Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jugoslávská fešanda se narodila před 40 lety. Měla hodně tuhý kořínek

Byla to volba znalců. Kdo nechtěl škodovku nebo moskviče, když byla cesta k "zápaďáckému" fáru neprostupná, mohl zkusit sehnat zastavu. Právě teď je to čtyřicet let, co tenhle jugoslávský fiat vyjel poprvé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

_L23_

21. 11. 2011 10:54
hezký fotky

z jičínskýho náměstí R^

0 0
možnosti

jackie13

21. 11. 2011 9:03
je úsměvné,

jak se k Zastavě tady vyjadřují lidé,kteří ji možná dnes viděli poprvé.Já jsem ji koupil novou v r.1977 a byl jsem s ní  nadmíru spokojený.V té době u nás moc velký a dostupný výběr nebyl a na tehdejší dobu byla Zastava velmi slušné auto.Měl jsem ji dva roky a ujel jsem s ní 35000 kmbe z problémů a závad.

0 0
možnosti

dědek 52

19. 11. 2011 19:36
Zastava se mi moc nelíbila

měl jsem 105 šáde,  pak mirafiory a to bylo skvělý. Mirafu se mi podařilo velice slušně prodat, tak jsem zase jezdil šádinou a nedám na ni dopustit i když už je dávno na pravdě boží. :-)

0 0
možnosti

Chytry.Levicak

19. 11. 2011 22:30
Re: Zastava se mi moc nelíbila

to jsi musel být za totality v ksč na nějaké vysoké fuknci,že jsi měl fiata

0 0
možnosti

J.K. 4

19. 11. 2011 16:57
Překážející smradlavá popelnice

všude kam se podíváš Rv

1 0
možnosti

xenofobní rasista Soulburner

19. 11. 2011 17:55
Re: Překážející smradlavá popelnice

myslíš svůj barák?:-P;-D;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti

grab11

18. 11. 2011 23:56
Super vzpomínka na minulost...

... ještě prosím článek o Záporožci!! Toho už jsem taky 25 let neviděl... Děkuju

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

18. 11. 2011 13:32
dobrá vzpomínka,

taky jsme měli jednu, šlapala jak hodinky, člověk ocenil hlavně ten kufr. Proti těm idiotským "škodověnkám", co tehdy řvaly na silnicích s nesmyslným kufříčkem vpředu to byl dotek luxusu :-)

0 0
možnosti

Rambo-x

18. 11. 2011 23:01
Re: dobrá vzpomínka,

Upřímně,nic proti zastavám nemám,to vůbec ne,ale už od pohledu se mi ten kufr o moc větší než ve škodovce nezdá,možná s jediným rozdílem že ve škodovce je umístěn horizontálně,zatímco tady vertikálně,ale na objem to o moc větší sláva nebude.......325L objemu kufru při nezklopených sedačkách vs 280L objemu kufru ve škodě 120,a škoda 120 má ještě příruční 180L zavazadlový prostor za zadními sedadly+ když se sedačky sklopí tak vznikne ve škodovce vzadu taktéž hodně místa

A navíc když chce člověk vozit velké náklady tak je naloží na vozík,a ne aby to cpal do auta

0 0
možnosti

DickLarge

18. 11. 2011 8:30
Ojetiny: Jugoslávská fešanda se narodila před 40 lety.

;-DR^

0 0
možnosti

Timca

17. 11. 2011 22:15
nádhera

můj první vůz :-)V

1 0
možnosti

vransen

17. 11. 2011 16:18
Zadřený socialsmus,

tohle auto je jedním z mnoha názorných příkladů, jak socialismus nebyl stavu přijít s nějakou vlastní myšlenkou. Všechno se kopírovalo nebo v lepším případě licencovalo ze západu. Pak se to jaksi sbouchalo dohromady a prodávalo v otřesné kvalitě, která měla k originálu na míle daleko.

  Zatímco ve strojírenství se ještě úplně neztratila stopa, elektronika to úplně zařízla. Co taky víc od soudruhů čekat.

0 0
možnosti

slon75

17. 11. 2011 17:50
Re: Zadřený socialsmus,

Ať si ideologové vyprávějí, co chtějí, konkurence skutečně technický pokrok urychluje.

1 0
možnosti

yeraslow

15. 11. 2011 20:48
Měl jsem zrovinka takovou bílou

jen bez těch mlhovek vepředu. Bylo to na svou dobu suprovní auto. Mělo svoje mouchy, ale vzpomínám na něj rád. Děkuji za hezký článek.R^

0 0
možnosti

vransen

17. 11. 2011 22:07
Re: Měl jsem zrovinka takovou bílou

Si představte, že ten originál byl ještě mnohem lepší a v konečném důsledku možná i levnější. A to se bavíme o Fiatu...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!