- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když si pořizuju takové auto ,určitě do něj nedám lpg
on ten LPG systém půjde použít asi jen na tu nejslabší variantu. Na ty zbylé dvě neexistují tak silné LPG vstřiky. Leda, že by to jezdilo v mixu LPG+benzin.
tuhle stavebnici jsme s kamarády začaly stavět před šetsti lety takže nic nového jsou dva kusy postavené v plzni jeden s motorem 5,7L a druhý s motorem 7,0L takže němci nemaj žádnou převratnou novinku k vidění zde http://www.pmracing.cz
..aspoň tady je normální diskuze ..už by s tím mohli přestat..
Stavebnice stoji 20 tis USD a dily z corvety dalsich 20 tis. USD. Zbytek je prace
po dlouhé době nádherný supersport a cena si myslím není na okolnosti nikterak závratná.
Ceny supersportů (kam bych zařadil i tento kousek) překračují hranici 3 miliónů. Ale jinak hezké vozítko. Chválím možnost manuální převodovky
Za tři a půl milionu bych si "noname" auto nekoupil... ceny supersportů přesahují tři miliony, ale tam je jejich vývoj trochu jinej, než naflákání pořádnýho motoru a laminátový (nebo karbonový) karoserii na rám... a pak pár testovacích jízd.
On je sakra rozdíl mezi tím jak dělá auto Lamborghini nebo Ferrari a tím jak svý auta nějaká americká firmička, která deset let pouze skládá repliky... ať už je sebelepší. Tím nechci říct že je to špatný auto... jen že za tři a půl milionu člověk čeká trochu víc než 40 let starý design supersportu Fordu GT-40 a velkej motor...
takovy klasicky tvary, na pohled poctivej sportak. Vsechno vypada, ze je mechanicky, nic extra. Peknej pocin.
by si to uthlo břicho už na prvních 100metrech a na zvlněné "dálnici" u Ostravy by to provádělo sáhodlouhé skoky.