- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu snad sami neverite. Tam je tolik neznamejch, ze to porovnat proste nejde.
Čím těžší auto tím bezpečnější. Asi proto, že to nezastaví na deseti metrech, ale na dvaceti. Bezpečně to nabourá
ušetříte cca 2l/100 km. Když ročně najedete 30 000 km, ušetříte 21 000,- při ceně benzínu 35 Kč/litr. Za 3 roky musíte dát 150 000 za nové baterie, takže vaše čistá ztráta po 3 letech je cca 87 000,- Kč nemluvě o tom, že se neustále budete při jízdě stresovat "abych na to moc nešlapal a jelo to taky na elektriku"....
Někdo vám hybrida nutí násilím, nebo prostě máte bůhvíproč z hybridů mindráček?
Jasně , co jiného snad i očekávat, než zprznění tý jediný vlastnosti co hybrid má a stojí za to. Takže začneme vozidla ozvučovat a kam to dospěje už teď je jasný když vidíme kam dospěl závod na nejlepší osvětlení vozidel. Z brzdových světel při nočním popojíždění po městě se mi už teď zvedá žaludek. Z nejvýkonnějších led denního osvětlení zejména audi a bmw zejména když potřebuji přejíždět z pruhu do pruhu už tak nic nevidím a do toho ještě všechny auta pokud možno by mohli troubit. Že se vám to zdá nesmyslné - stačí co udělá konkurenční boj o nejlepší sirénu za párl let . Že se páni výzkumníci raději nezaměřili na porovnání nehodovosti hlučných traktorových verzí s těmi tichými benzinovými ?????
závěr je zřejmý. Hybrid má smysl pouze ve městě, proto taky jezdí velmi často po městě, různí kurýři, taxikáři, rozvažeči, ti si kupují hybridy (ne v ČR). Jezdí proto spíš pomalu a spíš mezi chodci. Výsledek přesně odpovídá.
Myslím, že se trochu mýlíte.
Výzkum byl prováděn v USA, kde hybridní verzi má poměrně velká řada modelů aut. Nemyslím si, že by volba na hybrid u američanů padala pro to, že s ním chtějí jezdit po městě. To, že si američan koupí např. místo benzínové Toyoty Camry hybridní Toyotu Camry, nemá v amerických podmínkách s tím, kudy jezdí, příliš velkou souvislost.
to je ale u auta, kde se čeká méně potřebné energie na jeho uvedení do pohybu trochu kontraproduktivní. Jinak s tou tichostí auta je to taky na dvě strany, sám mám až zážehový tak velmi tichý motor a jsem spokojen. Ale občas to přináší určité potíže. Jako např, když nahluchlí důchodci neumí použít chodník, ale klakson už je vytočí
jestli to nebude tim, ze hybrida si kupuje jina sorta ridicu nez treba sportaky.
Panimama vezouci 2 deti a nakup ma trochu jiny jizdni styl a povetsinou se nepohybuje dvoustovkou, kdyz tolik ani to auto netahne. To neni o bezpecnosti jako spis o sociologii. Panimamy delaji hodne nehod, ale spise drobnych. To se v te statistice muselo projevit.