- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten článek si protiřečí... Na jedné straně kecy o tom jak se do budoucna bude jezdit na palivo s větším podílem biosložek a odpadu. Na druhou stranu snížení emisí. Podle mě 1.případ tady už byl. Staré dieselové motory ad třeba mercedes jezdí na všechno od oleje ze supermarketu přes vyfrit i s hranolkama až snad po vodu z kaluže. A za 30 let jsme se dopracovali ke Common-railum, které se zacpou i normální naftou, ale emise mají nejlepší. Podle mě se to neslučuje.... Nebo tomu mám rozumět tak, že se vrátí staré dieselové motory a na výfuk se přimontuje nějaký emisní megafiltr?
spočívají jen a pouze v tom, že lidí je moc. Až si na nás příroda vymyslí něco, co nás zdecimuje, bude pokoj. Každý si ale bláhově myslí, že on tomu unikne. Hlavně si to myslí ti bohatí. Pokud ta redukce bude důkladná, tak žádní bohatí už nebudou, protože bude málo těch chudých, kteří by na ty bohaté dřeli. Každý pak bude mít jen to, o co se sám postará. A jestli si někdo myslí, že tenhle příspěvek sem nepatří, tak se mýlí - týká se úplně všeho.
jaka to byla blbost. Smutne je ze takovej nesmysl spolikal peknou sumu penez
zase ekozvasty a kecy o tom, jak za lidi budou napul ridit pocitace. Misto toho, aby za volant nepustili vsechny. Ne kazdej na to ma. Stejne jako kazdej nemuze bejt kosmonautem. Neni to ostuda.
... a né, že jsem vám to neříkal.
Kravina je, když každý ráno stojí po evropě celkem stovky km kolon aut s na volnoběh bublajícími motory...
na povídku tuším ze sbírky tunel do pozítří - tam byla perfektní kára, pěkně péro, přes týden jsi ho natahoval a v sobotu si vyrazil na nákup. To je ekologie a ještě pěkně bojuješ s obezitou
nebude prostě zakázáno kupovat auta se spalovacími motory, stejně jako se to stalo se žárovkami. Nová technologie se má prosadit díky tomu že je lepší, ne protože to řekne nějaká autorita.
Osobně nemám proti elektromobilům pro vhodné nasazení vůbec nic, ale nějaká direktiva je mi zcela odporná.
Teda tady to zase jiskří peckama. Člověk ani nemusí studovat strojárnu aby se mu trhala bránice nad některými výplody
že za většinu nehod může řidič... Ono když spousta "řidičů" neumí v autě ani sedět a držet volant, o zvládání krizových situací ani nemluvě, tak je to těžký. Znám spoustu těch, kterí udělali autoškolu a myslí si, že po cca. 30-ti hodinách umí řídit. Pravda, taky znám spoustu těch, kterí si myslí, že po deseti letech jsou mistři světa a předpisy jsou pro blbce... A systém, který umí číst značky se u nás 100% zblázní, protože jsou zak po dvaceti metrech...
Nj,ropárenská loby zase zasáhla,jejich cílem je vytěžit veškerou ropu,ještě se na tom pořádně napakovat a teprve pak povolit něco jiného,a to že do řízení auta se stále více zapojují automatické systémy se mě nelíbí,jsem proti tomu,řídit má umět člověk a ne počítač,a kdo to nedokáže tak ať neřídí,je to tak snadné,v autoškolách co dnes kolikrát pouští ven to je neskutečný
"ropárenská loby"
Voni jsou chytrej, pane vachmajstr