- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je až zarážející, jak takový prestižní zpravodajský server může (bez ověření) publikovat takovouto dezinformaci.
Vážený pane redaktore, prověřujte si prosím své zdroje a nepublikujte informace o tom, co se bude/nebude v Evropě prodávat bez ověření. Matete tím tisíce čtenářů...
Hybrid rozhodně není nic ekologického. Je to jen mezičlánek k něčemu opravdu šetrnému, co ale ještě nikdo nevymslel.
Jediné co hybrid šetří jsou pohonné hmoty při provozu. To je ale vykoupeno vyšší pořizovací cenou, výššími náklady na výrobu (zatím), nedořešenými - tedy daleko škodlivějšími dopady výroby na životní prostředí a vyšší spotřebou barevných kovů a dalších, dnes už poměrně nedostatkových surovin.
Pro spotřebitele to výhodné není vůbec. Vyjde to na stejno jako klasika. Už to níže někdo počítal. Takže zbývá opravdu jen ten klamný pocit ekologie, který se pochopitelně okamžitě zneužívá v marketingu produktu.
To se mýlíte. Záleží na tom, kde je takové vozidlo provozováno. Protože existují různé druhy provozu, tak existují různá auta. Po fabrice jezdí elektrická ještěrka, na dálnici ale pošleme kamion. Víte?
Hybrid , kde až budou lidi měnit baterky, tak si vezmou úvěr... Tohle je ekologické jako Mattoni v ekolahvi co propaguje Kraus :) Moje osobní zkušenost cesta na jednu nádrž až do Zadaru auto naložené až po střechu a spotřeba 4,1 l/100Km. A to je starý motor 10 let!!!
Kdo vám proboha řekl, že oktávka je auto a co jste komu udělal, že jste musel oktávkou z trestu na cestu delší, než 200 km???
Kolik usetrim, kdyz misto 6 litru benzinu (cca. 216 Kc), zaplatim 2,8 litru (cca. 100 Kc) + 100 t. vyssi porizovaci cena, protoze mam hybridni auto? Nevychazi to kupodivu az tak spatne. Takove auto se zaplati za cca. 87 t.km bez nakladu na servis. Pokud ale realna spotreba bude o litr vyssi (3,8), tak je navratnost 125 t.km. Snad jsem se ve vypoctu nespletl. Kdyz pripoctu nizsi pojistku a lepsi pocit z nizsich emisi (nepocitam emise pri vyrobe baterii atd), tak podle me dobra cesta, jak usetrit ropu a jezdit ekologicteji.
Vzhledem k tomu, že japonská auta se vyplatí kvůli vysoké ceně servisu a náhradních dílů prodat po cca 100 000 najetých km, tak je výhodnost nulová. Snad jen ten legrační a naprosto fiktivní "lepší pocit z nižších emisí" zůstane.
V článku chybí velice podstatná informace: Jaká má být kapacita, životnost a cena akumulátorů. Protože to se dost silně promítne do provozních nákladů.
udajne dava Toyota na akumulatory 3-letou zaruku, protoze ma strach, ze by mohly brzo jit do kytek
no tak jestli to bude jezdit tak "usporne" jako velky prius, tak si to za ty penize mohou nechat
pokud v baterkách má po jízdě bejt stejný množství energie, jako před jízdou. Protože je to benzíňák.
potom: "Neee"...takový hybrid měl jezdit za 1,8 sakra...tohle je pořád k ničemu
Obávám se, že hybridy jsou slepá ulička - jejich výroba a hybridy sami o sobě jsou příliš komplikované a energeticky náročné. Navíc to musí být všechno nacpáno do stejného prostoru jako u auta pohán)eného "jenom" dnešními palivy. Nevěřím tomu.
Že vám to připadá komplikované neznamená, že je to komplikované doopravdy.