- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si prosel celkove vysledky,ale stejne nechapu jak se nekdo muze ridit nejakym procentualnim vyjadrenim bezpecnosti. Pochybuju,ze i pro inteligenta je toto cislo vypovydajici. Ja osobne bych si klidne koupil auto,ktere je vuci chodcum nejnebezpecnejsi. Je hezke brat ohledy na druhe,ale kdyz uvazuju selsky,tak srazka chodce s jakymkoliv dopravnim prostredkem je fatalni. Pro mne jako pro motoristu jsou tyto cisla zbytecne a matouci. Docela rad bych vedel,zda se pri vyrobe aut bere toto procento v potaz...P.S.: Zeleni take pouzivaji pomerovou stupnici na spotrebovanou energii,ackoliv je spravne pouzivat jednotky SI...
No mozna mu nazor nei uplne nezavisly, protze tohle je problematika, kterou se tak trochu profesne zabyvam a ujistuji vas, ze tvrzeni, ze kazda srazka s chodcem je fatalni je zcela mimo realitu a to je prave ten problem. Spravna konstrukce front-end modulu vozidla muze velmi vyrazne ovlivnit vysledek takoveto srzky ve porspech srazenenho chodce. zejmena nove modely aut, ktere maji v teto discipline dobre vysledky davaji srazenemu chodci pokud dobrzdite alespon a 40 km-h celkem solidni sanci na preziti. Pro automobilky je to relativne nova disciplina a uci se v podstate za pochodu a na vysledcich Euro NCAP je to celkem videt. Druha vec i kdyz pragmaticka je dosti smutna. Stejny postoj jako mate Vy ma mnoho dalsich kupujicich. Prave proto tuto oblast upravuje legisativa a pro automobilky je povinna a prave proto Euro NCAP prikorcil k tomu, ze pet hvezd muze dostat auto, ktere ma dobre vysledky ve vsech kategoriic, tedy i v oblasti ochrany chodcu.
je se svojí váhou bez ohledu na testy podléhající politické korektnosti auto, ve kterém je člověku nejbezpečněji...
Jasně. V autě, ve kterém si i přes přítomnost airbagu namlátím o volant, je pocit bezpečí dokonalý
mě daleko víc zajímá ochrana dospělých co sedí v tom autě, než ochrana chodců ......
Zajímavé - proč to má být poviná výbava. Osobně jsem zjistil že se s tím na uklouzané cestě nedá jet a raději to vypínám.
Naprosto nesnáším, když mi najednou začne jedno kolo přibržďovat, nebo když mi začnou kola při jízdě do kopce lehce prokluzovat tak mi ten šmejd začne přibržďovat přední kola - tím pádem krouťák v háji, rychlost v háji a já stojim v kopci jak pablb. Na druhý pokus s ESP Off jsem daný úsek vyjel bez problému - když to začne klouzat lehce uberu, ale pak zase přidám atd.
ESP je šmejd, který si zase prolobovaly Evropské automobilky u EU aby mohli ještě o něco víc ty svý křápy předražit.
Presne tohle sem zazil v uplynuly sezone taky... Tak sem tech 300m "nejak zcouval", pak vypnul a sup... s trochou smradu z gum sem byl nahore natosup... Na jare sem si ale poridil na zimu 4x4, takze uz je mi to jedno :-)))
Nedivím se. V modelu z roku 2004 se v roce 2006 bouralo. Auto skončilo v kotrmelcích a přesto nevystřelil ani jeden airbag.
Co je překvapivé na neaktivaci AB při rolování vozu?
Pamatujete na korejská auta. Byla na tom před pár lety stejně jako dnes ta čínská. Kvalit atd. ubohost. Dnes je Korea na světové špičce v autech ve všech směrech. Čína na tom, podle mě, bude velmi rychle stejně.
To je dnes móda toto prorokovat.
Hodnotit společně pasivní bezpečnost (při nárazu), aktivní bezpečnost (předcházení možnosti nárazu) a ochranu chodců jediným kritériem (počet hvězdiček) a říkat tomu crashtest je nesmysl.
Název "crashtest" se týká jen prvního kritéria, pasivní bezpečnosti - pokud stojím na křižovatce a někdo to do mě napálí, je mi aktivní bezpečnost i ochrana chodců naprd.
Pockej, oni do toho zacnou brzo pocitat i splodiny a spotrebu.