- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud někdo takhle jezdí, tak je nebezpečný sobě i ostatním a jde o zjevně nepřiměřenou rychlost, kterou evidentně nepřispůsobil ani svým schopnostem, ani vozovce. Jestli pro něj platila nějaká maximální povolená rychlost nebo ne je jen formalita. Bohužel, většina lidí v ČR si myslí, že když je někde povolená maximální rychlost 90km, znamená to, že musí jet minimálně touto rychlostí a že je garantováno, že tou rychlostí mohou bezpečně jet i za tmy, mlhy, sněhu a ledu. O dodržování bezpečné vzdálenosti většina tuzemských řidičů nikdy neslyšela.
Je štěstí, že takový nezodpovědný řidič zabil jen sebe a ne nikoho dalšího. Osobně bych ani nezaměstnal člověka, který míní dojíždět denně z jižnách čech do Mladé Boleslavi. Buď bude v práci jen pár hodin denně, nebo to špatně skončí. Ani jedno není uspokojivý výsledek.
kamion tedy zřejmě splnil svou úlohu.
je to nahoda a smula, kdyz narazite do italskeho kamionu, co veze drevo do Cech, ktery navic zustane stat napric silnici tak, ze nepomuzou deformacni zony ani airbagy. Kolik takovych nehod se od te doby stalo?
<spekulace>Nepřipoutaný by se mohl položit na sedadlo spolujezdce a přežít.</spekulace>
To můžeš udělat i se zapnutými pásy.
A nakonec byl Kalma vůbec první obětí octavie vůbec ... nakonec - vůbec - tůdlec... (ach ta čeština)
Jestli máte na mysli ten bezpohlavní Kuebelwagen, co plodí koncern VW tak ten pán nemá být na co hrdý.
No tak to prrr, ve srovnání s produkcí Škody do té doby? To jste hodně ustřelil vedle.
... eště se honit se 405kou...
že věrný obránce šádewágenu a strážce jeho dobrého jména tu bude chybět! Ale ne, stojí na stráži, dnem i nocí. Věrni zůstaneme!!!