- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... alespoň mládežníci ještě na škole pochopí, k čemu jsou některé ty divné učebnice bez obrázků a se spoustou čísel a písmen.
Myslím, že takový závod je lepší mezinárodní srovnání škol, než výsledky nějakého kvízu. Nedávno jsem zahlídnul článek, že mají svůj závod i stavaři - na lodích vlastní výroby - na betonových lodích.
Tedy to, že se dočkám za svého života, a dokonce už v roce 2011 vítězství (resp. druhé místo) Škodovky v závodů formulí, to jsem fakt nečekal. Nevadí, že to jsou elektroformule, dokonce bych osobně uvítal kdyby se závodilo i v F1 v elektromobilech, alespoň by se zrychlil vývoj
on ale závodil s benzínovou formulí... A F1 jako elektromobil by byla strašná zábava... 1 - 3 kola v plný palbě a pak do boxů nabijet....
Konečně správně vynaložené peníze na vzdělání. Já bych osobně omezil na VŠ Ekonomii, Management a podobné kraviny. Zavedl bych tvrdou propagaci technických oborů (a co se teď snaží, tedy alespoň snažili tedy za mě... bohužel bez úspěchu). Dávám celému týmu a vedení jejich školy
Ono když je člověk šikovný a školu a fakultu řídí rozumný člověk tak se peníze od sponzoru najdou, to byste se divil kolik peněz navalí ČEZ do Jaderky a celého ČVUT, ale pořád myslím že by stát měl omezoit peníze podle počtu studentů ale podle kvality školy, a samozřejmě jako člověk z Jaderky by mě potěšilo kdyby zavedli konečně slibovaný institut výzkumné university. Třeba jednou lidi příjdou na to že v technických oborech se budou mít líp, ale to by se jim muselo chtít protože bývají zpravidla náročnější než humanitní.
Článek dobrý, ale doplňte si příště správné informace. Pan J. Machan není šéfem technického vývoje Škoda Auto, tím je Dr. Eckhard Scholz. Pan docent Machan je šéfem TC - Zvláštní projekty elektrostrategie a výzkumu. Toť vše k mému informačnímu rýpnutí.
Při tak krátkém rozvoru to musí šílené jízdní vlastnosti, však je při jízdě vidět, že to nedokáže jet rovně a v zatáčkách to taky myslím bude pěkně vanglovat ale zas ten odpich může být dobrej zážitek
Jízdní vlastnosti to má vice než dobré, to si bud jistý. Vsak to umí dle převodu 160 v pohodě. Jezdilo se s tím i do vrchů a nejpomalejší rozhodně nebyly.
Stejně by mě zajímalo, jestli tam mají opravdu stejnosměrný elektromotor s kartáčema a nebo synchronní BLDC který je všechno jenom ne stejnosměrný ale dává se dnes prakticky všude.
Určitě ne, bude to klasickej stejnosměrnej "stříďák" se třema přívodníma drátama, celkem by mě zajímal regulátor, přece jen, 66KW, tam musí téct neskutečné proudy.
"66 kW při 6 900 otáčkách za minutu" - já myslel, že u elektromotorů je ten výkon "pořád" a není závislý na otáčkách. (nejsem ani elektroamatér, takže jsem si to možná myslel špatně)
Myslel jsi to špatně :-) Samozřejmě že pokud nemá 6 tisíc ale jen 6 otáček tak nemá stejný výkon - respektive není stejně efektivní. Nicméně tak "křivka" výkonu je nesrovnatelně výhodnější než u spalováku.
Raději ty prachy měli přihodit vám, aby bylo na pívo a cigára, co? A navíc jestli jste si nevšiml tak většina peněz teče do projektu od sponzorů.
teď už jen najít závod, který trvá těch 7 minut, na co stačej baterky
Prečo? Len pri zastávke v depe namiesto kolies budu meniť baterky...
Je to super. Myslím, že na to jak malá země jsme, máme světu co nabídnout a je v tomto směru o nás dost slyšet.
..na tom moc vědy není.. použít již známé věci a smontovat je dohromady.. když vám někdo nasype pár mega, tak se to "bádá" ..