- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale měli z toho udělat čístě sporťák a ne takového kočkopsa
Jak to manažeři automobilky uvažovali - silný motor do tak malého auta, vhodného jako městská nákupní taška, to je přece nesmysl. Auto rozhodně nepůsobí nijak dravým dojmem. Tohle měli domyslet - pak se diví, že nemůžou prodat.
alespoň celkovým výrazem,ale proč z toho ale neudělali pořádnej sporťák?takhle je to kočkopes,ale docela se mi líbí.Kupovat to nebudu,12 let stará fiesta slouží parádně ;-)
Dneska z těch malých mršek je asi nejúžasnější Fiat 500. Jako druhé auto do města/pro ženu(kdyby se nebála řídit...) by se mi líbil.
Říká majitel Saabu 9-3 s kufrem "na mrtvoly "
Když pominu to, že se značkou VW mám hodně špatné zkušenosti - věčně porouchaná auta, pokud se s nimi jezdí více km ve firmě, mám taky knihu o Německu před válkou, kde jsou vysvětleny souvislosti toho, proč dokázali nacisté tak zmanipulovat většinu obyvatel a tím připravit válku. Je tam fotka Hitlera, jak stojí u původního Brouka s panem Porschem. Když si pak k tomu přidám každodenní zkušenost, že celkem velká část uživatelů Golfů a Passatů v Česku - pozor, ne všichni - ve své aroganci neumí ani použít blinkr a nepozná plnou čáru, protože si zřejmě myslí, že jsou nadlidi, čemuž hodně nerozumím, tak se mi zdá, že se původ značky nějak vsákl do její podstaty a že, aspoň u nás, láká tenhle typ lidí ke koupi. Velmi nesympatická značka.
koukám že některejm se historie se současnýma autama pořád nějak motá... a skoro by označil zákazníky VW za extrémisty (či snad nacisty?) nebo jak jste myslel - hitler - VW - zákazníci jsou stejný typ lidí...
Jinak brouk bylo původně české auto... Porsche to jenom ukradl Tatře
Těžko. Lidovým vozítkem při této ceně nebude, zůstane spíše pro fandy VW brouka, takže masívní nárust zákazníků asi těžko čekat. Naopak, ti, kteří si toto auto kupovali jako snobárnu, najednou nebudou mít možnost chválit se autem za necelých 400.000.Tedy těch pár zákazníků, které přinese nižší cena zase brouk ztratí na zákaznících, kteří nechtějí levné auto ze společenských důvodů.