Diskuze

Supersporťák je i na LPG na stovce pod 3,3 sekundy a jede 320

Vypadá hodně agresivně, ale také trochu jako ze staré školy. Díky americkým velkoobjemovým motorům se jen tak předjet nenechá. Šetřílci si navíc mohou pořídit verzi spalující LPG. Zelená plynová příšera se jmenuje CustomGT.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OL

Jaco007

21. 12. 2011 21:47
Dneska už dají nálepku ECO

na kdejaký krám.

0 0
možnosti
J

jizanskavlajka

21. 12. 2011 18:11
jen to lpg mě připadá mimo

Když si pořizuju takové auto ,určitě do něj nedám lpg:-/:-/:-/

1 0
možnosti
JZ

já George XVII

22. 12. 2011 0:14
Re: jen to lpg mě připadá mimo

on ten LPG systém půjde použít asi jen na tu nejslabší variantu. Na ty zbylé dvě neexistují tak silné LPG vstřiky. Leda, že by to jezdilo v mixu LPG+benzin.

0 0
možnosti
M

martin_cars

21. 12. 2011 16:56
tohle jsme stavěly před 6 lety

tuhle stavebnici jsme s kamarády začaly stavět před šetsti lety takže nic nového jsou dva kusy postavené v plzni jeden s motorem 5,7L a druhý s motorem 7,0L  takže němci nemaj žádnou převratnou novinku k vidění zde http://www.pmracing.cz R^;-D

0 0
možnosti
L

libedejroznec

21. 12. 2011 15:38
uff..

..aspoň tady je normální diskuze ..už by s tím mohli přestat..

0 0
možnosti
H

hebertn

21. 12. 2011 12:53
Cena?

Stavebnice stoji 20 tis USD a dily z corvety dalsich 20 tis. USD. Zbytek je prace

0 0
možnosti
LF

Fungy

21. 12. 2011 11:33
zadek

mi trochu připomíná tu Tatru od MTX

0 0
možnosti
FD

FastDriver

21. 12. 2011 9:30
Krásné auto

po dlouhé době nádherný supersport a cena si myslím není na okolnosti nikterak závratná.R^

0 0
možnosti

schima

21. 12. 2011 9:25
Cena

Ceny supersportů (kam bych zařadil i tento kousek) překračují hranici 3 miliónů. Ale jinak hezké vozítko. Chválím možnost manuální převodovky

0 0
možnosti
LR

radik

21. 12. 2011 11:20
Re: Cena

Za tři a půl milionu bych si "noname" auto nekoupil...  ceny supersportů přesahují tři miliony, ale tam je jejich vývoj trochu jinej, než naflákání pořádnýho motoru a laminátový (nebo karbonový) karoserii na rám... a pak pár testovacích jízd. 

 

On je sakra rozdíl mezi tím jak dělá auto Lamborghini nebo Ferrari a tím jak svý auta nějaká americká firmička, která deset let pouze skládá repliky... ať už je sebelepší. Tím nechci říct že je to špatný auto... jen že za tři a půl milionu člověk čeká trochu víc než 40 let starý design supersportu Fordu GT-40 a velkej motor...

0 0
možnosti
MG

bitkar

21. 12. 2011 9:21
to chvalim

takovy klasicky tvary, na pohled poctivej sportak. Vsechno vypada, ze je mechanicky, nic extra. Peknej pocin.

0 0
možnosti
PZ

islandan

21. 12. 2011 9:12
U nás

by si to uthlo břicho už na prvních 100metrech;-D a na zvlněné "dálnici" u Ostravy by to provádělo sáhodlouhé skoky.

0 0
možnosti