- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně za víc nestojí.
za 64 000.- máte nový auto a servis na 2-3 roky zadarmo. Když lidi mohli dovážet z bodu A do bodu B favority který rezli a mlátili sme se hlavama do stropu z toho jak jsme v tom skákali, tak proč by nás nemohli dovézt rozumě vypadající vozy, ve kterejch skákat nebudeme narozdíl od těch fáček
Co nám 10x za večer přeruší Expozituru
To je jedno, co přeruší, ale hlavně je to asi o 20dB hlasitější, než jakýkoliv jiný program, takže si pokojně klimbám a najednou ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ řev jak na lesy.
Už jen proto je naprosto vyloučeno, abych něco takovýho koupil.
Ranault máme v rodině jako druhé auto.Zatím bez jediné závady a motůrky mají celkem povedené. Předtím pozici druhého auta zastávala Fabia která byla velikým zklamáním. Neskutečně poruchové s líné auto.Tkže si Ranaulta pomlouvejte jak chcete ale já ho ze svých zkušeností budu chválit
Vždycky jsem říkla, že Renaulta nikdy. A letos jsme koupil Lagunu...
Když vydím jak je známým sere WV, Ford tak myslím, že už je to jedno...
Všechno jsou to stejné křápy...
Jo Suberb je asi lepší Laguna, ale minimálně o 150 tisíc dražší s menší výbavou...Takže mě zbylo 150 tisíc na opravy...
a ještě si z těch 150 tis. zaplať kurs češtiny!
za pár let obyčejného hranatého auta za pár tisíc:-)
Nicméně popravdě, 95% moderních vymožeností zvyšuje cenu a k jízdě moc potřeba nejsou, jo komfort je v autě vyšší, ale imho často za příplatek nestojí, rozhodně ne, pokud člověk nebude v autě trávit několik hodin denně. A má si koupit nějakou nespolehlivou ojetinu nebo nové jednoduché auto?
Nebo spolehlivou ojetinu.
tady je zase chytrolínů
myslím, že je to jedině dobrý krok - na popojíždění to bude bohatě stačit a navíc budou ostatní automobilky jít s cenama dolů
přesně....na popojíždění do servisu je to ideální