- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... pneumatiky na jedne sade rafku, je lepsi mit rovnou dve kompletni sady gum." A uplne nejlepsi je mit dve sady kol.
dnes jsem naložil gumy, dojel do pneuservisu, počkal až dodělá auto, najel jsem, přehodil mi to a hotovo. No dohromady 20 minut. A tak to dělám pokaždé, nikdy jsem neviděl frontu.
ono něco jiného je pneuservis v horní dolní a pneuservis v nějakém větším městě. Já se naopak musím x let objednávat, protože kdybych přijel tak jako vy, tak mě vyhodí ... bez objednání se dnes chodí snad už jen k učnicím na střihání ne ??
a je to. Pak nepotřebujete pneuservis. Až se Vám bude zdát drahá elektrika, kupte si vlastní elektrárnu(nejlépe fotovoiltaickou) , ....................
Pokud máte obuté zimní a letní na vlastních discích a sami přehazujete, tak může být problém s vyvážením kol, protože většinou majitelé aut pneu jen mění ale nevyvažují. Pak jsou kola rozvážená.
Kamarád má zajímavý systém. Nepřehazuje přední a zadní, ale nechává stále stejně a když přední ojede, tak dá zadní na přední a na zadní koupí nové pneu. Má to něco do sebe, člověk vždy kupuje jen dvoje a navíc se říká, že by vzadu měl být lepší vzorek.
- koupit rezervní ráfky à 500,- Kč, stojan na kola za 500,- Kč, najít místo v garáži, ve sklepě, v předsíni... a každý měsíc kola přerovnávat nebo
- koupit rezervní ráfky à 500,- Kč a najít servis, kde vám kola uskladní za 400 - 600,- Kč a můžete si je chodit přerovnávat tam.
Nemůžu si pomoct, ale (i po konzultaci s mechanikem) nejlevněji vychází celoroční provoz na zimních gumách.
Vzhledem k tomu, jak otřesně se zimní gumy v létě chovají, a to i na velmi klidnou a rozvážnou jízdu, bych si je tam tam na léto nenechal, ani kdybych ročně najel jen pár tisíc km. To radši ty málo jeté zimáky hodím po 4 letech na Aukro, což ostatně dělám i dnes, akorát dřív než po 4 letech.
tak jsem se nemohla podívat až mi blondýna poradí jak vyměnit kolo na autě Doma ale zastáváme názor že auto má sloužit nám a ne naopak ,tak mi plazení se kolem té plechovky připadá jako zbytečná práce navíc .Auta dáváme už dobrých dvacet let do stejného servisu a nestalo se,že by neměli čas v den,kdy ho máme my.Navíc za tu práci ručí a mít na zimu vyvážená kola je k nezaplacení.
Jen nechápu,proč musí mít náhradní kola lepší podmínky k uskladnění než brambory .Asi dáme na okna garáže rolety,aby tam přes ty pavučiny nešlo moc světla
se všichni třesou, abych jim udělal tržbu... A že 20 minut počkám? No tak počkám... na krchov se dostanu i pomalu...
tak jste mne ukecali jdu to přehodit a že se mi chce . Myslela jsem že napřed očešu jablka . Ale v pondělí se na to nedostanu tak musím .
Před 2 měsíci nám z firemní oktávky nenechavci sebrali kapotu, tak se bojím, že se změnou zákona budou přes noc z aut mizet zánovní zimáky, tak proč jim to ulehčovat...
Od té doby, co se mi povedlo strhnout ořechu na utahování bezpečnostních šroubů tak, že ani v servisu netušili, jak kola sundat a nakonec jsem musel na třech kolech bezpečnostní šrouby odvrtávat (práce pomalu na celý den), Už mi tenhle výmysl na auto nesmí.