Honda Accord 8G/ Accura TSX
Changan SUV = Honda CRV...zadna audi Q5
A nějaké důkazy? Nění to zas tak dávno, co přímo redaktoři idnes obviňuvali z kopírovní jednu čínskou automobilku. Tvrdili, že jde o plagiáty toyoty a mitsubishi..........jen na okraj dodávám, že ve skutečnosti se jednalo o řádně licencované Isuzu. V číně je vůbec spousta licenčně vyráběných staršícj modelů japonských automobilek. Což je ovšem zcela ppod rozlišovací schopnost průměrného Čecha...natož novináře. Možná také proto mají země jako Japonsko a Německo s čínou výrazně pozitivní bilanci. Protože ji nechápou pouze jako hrozbu, ale jako velkou příležitost.