- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Posuďte nabízené řešení na stránkách http://www.motorova-kola.cz
souhlas - ...a první na výměnu jsou "stylová"řidítka - na tomhle 200kiláků - no potěš...
Mě se zase mnohem víc líbí benzín, přece jen ten dojezd je úplně jinde, nestarat se o dobíjení, vyrazit na dovolenou na "kole" pod stan... Pokud je to rozumně tiché...
Já znám jenom ty u nás na Moravě.
české motokolo... neznamená že je z Čech... ale z Česka (kam patří i Morava)...
Tak motokolobezku od NitroScooters. To je aspon skladny.
Mam nepreberne mnozstvi Skutru. Nejen ze to rychlejc pojede ale i ten komfort bude vetsi. Ridicak A1 stoji par tisic.
Cena je OK, jen ty řídítka bych dal jiné, ale to je věc vkusu každého soudruha. Celkově bych si to upravil víc do užitkova, třeba bych přidal nosič a blatníky, takže by se to dalo používat i k dojíždění, proč ne? Akorát mám obavy z toho otevřeného primárního převodu, není to nebezpečné?
to si piš, že je, stačí delší plášť a kroužíš na poli (na parkovišti) dokud ti nedojde benzín
Rozhodně se "těším", až tento zbytečný zdroj hluku potkám na pěší zóně, nebo někde v přírodě
jojo nedej boze potkat v prirode treba slona co zatroubi
40 tisic stoji normalni horsky kolo bez motoru a to jeste stredni trida, zadnej zazrak..
Po té co se mi rozpadly plasty na motorové pile a zbyl s ní docela zachovalý motor postavil jsem něco podobného.Řve to jako kráva díky absenci pořádného výfuku,za mnou je modro jako za trabantem,ale jede to no jako pila.Dle tacho na kole to po rovince udělá i 70km/hod.Věřte,že není hlava která by se za mnou neotočila.A cena?No nebudu li počítat svou práci tak pár korun za doplňkové komponenty.Pro radost a srandu dobré jinak když kolo tak normální a když motorka tak opět klasická.....
Chápu, že píšeš, že buď kolo, nebo motorka. Ale motokolo má své výhody. Dělám mmj. údržbu chráněných území a nesmím tam ani na motorce, ani autem. Motokolo je potom dobrou volbou. Neboť běhat celej den po lese a potom ještě šlapat na kole domů,nemám občas náladu. A když jedu zákazníkům na zahrádky, tak ho někdy šoupnu do metra a dostanu se přes Prahu taky docela ryhle. Je přece jen pořád kolo. Mohl bych s tím i do vlaku.