- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně připadá, jako kdyby vzali dosluhující VW Lupo a dali na něj logo Škody.Tvar oken je velmi shodný s Lupem.
Je bezkonkurencne lepsi vuz za temer stejne penize. Narozdil od Skody je to kratsi, vykonejsi a hlavne to je 5ti dver!
Zkusil jste v Oplu ujet aspon 100 km? Asi ne, protoze to byste tady verejne hlasal, ze pak jste se rozloucil se zadama na nekolik dni. Sedadla jsou hrozna. Uplne stejna, jako je mely modely pred 20ti lety.
Jina sedadla Opel nedodava ani za priplatek ani za uplatek.
Manželka prohlásila, že to má pěknou barvu i že to pěkně vypadá.
Tak nevím, mne na tom nic nezaujalo.
a já prohlašuju... že je to nákupní taška jako každá jiná
Chápu, že to je strategie koncernu VW (německej sedlák chce, aby i po letech nebylo znát, že má starý auto), ale tohle už je vrchol konformismu a absolutní absence vkusu. Postrádá to nápad, je to jak kdyby na to najali návrháře vagonů ze Studénky. Dneska jsou už i pračky a ledničky hezčí. Myslím, že tady se Škoda pěkně sekla, protože malý auta si kupujou lidi, co myslej trochu jinak a kupujou hlavně očima a srdíčkem. Což stojí za úspěchem aut jako jsou Aygo, C1 nebo Twingo.
že by C1 bebo Twingo byly o tolik hezčí se mi nezdá... zrovna Twingo vypadá podle mě skoro stejně
daných možností (VW Up! s jiným designem předku a zadku) se mi tohle auto jak zepředu, tak i zezadu designově líbí mnohem víc, než výchozí VW Up! Vadí mi jen ten velký panel přístrojů vystupující (trčící) z palubní desky.
Ale celkově to nevypadá zle.
Zatiaľ je známy VW a Škoda, čo ten Seat nebude zaujímavejší? Tam bude mínusom tradične nízka kvalita...
Tam dostanou zase příkaz z centrály, že to musí vypadat jako UFO, protože se úředníci rozhodli, že Seat je auto emoción a prostě bude mít odvážný design.
Před časem jsem tu psal o problémech s motory 1.2TSI. Dle aktuálních informací už jedou servisy dle instrukcí od automobilky a preventivně se u některých vozů mění rozvodové řetězy a napínáky. Takže kdo máte s řetězem problémy, divné zvuky hlavně při studeném startu, navštivte v tomto případě značkový servis. Vážení pisálci, vzhledem k rozšířenosti Škodovek a tohoto motoru u nás by stálo za to o tom posbírat více informací a publikovat článek než jen psát podobná PR jako tento článek.
Svatá pravda a hrůza hrůzoucí. VW by potřeboval nafackovat, tohle je věc která se nesmí stát u žádného motoru, natož u toho nejdůležitějšího. Měli by zlevnit 1.4 TSI na cenu 1.2 TSI než si ty průšvihy dotáhnou. Doporučuji otravovat prodejce co nejvehementněji, protože jejich zájmem je závadu v záruční době řešit, nikoli vyřešit.