Diskuze

Jako v míchačce: z rallyové tatry máte boule

Ježdění v offroadových autech je vždy zážitek, ale závodní speciál nabídne pokaždé ještě něco navíc. A když se jedná hned o kamion, na místo spolujezdce se málem stojí fronta. Ale jen do prvního svezení...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

katano

26. 12. 2011 21:39
Tatra je bohužel zaostalá a NEMÁ peníze

Tatra v rallye bohužel už není co bývala = kde nejsou peníze a vývoj, tam se NEDÁ čekat dobrý výsledek.

Dnešnímu rallye vládne Kamaz, Mercedes, Renault a Man.

        PS : Tatra visí před krachem a to je smutný - FAKT ! ! ! :-P

0 0
možnosti
MS

JJJe

26. 12. 2011 22:23
Re: Tatra je bohužel zaostalá a NEMÁ peníze

Znáte poslední soutěžní výsledek vozu Tatra?

Tatra je na tom, pokud mluvíme o technické stránce stroje, velice dobře, viz nejen výsledky Loprais týmu, LRT a dalších týmů, ale i v porovnání s konkurencí v civilním nasazení, co se průjezdnosti a přepravních výkonů týče, na ni jiná nákladní auta v terénu nemají.

A jestli se smějete tomu, že Tatra visí před krachem, tak je to dost ubohé, pokud o tom víte nějaká fakta, tak sem s nimi.

0 0
možnosti
F

fleeczech

26. 12. 2011 14:52
Akcelerace je hodně zajímavá

a mnoho sportovních aut by se za ni nemuselo stydět. Co to je proboha za blábol? Porovnávat závodní speciál s běžně homologovaným autem? A co je to "sportovní auto"? Co třeba takový Kaipan z motorem 1,2 TSI/77kW? Nebo Ferrari Italia se 419kW? Věřím, že Kaipana by tatra v akceleraci natřela, ale ferárko asi už těžko..

0 0
možnosti
B

BlackMax

26. 12. 2011 15:24
Re: Akcelerace je hodně zajímavá

Božínku, zajímavá akcelerace... To je jako sčítání jeden, dva, tři, mnoho. Kdepak byl p. Oliva, když se ve škole škole bralo něco jako zrychlení?. Předpokládám, že v nějakých srovnávacích jednotkách typu za X sekund z klidu na 100 km/hod by se to snad změřit dalo? Nebo nějak jinak, ale hodnotit zrychlení jako zajímavé a nezajímavé... Kam jsme došli?

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

26. 12. 2011 9:46
Me by zajimalo...

...jak je to s tou letosni Tatrou Jamal, co jede Dakar. Alesek rikal neco o tom, ze sli vykonove hodne nahoru, ale ze souperi jiste take...Jak to mam ale chapat? Kdyz jsem se podival na jejich web, tak ma ta jejich tatra pouhych 800 koni, coz je o 200 min, nez predchozi model. Tocivy moment ma horsi o 500Nm, vaha je totozna...Tak mi vysvetlete, jak sli tedy vykonove nahoru.

0 0
možnosti
VB

vratidlo

26. 12. 2011 10:10
Re: Me by zajimalo...

Abs. vykon nic nerika. Jamal ma sice "jen" 800k, ale zato motor a turbo nejede na hrane jak loni, takze vzrostla spolehlivost. Tocivy moment souvisi s vykonem a otackami, takze viz predchozi veta. Nejdulezitejsi je rozsah prac. otacek. To tu samozrejmne nikdo nevi. Auto ma jinak rozlozenou hmotnost (50:50). To ze slo vykonove nahoru, je mysleno jako celek (sladeni motoru a prevodovky, podvozek, ovladatelnost, aerodynamika -- proto ta kabina). Podle videi ze Silky Way to musi byt neuveritelna zalezitost. Takova 9t bugyna :-) Kezby to AL dokazal Kamazum nandat :-)

0 0
možnosti
JJ

jezek

26. 12. 2011 9:23
jo, tlaky

> ...je potřeba aktivně vyrovnávat tlaky...

No, tak to bych tedy chtěl vidět!

0 0
možnosti