Diskuze

První obrázky Volva XC90. Chystá se i hybrid se spotřebou pod dva litry

Automobilka Volvo rozhodně není přeborníkem v uvádění novinek a po nedávném startu dvojice S60 a V60 si na opravdu nové Volvo nějakou dobu počkáme. Firma tak alespoň ukázala čtyři obrázky toho, jak by mohla v roce 2014 vypadat nová generace velkého SUV XC90.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josef.K

24. 11. 2011 23:47
Současný XC90 je slušný a pěkný auto

Držím palce ať se udrží ve výrobě ještě nějakou dobu.  Mám strach aby nástupce nespadl do kategorie euro srágor.

0 0
možnosti

vaclavzeman

24. 11. 2011 11:35
Ten nápad s těmi podvozkovými platformami...

se mi vůbec nezdá,jak chcete mít stejnou podvozkovou platformu pro extrémně komfortní XC90 s naprosto odlišnou světlostí a pro tolik propírané nové S60 se sportovními vlastnostmi..a to nemluvím o tom malým paskvilu C30 nebo co to je?To je jako by BMW X5 a BMW 1M coupé mělo stejnou podvozkovou platformu-výsledek na nic,hlavně mít co nejmíň práce...

0 0
možnosti

radik

24. 11. 2011 11:57
Re: Ten nápad s těmi podvozkovými platformami...

Budou zkrátka používat některý díly stejný, ale to neznamená že podvozek na jednom autě bude mít stejný vlastnosti jako na druhym. Základ bude stejnej, ale u každýho modelu ten podvozek můžou naladit jinak... kolikrát je u stejnýho auta s lepší motorizací podvozek trochu přitvrzen (jinak naladěn) a to se bavíme pořád o jednom modelu.

0 0
možnosti

Highdriver

24. 11. 2011 10:02
Mě se vždycky na těch malůvkách líbí..

... že dyzajnéři zapomenou na pneu a potom tam dokreslí cosi jako pryžovou obruč :) Asi se moc nevyskytují na kvalitních českých silnicích.

1 0
možnosti

l.g

24. 11. 2011 14:14
Re: Mě se vždycky na těch malůvkách líbí..

V tomto případě je to ovšem výjimka. Nechybí dokonce ani výrobce pneumatik, což mi přijde docela zvláštní. ;-D

0 0
možnosti

nepetr

24. 11. 2011 9:35
Co se týče

Vstupu Číňanů do Volva byl to jediný možný způsob jak tuto zbančku zachránit a nemyslím si že by to mělo být horší než s Fordem spíš naopak.

0 0
možnosti

JeFFik

24. 11. 2011 9:44
Re: Co se týče

Mno jenže Číňanům nejde o záchranu jakési švédské "pidiznačky" (vzhledem k objemům jejich výroby) ale o know-how a legalizaci jejich dosavadních krádeží na kterých se bohatě nabalili a teď mohou "investovat" :-(

1 0
možnosti

Hellmoon

24. 11. 2011 9:34
2l

to je fičák ;-D

0 0
možnosti

Falewick

24. 11. 2011 9:07
Sbohem T5, D5, T6...

čeká nás krásně zelená budoucnost s čínskými výrobky...

0 0
možnosti

nepetr

24. 11. 2011 9:33
Re: Sbohem T5, D5, T6...

S baterií která nebude vážit jako půl auta a bude na ní dojezd 500 km pak se jen vymění za druho bych s elektromotorem neměl problém. Mít maximální krouťák od nuly až k "omezovči" je nádherná představa.  Například TESLA  ROADSTER sice auto za barák, ale pohoná jednotka nemá chybu, auto na baterky které podělá 911 Turbo.

0 0
možnosti

BOP B 3AKOHE

24. 11. 2011 8:01
Made in

P.R.C. :-P

1 0
možnosti

Výstřik do tmy VII.

24. 11. 2011 7:59
Co takhle tu spotřebu počítat tak

aby po jízdě bylo v baterkách stejně šťávy, jako když se vyjelo? :-/

0 0
možnosti

Viktor N.

24. 11. 2011 9:09
Re: Co takhle tu spotřebu počítat tak

Samozřejmě, ale to by pak bylo málo EU-evropské…:-)

0 0
možnosti

ejb

24. 11. 2011 0:18
Fujky

Šéf-designéra vyhodit za tenhle paskvil :D

0 0
možnosti

corwin78

24. 11. 2011 9:03
Re: Fujky

Tak, tak, ty koncepty jsou naprosto otřesné. Aktuální vzhled všech vozů Volvo (kromě XC60) se mi velmi líbí, a líbily se mi vždy, i když to byly "jen krabice". Aktuální XC90 je pěkná, dokonce jsem o ni uvažoval, ale asi půjdu spíš do XC70, přeci jen se mi 90ku nechce živit.

0 0
možnosti