Diskuze

Nové BMW 3 je sakra dobré a taky pořádně velké

Svezli jsme se jako první z Česka novým BMW řady 3. Kultovní model je jiný a pořád sakramentsky dobrý. Je taky o pořádný kus větší... Co větší, tahle trojka je prostě obrovská.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Modrý a zelený blesk

9. 12. 2011 11:08
Děs běs

Kultovní model? Co je prokristapána na trojce kultovního? Že to jako 316i kupovali ti, kteří prostě chtěli BMW tak brali to absolutně nejlevnější do doby, než přišla jedničková řada? Co je na tom obrovského?

Novinařina nám nějak devalvuje.

0 0
možnosti
LR

radik

9. 12. 2011 11:15
Re: Děs běs

Takže takhle... BMW 3 bylo vždy tak trochu uctíváno pro své jízdní vlastnosti... pro ty, co maj rádi auta vždycky bylo víc než obyčejný auto... proto je trojka od BMW kultovní

1 0
možnosti
T

TTRX.

9. 12. 2011 10:05
Spotřeba

"Při prudké jízdě si řeklo o devět litrů nafty, benziňák o patnáct..." - a je si autor článku jistý, že těchto hodnot bylo dosaženo při stejném jízdním stylu (stejný profil trati, podobná průměrná rychlost etc.)? Je jasný, že diesel bude žrát méně, ale že by to bylo o tolik, tak o tom se dá silně pochybovat :-P

0 0
možnosti
LR

radik

9. 12. 2011 10:33
Re: Spotřeba

No objektivní to měření asi nebude, ale nedivil bych se... s dieslem co přecejen táhne už v nižších otáčkách máš pocit, že nemusíš řadit abys z motoru dostal výkon... za to benzín musíš k pořádnym výkonum držet v otáčkách... takže bych to viděl, že mohla zůstat stejná trať i průměrná rychlost... jen styl jízdy bude jinej a asi nebude problém dostat se na takovej rozdíl... jenomže právě styl jízdy má asi větší vliv na spotřebu než cokoliv jinýho, proto mi to taky přijde úsměvný...

0 0
možnosti
P

prasák

8. 12. 2011 21:53
a co

Tady se pořád dělá věda, jak to auto vypadá a jak jede do zatáčky a jek zrychlí a jak sedí. Pokud vím, tak každé auto projede zatáčku, zrychlí a sedí na silnici. Tak nechápu, kdo nemá do čeho píchnout, že tady pořád řeěí takové zbytečnosti. A už vůbec nechápu, kdo je ochoten platit předraženou práci německých dělníků jen proto, aby se ukázal v tzv. premiové značce, takový chudák je spíše k politování, že musí platit tolik zbytečně kvůli své křečovité snaze se ukázat před svými vyrovnanějšími spoluobčany. ;-D

0 0
možnosti
JM

radaumacher

8. 12. 2011 22:08
Re: a co

Chudákem se zdá býti někdo jiný. Třeba někdo, kdo si přijde vyzvracet srdce o hlouposti lidí zajímajících se o určitý obor na "jejich místečko" a doufá, že ho to morálně či společensky povýší v očích ostatních.

3 0
možnosti
RM

ricpic3

8. 12. 2011 20:34
Prodávám A3

a chci jít do E46. No , tohle bych bral okamžitě ale nejsou dukáty.....:-PV

0 0
možnosti
L

Lev___z___Rožmitálu

8. 12. 2011 20:59
Re: Prodávám A3

s e46 se to samozřejmě nedá srovnávat

to bylo designově naprosto dokonalé

0 0
možnosti
PP

pelasek

8. 12. 2011 18:04
Ja nevim

Pise ze je sakra velike a dobre. Ale autobus je vetsi a tankem projedu skoro vsude tak cos timhle budu delat kdyz v Praze nezaparkuju jen bagrem.;-D

0 0
možnosti
IM

slavex

8. 12. 2011 16:58
Ještě . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Ještě mi v celém tom vychvalování ,velebení a připisování zázračných  či až nadpřirozených vlastností této šunky chybí tu tak oblíbené slovo >>>>>brutální ! ! ! )A nebo  že by jsem to přehlédl ?  R^ ;-D

0 0
možnosti

lol

8. 12. 2011 17:37
Re: Ještě . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Slovo "Brutální" má vyhrazené Škodawagen, ať už v souvislosti s výkonem motoru nebo velikostí kufru; v kontextu jiných automobilek se nesmí užívat

0 0
možnosti
AP

svatapravda

8. 12. 2011 16:48
Tento článek je projevem autofašismu

Naše civilizace nevzkvétá. Článek oslavující činnost zvanou ježdění automobilem, navíc ještě zbytečně velkým a nehospodárným, je hloupý. Těm z Vás, kteří na toto ještě nepřišli, bych rád sdělil: ježdění osobním automobilem v současném světě, tak jak jsem ho měl možnost poznat, je činnost která člověku radost nepřináší. Její další uctívání jako symbolu úspěchu může, vyhledem k nedostupnosti zejména ropy, potřebné k pohonu současných aut a neexistence (v současnosti) dostatečně silných a levných zdrojů elektřiny, vést - vzhledem k nemožnosti naplnit touhu jezdit autem dostatečnému množství lidí, kteří jsou "naprogramováni" těmito a podobnými články - vyvolat u dostatečně velkého množství lidí pocit nenaplněnosti a záporných emocí, celkově pocit krize, který ve svém důsledku může vést buď k celosvětové válce či nástupu policejního státu. Protože autofašismus resp. uctívání aut jakožto symbolu úspěchu a pohodového klidného života - je celosvětově rozšířený problém.

1 0
možnosti
AP

svatapravda

8. 12. 2011 16:50
Re: Tento článek je projevem autofašismu

Podobná situace tu již v historii několikrát byla - konkrétně krize 30. let byla, troufám si tvrdit, způsobena nenaplněnou touhou velkého množství lidí provozovat auto. Zkusme se z historie poučit.

0 0
možnosti
BREA

Business Rule Engine Architect

8. 12. 2011 16:15
design 20 let starý

možná tehdy by to působilo dobře, ale dnes? NEbýt to německé auto, tak budí smích...

0 0
možnosti
FL

ODS čstější než Standův kříšťál

8. 12. 2011 16:28
Re: design 20 let starý

8-o8-o8-o

5 0
možnosti
T

truthspeaker

8. 12. 2011 16:15
realita parkovišť

Přijde vám jako dobrý nápad koupit si auto kategorie každodenní spotřebky, které má šířku přes 1,8 metru? Když i před měsícem inovované normy (které konečně nahrazují normy z roku 1984) počítají s šířkou auta 1,74 metru a šířkou stání 2,25 metru?

0 0
možnosti
D

dvakratzabanovanylajos

8. 12. 2011 16:23
Re: realita parkovišť

boky budes mit obouchany stejne jak na 1,8m, tak na 1,7m sirokym aute. je to v lidech, ne sirce stani.

2 0
možnosti
S

spořil

8. 12. 2011 15:59
spotřeba u BMW je zajímavá,co žaloba na Hyundaie za vysokou?

Spotřeby nafty i benzínu jsou u BMW překvapivě dobré.Měl jsem 2,0diesel a jezdit se dalo za 6,5litrů kombi.Třeba u Hyundaie je rozdíl moc velký.Nechcete podat žalobu na výrobce že spotřeba je vysoká  a neodpovídá udaným údajům? Již první případ v Česku byl a vysoudil cca 40.000Kč pravomocně.Co teprve taková hromadná žaloba na Hyundai? Kdo s Hyundaiem se přihlásí??;-D;-D v USA jde o běžnou praxi, v Česku byl ojedinělý vyhraný soud,tedy existuje precedens ;-D;-D ;-D

0 0
možnosti
N

Neregistrovany

9. 12. 2011 9:36
Re: spotřeba u BMW je zajímavá,co žaloba na Hyundaie za vysokou?

Podle mě ta žaloba na výrobce byla dost ubohá a měli to okamžite smést ze stolu. Já mám e46 s psanou 5,7 a jezdím za 4,9 l/100km. Vždy záleží na člověku.

Jinak evropská metodika měření je opravdu vzdálená realitě, ale zase nelze přejmout slepě metodiku z USA, protože evropa  je trochu jiná. A v čr se na precedensy nehraje.

0 0
možnosti