Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové auto z Česka se konečně podívalo domů. Prohlédněte si Hyundai i30

Nové hyundaie s českými rodnými listy začnou vyjíždět z nošovické fabriky začátkem příštího roku. Prozatím vyrobili v Koreji podle zadání vývojářů a designérů sedících ve vývojovém centru automobilky v německém Rüsselsheimu několik předsériových kusů. Jeden z prototypů dorazil do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hokejový expert von Kei

Proti Škodě je to krásný auto.

0/0
9.10.2011 19:49

mogul666

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

Krása není všechno-pane! Jen aby to něco vydrželo! Já bych se toho šikmouše bál! ;-)

0/0
9.10.2011 20:06

wildos

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

a v čem je šikmookej - že by jenom ten nápis Hyundai?

0/0
10.10.2011 10:57

mogul666

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

Souseda už mám taky šikmookého! Ten bohužel vlastní Hyundaie Matrixe a to si naběhnul!  Co ten chudák dal do oprav o tom se Ti ani nezdá! Nejhorší je, že už tam má všechno nové a pořád se to sype! Jak to kluci korejský dělaj-to nechápu! To moje hnedle 50let staré embéčko je na tom o poznání lépe! ;-)R^

0/0
10.10.2011 18:41

Chleba a brambory

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

A teď tu o Karkulce!

0/0
12.10.2011 9:19

Bibiche

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

Až na to, že tolle auto vyrábějí "kluci český a slovenský". Teď vážně. Vlastním i30 již tři roky roky bez jediné závady. Ve srovnání s ním je moje šestiletá Octavie II pěkně líná a nenažraná mrcha a během prvního roku jsem s ní byl 6x v servisu. Jednou na ní specialisté Škoda hledali skrytou závadu dokonce 3 týdny.

0/0
2.11.2011 13:50

Kocour-mikes

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

R^R^

0/0
24.12.2011 12:51

luban12

Re: Proti Škodě je to krásný auto.

Která část tý pouťový atrakce je krásná ? ;-D

0/0
11.10.2011 21:41

gazda2

Nějak je mi jedno, co budou vyrábět v Nošovicích či Bolce.

Celé VW včetně škody se příšerně krade, tak že to k nám domů nesmí  a ani Korejci  nejsou moji favorité. Dokud jezdí to co mám na naprostou pohodu, nehodlám nic řešit. Pak se podívám na statistiky poruchovosti za posledních pár let, trochu na technická data, kritiky a atuální ceny a nechám si něco dovézt.  Reklamní články na auta co ještě nejezdí, bych rozhodně nebral zase až tak  vážně  a pokud se v tom nesvezu, bych to nevelebil.

0/0
9.10.2011 14:53

mogul666

Max. tak korejku v pelechu!

Mám doma pár výrobků od značky Hyundai a všecko je to nehoráznej šmelc! Nic nefunguje, tak jak má-vysavač kterej nesaje-rádiobudík kterej nebudí a mohl bych pokračovat! Já osobně této darebné značce vůbec nevěřím-nerad bych měl auto které nejezdí ale budí a vysává Rv

0/0
8.10.2011 18:11

New York New York

Re: Max. tak korejku v pelechu!

Nelži Rv

0/0
8.10.2011 23:52

mogul666

Re: Max. tak korejku v pelechu!

Já nelžu! Můžu já za to, že si koupím levnější výrobek od Hyundaie abych ušetřil nějakou tu korunu a pak zjistil, že je to brak, kterej nemá smysl vůbec kupovat! Ono co je většinou hodně levné bývá pak taky hoodně drahé! Auto bezesporu pěkné je, to není pochyb! To ten vysavač,budík,televizor a pár dalších krámů taky bylo! Samozřejmě nikomu nic nerozmlouvám-nechť se každý spálí sám!!

0/0
9.10.2011 18:27

wildos

Re: Max. tak korejku v pelechu!

nelžeš ? ty jenom meleš nesmysly

0/0
10.10.2011 11:00

luka_luka

Re: Max. tak korejku v pelechu!

ježiš ty seš blbej ....

0/0
12.1.2012 19:07

LiborAxel

Tohle

nevypadá jako Fabie,když to bude i kombi sbohem Octavie!

0/0
7.10.2011 23:04

Posel z Liptákova V.

To je hnusný auto...

...je to takovej ten přebobtnalej amorfní a necharakteristickej design, fuj Rv

0/0
7.10.2011 22:20

petrxl

Re: To je hnusný auto...

Zato koncern jede jak přes Asijskou kopírku že? podívej se jak vypadala v r.1994 Hyundai Sonata, nepřipomíná ti to nějak dnešní koncernovou produkci?

Jinak Co se designu týče tak za nejhorší považuji, Renault Thalia I, Dacia Logan a vetšina současných Škodováckých vozů, Hyundai je oproti nim krasavec.

0/0
8.10.2011 8:49

Pěkný Nick

Mě se to teda nelíbí.

Vždyt´ to vypadá jako nějaký ten Renault či co.

0/0
7.10.2011 22:08

nevhodné?

kůň a osel z redakce

Od 1.1.1980 platí na území ČR soustava SI. Jednotkou výkonu jsou (kilo-)watty, ale Okurková kachna stále používá namísto nich jakési lichokopytníky. Proč tedy rozměry karoserie neudáváte třeba v loktech?

0/0
7.10.2011 21:27

computer

Re: kůň a osel z redakce

To není tak těžké pochopit. Lichokopytníků je pod kapotou více do počtu a tohle je reklamní článek.

0/0
7.10.2011 23:16

nevhodné?

Re: kůň a osel z redakce

Tak to je samozřejmé, že 100 koní je víc, než 73,5 kW. To ví každý bazarový machr se zlatým řetězem na krku, v teplákách a s mobilem u ucha. :-P

0/0
9.10.2011 12:42

anncz

Re: kůň a osel z redakce

Zalez ucitelskej. Piloti letaj ve stopach, tiskarny tisknou v palcich a tunu jinejch, neotravuj, jdi prudit deti na doucovani.

+1/0
8.10.2011 9:14

nevhodné?

Re: kůň a osel z redakce

Ty jsi taky bazarník, fixovaný na koně? Teplákovka?

0/0
9.10.2011 12:45

hokejový expert von Kei

Re: kůň a osel z redakce

Protože používaj zaostalé jednotky.

0/0
9.10.2011 19:47

reformníejakulace

Pěkné auto, nižší výrobní náklady

Nová i30 je opravdu pěkné auto, jediné dvě výhrady mám k tomu, že již neobsahuje dnes běžnou víceprvkovou zadní nápravu, kterou má i současná i30, ale pouze torzní příčku, tedy tyč ála Toyota, která patří konstrukčně do počátku 80 let a rozhodně nepřidá jízdní stabilitě, ale chápu, že je výrobně o hodně levnější, což se promítne v nižší prodejní ceně a pak k tomu, že jsou plechy u všech Hyundayů i Kií téměř nepozinkovány, takže záruka na prorezavění je mizerných 5-7 let (ála Dácia) oproti standardní modelům VW, Fordu atd., kde je od 10-12 let;-O

0/0
7.10.2011 21:11

legnaw

Re: Pěkné auto, nižší výrobní náklady

cetls to vubec???

Podvozek má stejně jako u předchůdce vepředu vzpěry McPherson a vzadu víceprvkové zavěšení.

a k plechum....neni co dodat, jenom ze jses wool;-D

+3/0
7.10.2011 21:15

wildos

Re: Pěkné auto, nižší výrobní náklady

jen pro upřesnění např. honda civic taky nemá multilink a jak jezdí (nápověda- jeden z pětice nejlepších podvozků této třídy).

0/0
10.10.2011 11:04

DIVIX

Nechápem prečo

Škodovkári nedokážu prekusnúť to, že Korejci robia v poslednej dobe pekné a kvalitné auta. Mne sa páčia a nemám s korejskýni autami problém. Netrpím predsudkami. Konečne si uvedomte, že VW a okrídlený šíp nie sú pupkom sveta. Treba sa zmieriť s konkurenciou.

+2/0
7.10.2011 18:12

Štěpán Binko

Re: Nechápem prečo

Stejný jako Amíci před třiceti lety, když zesměšňovali japonská auta. A pak se koukli kolem sebe a většina jich jezdila v japonských autech. A hlavně je to jedno, nerozhodují diskuze, rozhoduje trh a korejci se začínají prodávat a jdou hodně nahoru.....

+1/0
7.10.2011 18:42

petrxl

Re: Nechápem prečo

A navíc jestli je pravda, že Hyundaie z Nošovic obsahují víc českých dílů než Škodovka, tak už pak i ten Škodovkářský patriotismus je směšný.

+1/0
7.10.2011 20:00

johny55555

Re: Nechápem prečo

ano je to o předsudcích, stejně jako se kdysi vysmívalo japoncům. Před 5 lety bych si korejce nekoupil ani náhodou a vloni jsem si ho koupil, protože nejlépe splňoval požadavky a líbil se mi a rozhodně nelituji. To co předvádí evropská konkurence v nižší střední je zoufalství, japonci zaspali dobu, korejci nabízejí přesně to co lidi chtějí s minimálně srovnatelnou kvalitou.

+1/0
7.10.2011 22:52

Igor 1234

Re: Nechápem prečo

právě, že mezi Japonci a Korejci jsou zatím zásadní rozdíly, mluvíme o výběru a kvalitě materiálu a poté o zpracování.

0/0
8.10.2011 2:38

petrxl

Re: Nechápem prečo

Vzhledem k tomu že ještě před 15 lety, obsahovaly Hyundaie, kompletně mechanickou část v licenci Mitsubishi, tak ty argumenty o propastné kvalitě mezi Japonskými a Korejskými vozy poněkud liché.

+1/0
8.10.2011 8:44

Igor 1234

Re: Nechápem prečo

vzhledem k tomu, že hodně mých přátel Hyundai a dodavatelských firmách pracují a vidí to zákulisí, tak ty řeči o kvalitě zcestné nejsou. zcestná je pohádka o tom, jak jsou dneska Korejci kvalitní.

0/0
8.10.2011 13:54

Štěpán Binko

Re: Nechápem prečo

Zcestná je pohádka o tom, jak jsou auta kvalitní obecně všechna. Korejci se v ničem nevymykají. Ta auta jsou navržena v Evropě, tady vyrobena a je úplně jedno, jestli jde o Golfa z Bratislavy nebo Hyundai z Nošovic nebo KIA ze Žiliny.....

0/0
10.10.2011 10:45

wildos

Re: Nechápem prečo

nebo spíš diskuzní kolega neseděl v novém autě

0/0
10.10.2011 11:06

dvakratzabanovanylajos

obavam se, ze cenove

to uz bude +- jako golf. otazka pak zni, proto brat tohle s interierem jak od vietnamcu?

0/0
7.10.2011 17:42

Crocodylus anthropophagus

Re: obavam se, ze cenove

Hm, oproti hrůzám od Forda to vypadá ještě luxusně. Ostatně on ten Golf není taky žádný zázrak. Snaha o to ho trochu přidusit, aby pašík vypadal luxusněji musí být někde vidět. :-P

0/0
7.10.2011 17:58

dvakratzabanovanylajos

Re: obavam se, ze cenove

ja nevim no, asi podle gusta kazdeho soudruha. me ten golf (i focus) pripadaj tak nejak solidnejc postaveny, zadna poutovka. kosmickej interier sem schopnej zkousnout tak v civicu. ale z venku se mi i30ka libi. myslim ale, ze se dost brzo okouka. golf neurazi, nenadchne.

0/0
7.10.2011 18:03

Crocodylus anthropophagus

Re: obavam se, ze cenove

Naživo jsem tohle neviděl, takže těžko soudit. Není to ovšem u aut za tyhle prachy celkem jedno? Nejvtipnější je, že fotky jsou vždycky v "plný palbě" Kolik lidí si do tohohle pořídí navigaci za 27000? Jak to bude vypadat když tam nebude by asi zajímalo víc lidí...

0/0
7.10.2011 18:22

dvakratzabanovanylajos

Re: obavam se, ze cenove

jj, na tech fotkach to v plny vypada pekne. oholeny bez navi, kuze, hnusny kola, bez proskleny strechy a s pulkou tlacitek v interieru to uz takova parada nebude. tak jak to je na ty fotce to bude za 550+ a to uz bych se rozhlidnul jinde. i40ka je taky pekna, ale zkus ji trochu nakonfigurovat a ses na cene superba coz uz je jiny auto.

0/0
7.10.2011 19:38

legnaw

Re: obavam se, ze cenove

stejne jako fabia junior nebo golf trendline;-D

0/0
7.10.2011 21:19

silversurfer

Re: obavam se, ze cenove

..presne tak, interier ve Fordech je cim dal titm horsi, naopak Hynundai a Kia jsou stale lepsi a lepsi....

0/0
7.10.2011 23:13

net.Xtreme X

Re: obavam se, ze cenove

Interiér to má lepší, koukni se na video s šéfem firmy, co vyrábí Golfa;-)

0/0
7.10.2011 20:53

Dukátštan

Realita

Taky vlastním jednoho korejce. Náš roční nájezd je asi 7-8 tis. Takže jim na jejich 7-letou záruku kašlu z vysoka. Olej si vyměním sám a ty garančky v autorizáku jsou jen tahání peněz z lidí. Pokud najedu během záruky 50-60 tisíc ,tak předpokládám ,že by se nemělo nic vysypat. A pokud jo ,tak je to auto nevalné kvality.R^

0/0
7.10.2011 16:36

Two-by-four

Re: Realita

Tak pokud najezdis rocne jen 7-8 tis. km, tak snad ani auto nepotrebujes.  Osobni auto je vzdy ztratova investice, ale pro mnohe je to zkratka nutnost.  Ale pri 7-8 tis. asi ne.  To uz vyjde lacineji si to auto na ty ojedinele vyjezdy (dovolena ?) pujcit z pujcovny.  Celkove se tak usetri za provoz a celorocni udrzbu auta, za pojistku a samozrejme puvodni nakupni cena.

0/0
7.10.2011 17:37

Crocodylus anthropophagus

Re: Realita

Znám lidi co najedou ještě méně a auto potřebují. Když bydlíš v nějakém vystrkově bez hospody, natož aby tam byl krám, nebo doktor a nejbližší místo, kde dá něco koupit je deset kiláků, tak sice nákupem dvakrát týdně moc nenajedeš, ale bez auta jsi v háji. A tak je na tom každá druhá vesnice. I kdyby se ti to auto z půjčovny i tak vyplatilo, stejně poblíž žádná není...

0/0
7.10.2011 17:55

johny55555

Re: Realita

tohle je nájezd většiny českých rodin, ne každý jezdí do práce 50km denně nebo podniká. To si mají půjčovat auto každý víkend, dovolenou, když onemocní dítě atd.?

0/0
7.10.2011 22:58

mrazik007

Re: Realita

Mohu vědět v čem konkrétně se nevyrovná golfu? Já bych se nebál naopak tvrdit, že je lepší než současný golf.

0/0
7.10.2011 18:16

mrazik007

Re: Realita

aj ta krajta, sem se nějak netrefil ve stromu příspěvků

0/0
7.10.2011 18:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.