- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je to opravdový děs, tato designová splácanina všeho možného dělá jen ostudu původci od kterého je odvozena a ze kterého zmutovala. Nemá ani hlavu ani patu a připomíná mi "Domanico delanico" od Patejdla z autopohádek. A ty světla z fabie to tuplujou!! Radši to ani neukazujte.
Nejen proto, že předlohu před 80ti lety nakreslil můj děda... Třílitr se zadním náhonem, stahovací střechou, a vše v kůži jak má bejt. Sice za dva míče, ale alespoň to není utrápenej kompromis.
No nevím motor 1,2TSI kvůli vysoké poruchovosti zrovna není dobrá volba. Myslím, že 1,4TSI s dmychadlem a turbem by byla jiná káva, spolehlivostí i výkonem. Jinak všem kritikům Kaipana, svezte se a nekecejte nesmysly, já jezdil K14 a paráda. Samozřejmě je to auto pro fandy na víkend a ne rodinné auto, které si koupím místo Octavie...
žádný turbo a dmychadlo... ono je to správně turbodmychadlo a kromě toho 1.4TSI má i kompresor
Tak nevim, pro koho to auto je - pokud nekdo chce hezke auto, pak si koupi asi repliku, bo tohle auto hezke opravdu neni. A kdo chce levneho sportaka, tak si koupi nejaky lehky zadohrab s patricnym vykonem - treba lotus super 7 s podobnou cenovkou, viz. http://www.sportovnivozy.cz/14847-lotus-super-seven-tiger-r10-bratislava-okolie
Ale tohle? Predohrab s malym vykonem a tragickym designem? Jeste ze ta cena je jakz takz, ale i tak. Vzdyt v Cesku je spousta schopnych designeru, tak proc s nimi nespolupracovat? Myslim, ze naprosta vetsina studentu designu by prisla s hezci kastli. A pak by cloveku nevadil ani maly vykon ani predohrab.
Verim, ze vyrobit vlastni auto "na kolene" neni jednoduche, ale prave design a hezke detaily se daji zvladnout i s malym rozpoctem. Tady se to bohuzel nepovedlo.
Asi ti neříká nic kW/kg, pak bys mluvil o výkonu jinak.
upouští. Konečně. Nový Kaipan je ale z tohoto pohledu něco jako dinosaurus. Design je poplatný době, co už minula. Ztěží se dá nazvat nadčasový. Drát dozadu a máme auto jak na autodrom
no nevím, ale to upouštění od čínských tvarů je opravdu hodně pomalé. Když projdu všechny novinky, které jsou na titulce této rubriky, tak šikmý "vočička" mají zatím úplně všechny.