- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mysak_25, felda v garáži, kecy za Ferrari.
hlavně když už se nebudou pokoušet vymejšlet nové (=levné) materiály pro konstrukci motorů... aby se jim ty motory nekroutily jako u 2.3T...
GM specialisté jsou historie. S 2.3T se dá jezdit i bez kroucení (jaksi mohu potvrdit), zejména u modelů 2004+
Ale je fakt, že těmi problémy si hodně uškodili.
aspoň dvoulitrovej Saab vždy byl, je a bude znakem vybroušeného a vyzrálého životního stylu
Yep, však taky dřív menší motory nedělali. To je až dnešní móda, která nahrává do karet tradičním výrobcům pidiaut.
všechny ty jejich popelnice hlavně vypadají, jako popelnice. Pokaždé, když na cestě potkám tuhle obludu s chromy kolem světel: http://www.autospecifications.org/car-reviews/wp-content/uploads/saab-9-5-2.jpg , tak mám co dělat, abych nestrhnul řízení do škarpy, jak mě to auto děsí.
Saab nikdy nebyl pro chudaky, ty at si tu klidne breci... ale bude-li to jako 900 ovsem s novymi technologiemi jake jsou v nove 9-5, tak ji CHCI!!!
hlavně že většina SAABistů jezdí strýma plečkama z bazaru... (nic proti těm autum jako takovejm)