Diskuze

Range Rover Evoque: metrosexuální zálesák

Fešák, který se nezalekne ani půlmetrového brodu. Nejmenší landrover uhrane designem, okouzlí luxusem a překvapí terénními schopnostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Falewick

28. 11. 2011 18:22
tohle už ani není metro

to je auto pro osoby obou pohlaví, pokud jsou ovšem na chlapy....

0 0
možnosti

Pavel_N

27. 11. 2011 18:14
Hádanka - auto které si na nic nehraje

Lesáci, horalé, zemědělci a podobné profese si jej již oblíbili pro jeho schopnost překonávat značné terénní překážky, nenáročnou obsluhu a údržbu, což spolu s pořizovací cenou jsou zásadní atributy na nichž je postaven vynikající poměr cena – užitné vlastnosti. To vše je umocněno následujícími parametry; světlá výška=210 mm, nájezdový úhel´=30°, přejezdový úhel=23°, sjezdový úhel=36° a brodivost=350 mm. Ve verzi 4x4 je vybaven manuální šestistupňovou převodovkou s velmi krátkým prvním převodem a jednoduchým, intuitivním ovládáním pohonu všech kol. Smluvní záruka výrobce na vůz je 3 roky nebo 100 000 km zdarma. To vše za cenu nižší než 300 tisíc korun (samozřejmě verze 4x4, o dvoukolkách v terénu nemá cenu se bavit!)

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

 

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

0 0
možnosti

chicocheco

26. 11. 2011 21:21
Sice nevím,

co to znamená "prďácký" design, ale tenhle mazel se povedl. Svoje zákazníky si určitě najde. Na druhou stranu typickým Land Roverem byl a vždycky bude Defender, škoda, že se ho automobilka zbavuje :-(

0 0
možnosti

jachym2

26. 11. 2011 16:33
Myslim, že jeho nejčastějším revírem bude

parkovišetě před americkým k-martem. A tam myslim, že brodivost půl metru je celkem dostačující :-). Jinak ale pěkné auto. Otázkou je, aby se tento výrazný design přiliš rychle neokoukal a nezestárnul...

0 0
možnosti

Darik H

26. 11. 2011 14:29
Hmmmmm

Pekny Ind !!!

0 0
možnosti

habr

26. 11. 2011 11:11
Elektronika která řídí auto v terénu

- to není auto do terénu, ale jen pro lidi co neumí v terénu používat mozek.  Kouzlo jízdy v terénu není v tom, že elektronika za mne kde co vyřeší, ale, že dokáži terén dobře "přečíst", vybrta si správnou trasu a případně se z problému vykopat lopatkou.

Do terénu má být auto co nejjednodušší,aby se nechalo prolít vodou a tím zbavit nečistot po jízdě, řidič se nemusel bát koroze kontaktů na elektronických vychytávkách, selhání elektroniky apod.

Toto jsou auta pro lidí co si budou myslet, že v terénu umí jezdit.  A nebo aby po polní cestě dojeli někam na mez, kterou si vzápětí vystříkají insekticidy aby náhodou jin nějaký mravenec či brouk nepřelezl přes deku.

0 0
možnosti

Jatt85

25. 11. 2011 18:20
Zaujme okamzite!!

Videla jsem tridverovou verzi minuly tyden v Londyne a okamzite na sebe srthla pohledy vsech kolemjdoucich, vcetne mne. Opravdu krasne auto, super design a proporce. Gratulace!

0 0
možnosti

Carmel Tel

25. 11. 2011 17:48
Po rokoch auto co ma zaujalo, celkovo

Super R^ celkovo vyzera ze ma charizmu ale ale aby nemalo mechanicke muchy. Ale cena tu bude o 100% viac ako v cechach.... To uz potom radsej jazdene EVO , s tym a z 4*4 si uzijete na snehu viac, a aj cez leto ak vas nezameraju

0 0
možnosti

malan8

25. 11. 2011 16:46
HELE, DESIGN

...tak ono to jde, když se chce!

0 0
možnosti

druhý králík

25. 11. 2011 15:04
osobně

by mi ta třídveřová verze stačila, pětidveřovou až děti povyrostou :))

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

25. 11. 2011 17:15
Re: osobně

podle mě tohle hezčí, sportovnější. Pokud souhlasíte je jediná varianta...kupte manželce kombíka a máte vystaráno :-). Přece by jste nechtěl aby ty krásný sedačky někdo pokydal kečupem z hranolků. Někdo to udělat mě tak to si raději do kolena zatluču hřebík než se na to dívat

0 0
možnosti