- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Raději tlačte na politiky at nás neokrádaj. 57% ceny benzínu jsou daně. Tedy nějakých 15 korun na litr je skutečná cena. A pak že se plyn vyplatí.
Zatím se mně LPG vyplatí, to CNG s dojezdem 300 km je směšné, i když domácí plnička by něco řešila :-), žádné tankování a ráno plná nádrž. Jen plaťte spotřební daň, když chcete, vaše volba
a bude jezdit na plyn ?? nenapadá mě jediný rozumný důvod ani cílová skupina zákazníků
1) póza některých firem
2) nákup městských/státních aut - politici udělají cokoliv, aby vypadali hezky
U Mercedesu E je plyn jen jako póza.
Pokud mám auto přes milion - a ještě určené na dlouhé štreky, tak se nenechám prudit zoufalým dojezdem, neustálým vyhledáváním čerpaček a ztraceným časem u nich.
I v rozhodování benzín x nafta hraje u drahých aut velkou roli dojezd. Mnoho řidičů nechce často tankovat.
Proto je tam tak velká benzínová nadrž. Kvůli dojezdu na delší tratě, pokud nechci tankovat. Pro kratší trasy do 300 km může být CNG ideální volbou.
auto pro Turky, pasaky a liftovane kur.y v kozichu
... to bylo vzdy tak trochu lepsi svezeni, ale za trosku vic penez. Vubec by mi nevadilo mit trochu starsi techniku v aute s novym kabatem. 5° v automatu bohate staci, jen osobne bych teda spis chtel aspon trilitr sestivalec (at uz rada nebo Vecko) a radsi teda LPG provoz ... precijenom je ta sit sirsi a cena je srovnatelna. A ze je to pohodlny auto, tomu verim
Pro 50leté pány je ten 5stupňový automat asi ideální. Zábava či sportovnější svezení s ním totiž opravdu není.
Když počítám o kolik je CNG verze dražší oproti dieselu tak mi návratnost vychází kolem 250 000 km
Návratnost nevypadala dobře, tak nás s tím redachtor nezatěžoval
To s plynem nekupujte. mám naftu tří litr a jezdím kombi 6,7. Pžedtím jsem měl pouze Audi a kdysi Favorita a všechno jezdilop za víc.
To auto je prostě pohodlí. Sám si hlídá odstup. Kouknete na telku či na net. Všechny pitomé funkce co se v ceníku zdá jako blbost svůj smysl mají. Kdo ročně nalítá okolo 100 000km tak to užije.
Jen ten servis. Tím že jezdím do profi servisu už asi 10let v kuse tak spoustu zásahů mám zdarma ale v podstatě stačí jezdit na servisky a tomu autu se nemůže nic stát. Ještě tam nebylo nic rozbitého.
Kdo ročně nalítá 100tkm, zasluhuje hluboké politování.