- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedna nejmenovaná německá automobilka (resp. její dodavatel) používá kokosová vlákna k výrobě stropnic a to již minimálně 5 let...!
to celkem naštve, když si koupíte sazeničku Mondea a vyroste z toho jen Fiesta
tam se ale snad používaly přebytky bavlny, kterou rozvojové země platily za zboží.
tak si lidi tu svoji karu sezerou....me to prijde jako dobry napad...
Jedna se jenom o plniva ... jsou to jenom marketingovy kecy a hrani na city radoby ekologum...
Ano. Jde o zlevnění výroby, což je dobře. Není to jako fotovoltaické elektrárny, kde jde o zdražení pomocí dotací.
Tohle jsou jen reklamní řeči, aby se zakryla tvrdá pravda - všichni se snaží, aby se výrobek samovolně rozpadl den po konci záruky.
.
Dřív byla firma hrdá na díl, který vydržel 20 let. Dnes je takový díl identifikován jako "předimenzovaný" a buď se do něj vyvrtá díra, anebo se vyrobí z plastu. Dnes už jsou z plastu i mnohé díly v převodovce!
.
Ale i plasty jsou drahé a mají určitou výdrž. Takže další na řadě budou díly z kokosových vláken a pak už snad budou z papíru.
Přesně tak, stačí se podívat na odpadové hospodářství předního českého výrobce světlometů pro FORD. Tolik tun co se tady v ČR zaveze na skládku místo toho aby se aspoň 5% recyklovalo.
Panové, nejde o ekologii ale jen o business a to kolem jsou jen plané řeči na které možná některé ovce skočí.
kokosovy brzdy si predstavujete? Dobry. Ja bych zašla i dal. Cela karoserie by mohla byt z kokosu a pak by po pripadne havarii prisli hladovci a auto by sež- snedli.