- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, ale mě se minulá generace právě moc líbila. Byla neotřelá a designem se líbila jenom někomu. Ale popravdě, půjdu raději do té starší, když vidím tu jenom si povzdechnu. Když uvidím tuhle, raději se otočím zády, abych se nepozvra***.
Jako druhé auto do rodiny na rychlé přesuny po městě, je Honda Civic to nejlepší co je na TRHU.
PS : já osobně mám veterána Honda Farsouijeng z roku 1927, který jsem zdědil po mé tetě a na SRAZECH veteránů mám úspěch.
ale ten rikša co to tahal je už tak 50 let po smrti ne?
musim rict, ze po tom co sem ho videl u nas ve fabrice a sedl jsem si za volant, tak sem se do nej zamiloval. Vypada fakt luxusne a narozdil od predchozi generace nema az tak "ulitly" design, takze pohodicka mezi sportakem a rodinnym autem...akorat mista vzadu moc neni, ale to se da prejit
že Honda se u svých vozů zabývá studiem vesmíru. Asi jim to nějak nejde dohromady, když je té kosmologie v nových modelech už méně...
Noviváři na iDnes by občas potřebovali pořádně profackovat za tu "žurnalistiku" co tu předvádějí...
a když se o tobě kamarád zítra zmíní, že jsi měl "pěknou opici", tak se taky hned všichni ptají, jestli máš na ni klec, nebo ji na noc dáváš do ZOO?
Počkám si, až to uvidím naživo, ale z těch obrázků mi to připadá oproti předchozí generaci dost hnusný...
Asi to tak bude, protoze se to tak zda vsem. Jenze predchozi model se uz okoukal a neprodava se tak dobre. Kdyby tenhle facelift nedelali co nejlevnejsi, meli sanci navazat na prodejni uspech predchoziho modelu. V tehle podobe to ale asi nepujde.
vytvořit oproti 8G absolutně obyčejné auto s korejský designem, s 1.8 uškrcenou dlouhými převody a ovladacími prvky klimatizace nepřehledně nahňácanými doprostřed tunelu. Bravo. Všechno, co na 8G miluju je pryč - palubka, stěrače v rozích okna, viditelné dvojité výfuky. Pohled na 9G ve mě vzbuzuje jen jediné - nudný a zbytečný Insight.
ale je to kosmicky skok o dve generace vpred
minuly Civic byl v kompaktni tride revolucnim pocinem, zatimco tohle je tuctovka, za kterou by se nestydeli snad jen Rumuni z Dacie.
Jako majitel předchozího modelu v designu "GT" musím říct, že tahle nová verze mě ani nenadchne, ani neurazila. Designově je předek o něco málo lepší, zadek jak byl pomršený, tak ho pomršili ještě víc. Uvnitř změny nestojí za řeč. Takže plusem je v podstatě jen pár drobných vylepšení jako denní svícení a k tomu mohutné marketingové kecy (já bych spíš než o skoku přes 2 generace tiše mluvil o faceliftu).
Jinak ale musím říct, že s Hondou je opravdu příjemné svezení, praktické prostorové uspořádání a i provedení je slušný, takže když si to pohlídáte a koupíte za rozumné peníze rozumně vybavenou verzi, tak to pro mě nemá na trhu konkurenci.
Jsem dlouholetým fandou značky Honda. Acord Aerodeck, Civic, Shuttle, další Acord, S-2000, CR-V. Ale tohle je už moc. Jako kdyby to nedělal Japonec, ale Číňan začátečník. Je to příšernej, beztvarej bakeliťák. Ale podobně nepovedené je i připravované nové CR-V. Možná generační problém.
z tech jmenovanych se mi libila jen s2000
japonsky design nikdy nebyl uplne to prave orechove ale tohleto je fakt tragedie, bezradnost po prodlouzeni zadniho skla smerem dolu z toho uplne cisi.
presne v duchu "neco s tim udelame, nejak to dopadne" A ono to dopadlo. Jen rozmelnili to, co bylo na predchozim modelu zajimave.
neni a nebyla to nikdy moje krevni skupina, ale vypada to docela libive