- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trabant Super deLuxe to taky nepřežil a svět se točí dál.
protože je neoddiskutovatelné, že Maybach vytvářel nový segment v kategorii limuzín (mám tím na mysli zjm. modely 62 a 62S či Landout). Míra vnitřního komfortu vskutku nemá konkurenci. Z mého pohledu není tolik důvodem zániku cena (bohatých lidí, kterých je na světě dost, si pořizují mnohem dražší supersporty a přes jachty pokračují k soukromým letadlům etc.), ale marketing respektive nějaká reklama. Mezi běžnými lidmi jak u nás tak ani v Evropě se totiž o Maybachu skoro neví. Alespoň v mám okolí ho kromě auto-nadšenců nikdo nezná, za to RR a Bentley znají všichni. Podobně jsem dopadl i v Rakousku či v Paříži - o Maybachu v životě neslyšeli.
Běžný člověk u nás pomalu Maybach ani nezná a pak se diví, že se neprodává!
včetně Kim-Čong Ila. Maybach by byl zbytečné vyhazování peněz. Ručně leštěný lak je opravdu pouze smobská záležitost, ale nepřináší žádnou přidanou hodnotu.
v pohode dal ... lide jsou snobaci a podle mne si klidne radsi koupi horsi vec jen kvuli zavedene znacce ... proste Maybach nenadela zvuk jako rols ... a na tom ruzni barevni ziji.
v této nejvyšší třídě luxusu hraje tradice vyšší roli, než kdekoliv jinde. RR a Bentley sice taky měly značné potíže, ale BMW a VW se se situací vypořádali i díky (nepřerušené) tradici poněkud lépe než Mercedes
No není se moc co divit. V této superluxusní třídě je asi jedniným konkurentem Rolls. A byť je Maybach v mnoha technických ohledech a různých finesách lepším a propracovanějším autem, nějak mu schází osobitost jakou právě RR má. Na pohled je to "pouze" delší S-Klasse s extra-nadstandartní výbavou -nic míň, nic víc ...
co udělá kdokoliv se svým vozem až ho ojezdí? Prodá a koupí jiný, ne?
ta 60-ti letá díra je znát... v usa nikdo neví co maybach je a znamenal a arabáši se jen opičí... takže holt šlus. Ale byly to krásný auta a i ten novej je povedenej....škoda, ale značek už zaniklo a ani se nikdo nesnažil je oprášit
Právě tím designem si nejsem moc jistý. Podle mě vypadá Maybach moc obyčejně, na to kolik stojí. Oproti majestátnímu Rollsu nebo klasickému Bentley vypadá s trochou nadsázky jako Čínský pokus o Mercedes S. Také určitě hrál roli málo agresivní marketing, když šlo o "novou" značku. Každopádně jak je vidět na prodejích konkurence, kluci to u Daiumleru pokakali
a i těch superbohatých,kteří by podobná auta kupovali asi víc nebude. A Maybach zase takový superluxus není.
uz spis nebyl...