- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tatra v rallye bohužel už není co bývala = kde nejsou peníze a vývoj, tam se NEDÁ čekat dobrý výsledek.
Dnešnímu rallye vládne Kamaz, Mercedes, Renault a Man.
PS : Tatra visí před krachem a to je smutný - FAKT ! ! !
Znáte poslední soutěžní výsledek vozu Tatra?
Tatra je na tom, pokud mluvíme o technické stránce stroje, velice dobře, viz nejen výsledky Loprais týmu, LRT a dalších týmů, ale i v porovnání s konkurencí v civilním nasazení, co se průjezdnosti a přepravních výkonů týče, na ni jiná nákladní auta v terénu nemají.
A jestli se smějete tomu, že Tatra visí před krachem, tak je to dost ubohé, pokud o tom víte nějaká fakta, tak sem s nimi.
a mnoho sportovních aut by se za ni nemuselo stydět. Co to je proboha za blábol? Porovnávat závodní speciál s běžně homologovaným autem? A co je to "sportovní auto"? Co třeba takový Kaipan z motorem 1,2 TSI/77kW? Nebo Ferrari Italia se 419kW? Věřím, že Kaipana by tatra v akceleraci natřela, ale ferárko asi už těžko..
Božínku, zajímavá akcelerace... To je jako sčítání jeden, dva, tři, mnoho. Kdepak byl p. Oliva, když se ve škole škole bralo něco jako zrychlení?. Předpokládám, že v nějakých srovnávacích jednotkách typu za X sekund z klidu na 100 km/hod by se to snad změřit dalo? Nebo nějak jinak, ale hodnotit zrychlení jako zajímavé a nezajímavé... Kam jsme došli?
...jak je to s tou letosni Tatrou Jamal, co jede Dakar. Alesek rikal neco o tom, ze sli vykonove hodne nahoru, ale ze souperi jiste take...Jak to mam ale chapat? Kdyz jsem se podival na jejich web, tak ma ta jejich tatra pouhych 800 koni, coz je o 200 min, nez predchozi model. Tocivy moment ma horsi o 500Nm, vaha je totozna...Tak mi vysvetlete, jak sli tedy vykonove nahoru.
Abs. vykon nic nerika. Jamal ma sice "jen" 800k, ale zato motor a turbo nejede na hrane jak loni, takze vzrostla spolehlivost. Tocivy moment souvisi s vykonem a otackami, takze viz predchozi veta. Nejdulezitejsi je rozsah prac. otacek. To tu samozrejmne nikdo nevi. Auto ma jinak rozlozenou hmotnost (50:50). To ze slo vykonove nahoru, je mysleno jako celek (sladeni motoru a prevodovky, podvozek, ovladatelnost, aerodynamika -- proto ta kabina). Podle videi ze Silky Way to musi byt neuveritelna zalezitost. Takova 9t bugyna :-) Kezby to AL dokazal Kamazum nandat :-)
> ...je potřeba aktivně vyrovnávat tlaky...
No, tak to bych tedy chtěl vidět!