- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kultovní model? Co je prokristapána na trojce kultovního? Že to jako 316i kupovali ti, kteří prostě chtěli BMW tak brali to absolutně nejlevnější do doby, než přišla jedničková řada? Co je na tom obrovského?
Novinařina nám nějak devalvuje.
Takže takhle... BMW 3 bylo vždy tak trochu uctíváno pro své jízdní vlastnosti... pro ty, co maj rádi auta vždycky bylo víc než obyčejný auto... proto je trojka od BMW kultovní
"Při prudké jízdě si řeklo o devět litrů nafty, benziňák o patnáct..." - a je si autor článku jistý, že těchto hodnot bylo dosaženo při stejném jízdním stylu (stejný profil trati, podobná průměrná rychlost etc.)? Je jasný, že diesel bude žrát méně, ale že by to bylo o tolik, tak o tom se dá silně pochybovat
No objektivní to měření asi nebude, ale nedivil bych se... s dieslem co přecejen táhne už v nižších otáčkách máš pocit, že nemusíš řadit abys z motoru dostal výkon... za to benzín musíš k pořádnym výkonum držet v otáčkách... takže bych to viděl, že mohla zůstat stejná trať i průměrná rychlost... jen styl jízdy bude jinej a asi nebude problém dostat se na takovej rozdíl... jenomže právě styl jízdy má asi větší vliv na spotřebu než cokoliv jinýho, proto mi to taky přijde úsměvný...
Tady se pořád dělá věda, jak to auto vypadá a jak jede do zatáčky a jek zrychlí a jak sedí. Pokud vím, tak každé auto projede zatáčku, zrychlí a sedí na silnici. Tak nechápu, kdo nemá do čeho píchnout, že tady pořád řeěí takové zbytečnosti. A už vůbec nechápu, kdo je ochoten platit předraženou práci německých dělníků jen proto, aby se ukázal v tzv. premiové značce, takový chudák je spíše k politování, že musí platit tolik zbytečně kvůli své křečovité snaze se ukázat před svými vyrovnanějšími spoluobčany.
Chudákem se zdá býti někdo jiný. Třeba někdo, kdo si přijde vyzvracet srdce o hlouposti lidí zajímajících se o určitý obor na "jejich místečko" a doufá, že ho to morálně či společensky povýší v očích ostatních.
a chci jít do E46. No , tohle bych bral okamžitě ale nejsou dukáty.....
s e46 se to samozřejmě nedá srovnávat
to bylo designově naprosto dokonalé
Pise ze je sakra velike a dobre. Ale autobus je vetsi a tankem projedu skoro vsude tak cos timhle budu delat kdyz v Praze nezaparkuju jen bagrem.
Ještě mi v celém tom vychvalování ,velebení a připisování zázračných či až nadpřirozených vlastností této šunky chybí tu tak oblíbené slovo >>>>>brutální ! ! ! )A nebo že by jsem to přehlédl ?
Slovo "Brutální" má vyhrazené Škodawagen, ať už v souvislosti s výkonem motoru nebo velikostí kufru; v kontextu jiných automobilek se nesmí užívat
Naše civilizace nevzkvétá. Článek oslavující činnost zvanou ježdění automobilem, navíc ještě zbytečně velkým a nehospodárným, je hloupý. Těm z Vás, kteří na toto ještě nepřišli, bych rád sdělil: ježdění osobním automobilem v současném světě, tak jak jsem ho měl možnost poznat, je činnost která člověku radost nepřináší. Její další uctívání jako symbolu úspěchu může, vyhledem k nedostupnosti zejména ropy, potřebné k pohonu současných aut a neexistence (v současnosti) dostatečně silných a levných zdrojů elektřiny, vést - vzhledem k nemožnosti naplnit touhu jezdit autem dostatečnému množství lidí, kteří jsou "naprogramováni" těmito a podobnými články - vyvolat u dostatečně velkého množství lidí pocit nenaplněnosti a záporných emocí, celkově pocit krize, který ve svém důsledku může vést buď k celosvětové válce či nástupu policejního státu. Protože autofašismus resp. uctívání aut jakožto symbolu úspěchu a pohodového klidného života - je celosvětově rozšířený problém.
Podobná situace tu již v historii několikrát byla - konkrétně krize 30. let byla, troufám si tvrdit, způsobena nenaplněnou touhou velkého množství lidí provozovat auto. Zkusme se z historie poučit.
možná tehdy by to působilo dobře, ale dnes? NEbýt to německé auto, tak budí smích...
Přijde vám jako dobrý nápad koupit si auto kategorie každodenní spotřebky, které má šířku přes 1,8 metru? Když i před měsícem inovované normy (které konečně nahrazují normy z roku 1984) počítají s šířkou auta 1,74 metru a šířkou stání 2,25 metru?
boky budes mit obouchany stejne jak na 1,8m, tak na 1,7m sirokym aute. je to v lidech, ne sirce stani.
Spotřeby nafty i benzínu jsou u BMW překvapivě dobré.Měl jsem 2,0diesel a jezdit se dalo za 6,5litrů kombi.Třeba u Hyundaie je rozdíl moc velký.Nechcete podat žalobu na výrobce že spotřeba je vysoká a neodpovídá udaným údajům? Již první případ v Česku byl a vysoudil cca 40.000Kč pravomocně.Co teprve taková hromadná žaloba na Hyundai? Kdo s Hyundaiem se přihlásí?? v USA jde o běžnou praxi, v Česku byl ojedinělý vyhraný soud,tedy existuje precedens
Podle mě ta žaloba na výrobce byla dost ubohá a měli to okamžite smést ze stolu. Já mám e46 s psanou 5,7 a jezdím za 4,9 l/100km. Vždy záleží na člověku.
Jinak evropská metodika měření je opravdu vzdálená realitě, ale zase nelze přejmout slepě metodiku z USA, protože evropa je trochu jiná. A v čr se na precedensy nehraje.