Diskuze

Nové crashtesty: Na pět hvězdiček by to za rok nestačilo

Organizace Euro NCAP oznámila výsledky další vlny nárazových zkoušek nových automobilů. Jedenáct z dvanácti vozů si odnáší pětihvězdičkové hodnocení, jen čtyři by na něj dosáhly i příští rok. Jsou to Ford Ranger, Toyota Yaris, BMW 1 a Mercedes M.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Winston1984

14. 11. 2011 9:05
Fiat hnus

Koukám jakpak nám soudruzi z Fiatu  pěkně zhnusili poctivého Dodge Journey.

Originál je jen jeden, hlavně že ta Fiat verze je 2x dražší nez originál.

0 0
možnosti

l.g

10. 11. 2011 16:20
Pět hvězd - jak relativní

Stačí si porovnat vychvalovaný Yaris od Toyoty a Opel Zafira a zjistíte, že ač by v příštím roce na rozdíl od Opla dostal 5 hvězd, bezpečnost posádky je v něm nižší.

Přitom hvězda za ochranu chodců je hodně rozporuplná. Proč bych měl při výběru auta zohledňovat, že auto bude chránit někoho cizího? Za své peníze žádám ochranu především pro sebe a pro ty co vezu a odmítám dát jediný halíř navíc za to, že nějaký opilec bude po střetu s mým autem potlučený o trochu míň.

Výrobci tohle velmi dobře vědí, a proto si dávají velký pozor, aby ochrana chodců auta moc neprodražovala. Proto  úroveň ochrany chodců tak pokulhává.

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

10. 11. 2011 22:30
Re: Pět hvězd - jak relativní

Ochranu chodců oceníte ve chvíli, když uděláte chybu vy.

Ale čo to táram, šak vy chybu přece nikdá udělat nemůžete, žejo.

0 0
možnosti

wiener

9. 11. 2011 21:41
Aktivní kapota

Je zvláštní že Fiat je průkopníkem aktivní kapoty, když to měla C6 už před 5ti lety

0 0
možnosti

Uphillman

10. 11. 2011 5:18
Re: Aktivní kapota

Ani jsem nevěděl, že něco takového existuje. Ale není to kouzelné? Člověk za zlomek vteřiny nestačí ani mrknout a  elektronika mezitím zvládne zvednout auto, přitáhne pásy, vystřelí airbagy a co já vím co ještě. :-)

0 0
možnosti

nepetr

9. 11. 2011 15:02
Škoda

Že se 90% nehod se nestává za těhle podmínek které jsou v testech;-D

0 0
možnosti

Posel z Liptákova IV.

9. 11. 2011 19:48
Re: Škoda

A to, že počet mrtvých na silnicích od zavedení crash testů setrvale klesá, přestože počet aut a naježděných km se zvyšuje, to vám jako důkaz místo slibů nestačí? ;-)

0 0
možnosti

Výstřik do tmy VI.

9. 11. 2011 12:26
K čemu je dobrá ochrana chodců?

Rozumnej chodec rozjetýmu autu do cesty nevleze, nerozumnýho bych nechal na panu Darwinovi. Na autě chci ochrannej rám a kapotu, na kterou se může člověk postavit, aniž by se promáčkla.

0 0
možnosti

net.Xtreme proti diskriminaci

9. 11. 2011 12:47
Re: K čemu je dobrá ochrana chodců?

K unifikaci designu...

Jinak ač chodce v cestě nemusím, tak bych nakonec z jinak stejných aut vybral to s lepší ochranou chodců, kdybych někoho třeba přehlédl nebo zahlédl pozdě, tak si myslím (nejspíš naivně), že je lepší ho nezabít.

A přehlédnout chodce není nic nemožného, taková noc, když prší a řidič proti vám má špatně seřízená světla...a i když není snížená vidielnost, ale chodec e za překážkou nebo na nečekaném místě to není problém...

0 0
možnosti