- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamazům, mercedesům, ...... na DAKARU Chtěl bych mít osobák, s podvozkem ála Tatra, pořádným výkonem, krouťákem, kvalitou a spolehlivostí,jako třeba SUBARU, ale za české peníze, které do toho mohu vrazit.
tak toho se asi nedočkáme. Spolehlivost a kvalita už nikdy nebude nikdy jak na dřívějších Tatrovkách. Důvod je prostý - dříve se musela dělat auta, co jsou jednoduchý, spolehlivý, protože socialistický průmysl si nemohl dovolit pořád něco opravovat a dodávat díly. A jaký jsou auta dnes (nejen náklaďáky, ale i osobáky) ? Jsou spotřebním zbožím, za pár se to začne postupně sypat a za 15 let některý náhradní díly se ani neseženou. Dalším důvodem, že Tatra část věcí přejímá, nakupuje (motory, kabiny atd.), takže těžko tam může ovlivnit kvalitu,
Proč má Tatra 111 v Rusku pomníky? Protože pomáhala při osvojování přírodního bohatství Sibiře. A proč zrovna Tatra? Protože, kromě vyníkající terénní průchodnosti byla jednoduchá pro obsluhu. Ono když udeří 50stupňové mrazy a v motoru máte řídký Fridex, tak si s vodou chlazeným motorem moc nezajezdíte.
Tatra dopadne jako Liaz, Škoda, nebo Avia. Bude se v Kopřivnici montovat €uro-produkt na kterém zbyde z českého umu, pouze to LOGO a práce montážníků.
PS : to je - REALITA.
no a? tak šetři, třeba jí příště koupíš ty
Staré tatrovky také dobré - http://youtu.be/9kSK7f5mnnc Moje upravené video
Dobrých zpráv máme v čechystánu jak šafránu - takže vydržet, ať máme občas nějaké radosti
jen ji málem zabila privatizace. Zhraniční management o firmě neměl ani zdání, jen ji pěkně utlumil ve prospěch konkurence, vytuneloval a vyplatil si zlaté padáky.
Tatrovka to naštěstí přežila. Spousta jiných podniků ale to štěstí neměla.
Přeju Tatrovce, ať jí tahle mašina pozvedne z bahna natolik aby zase začala vyrábět i osobní auta!
A vyhrajte s ní Dakar!
Ten XY násobně vyhraný Dakar je patrně to jediné, co Tatře zachránilo existenci. Jinak mohla skončit mezi spoustou výborných továren někde v šupleti. Ale těch několik výher a současné vyrovnané souboje s Kamazy (které ale mají doslova celonárodní podporu) je dobrou značkou. A pravda, po světě jsou tisíce podniků té velikosti, že nepotřebují megaobří dampery, ale ocení dobrý a levný teréní náklaďák.
servisní síť,nebyl nikdy uzavřen žádný kontrakt.Ale zájem byl v mnoha státech severní Afriky,Mexicu,Brazílii,Chile i na blízkém východě.Zájem byl i v západní Evropě,ale tam zase nebyl zájem velkých výrobců o dalšího konkurenta.Teď po spojení s DAFem by to mělo být lepší.