- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten indický rapid vypadá dost dobře dlouho se mi žádná škodovwka nelíbila od dob první octavie
myslim,ze dnes nema dizajn skodoviek minimalne v ramci koncernu konkurenciu..je jasne,ze si pani z Wolfsburgu nenechaju dceru prerast cez hlavu,ale napriek tomu je to velmi dobre..Skoda sa stava dolezitejsou,ako sa zda..bodaj by vsetky dizajnove prototypy dosli do vyroby..
Jediné co je Škoda, je pouze ten znak Škodovky.
PS : to je - REALITA
Tak to chci vidět... kolik momentálně Škodovka ročně prodává? V roce 2010 - 750 tisíc vozů. To jako půjdou ze dne na den na čtyřnásobek? Protože jinak VW tu ztrátu nedožene, jestli spoléhá na Škodovku.... Vsadím se, že to ve VW řekli úplně jinak... tipuju, že zaznělo, že svou roli v tom sehrají i menší značky koncernu, ale naši bulvární pisálci z toho musí udělat bulvární téma
Ze dne na den to nejde, ale z roku na rok ano. Pokud otevřou novou fabriku v Indii.
Jen doufám, že ten evropský model bude mít víc evropský "kukuč". Tohle je takový asijský design ze začátku tisíciletí (stejně jako fabia nebo roomster).
Co člověk to názor, ale mě se pořád nejvíc líbí první generace octavií.
Ani první, ani poslední. Je to taková konzerva. Bez ducha. Žádné emoce. Možná kvalitní ale nehezká.
Ze VW pomohl vybudovat ze Skoda-Auto dnes uz pomerne dobre zavedenou globalni trademark. Co by za to jine zeme nasi velikosti a ze socialistickeho bloku daly....
Škoda byla v Indii známá značka už 1932. Samozřejmě jí pomáhá i druhé oddělení Škody, které v Asii budovalo už tenkrát cukrovary a pivovary. Tímto způsobem známá značka odráží i na auta, je to zkrátka důvěryhodná firma.
Nakonec patří Škoda k nejstarším automobilkám vůbec, je pokračovatelkou rakouské firmy Laurin a Klement.
Také značka Praga bývala kdysi slavná, škoda, že se jí nikdo neujal.
me teda hlavne vyrazil dech hyundai na ctvrtem miste pred fordem. to bych necekal
Hyundai rezaví dost zřetelně pomaleji, než třeba Ford. U Forda je třeba rozlišovat- vozy vyráběné v Německu, v Leverkusenu, jsou o třídu lepší, než třeba ty anglické. Pokud jde o techniku, pomáhají si Korejci vzájemně , mnoho dílů mají třeba Kia a Hyundai společných.
mimochodem ta Škoda Rapid na tom obrázku stojí v Indii v přepočtu necelých 250 tis. s motorem 1,6.
Být za tu cenu tady možná bych se nechal zlákat