- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a pak nechají odemčené na sídlišti, o němž vědí, že se tam krade. Někteří lidé jsou tak pi*omý, že jim ani nedochází, když to na sebe vyžvaněj. Ostatně nemám vůbec rád, když se velebí auta, se kterými u nás jezdí řidiči rychlostmi, které překračují všechny rozumné meze, ne jen ty zákonné. (230??)
A kolik je rozumná mez doktore?
Thema Turbo 16V - jedno z nejdynamičtějších aut s motorem do 2 l. Tohle bylo to nej od Lancie, pokud nepočítám Deltu HF Integrale.
naši kupovali novou felicii 1,3 LXi za 250000 kč včetně pár věcí za příplatek...kdo tu dobu pamatujete víte kolik to bylo peněz. a ne jak dneska...
ten milion za auto z našich daní. Lancie byly velmi často nespolehlivé. proto o ně v česku nebyl nikdy moc zájem. podobně jako alfy. No určitě šla sehnat oficiálně u nás i delta. V roce 1990 ještě daroval francouzský prezident havlovi Renault,nebot prý neměl v čem jezdit a do tater 613 nechtěl sednout.
Jj, dostal od MItteranda Renault 21, ale ten mu rozmlátil řidič. Pak mu Helmut Kohl daroval Mamuta W140 S 600. Tenhle mergl dnes patří do sbírky Národního technického muzea.
Tradice výroby italských aut je vedle Mercedesu nevídaná.Jsem obdivovatelem všech současných i zaniklých značek.Velice mi mrzí nesmyslné a nepravdivé články a názory,které vždy vycházejí z velice tvrdě zaplacené reklamy o německých autech-prý jsou kvalitní!To nám stále nalévají.Jsem vlastníkem nového Mercedesu "B" ,jsem velice spokojen,cena-kvalita-servis,vše levnější než Škoda.Servis 6 let zdarma.Dále vlastním Mercedes křídlák z roku 1966 a Fiat 850 SC z roku 1967.Kvalita materiálů v interieru u Fiata je úžasná-vše původní.Fiat bez vůlí,krásně řadí a ovládá se.Motor točí 8000 otáček za minutu.Repase u mého Mercedesu mě však stála půl života.Docela jsem se zbláznil a pořídil letos další veterán a to zaniklou italskou značku OSI.Vše probíhá stejně jako u Fiátka.Až si budu muset jednou koupit zase nové auto,bude to jedině Lancie,nebo Alfa Romeo.
To uz asi nestihnete. Lancia uz skoncila a Alfa Romeo ji bude podle vseho brzy nasledovat.
Všem, kteří tady pindají, kde na to V.H. vzal, chci říct, že to byl velice úspěšný autor her, které se hrály v mnoha zemích. Za tyto hry samozřejmě dostal zaplaceno. A právě naopak peníze, které dostal k různým cenám a byly jich desítky až stovky věnoval nadacím, (Charta 77). Kterým lidem bylo za tyto peníze pomoženo, je do poslední koruny vyúčtováno.
K tomu bych dodal, že měl vcelku nezanedbatelný plat prezidenta. To jen pro ty, co mají pocit, že si peníze nakradl.
To je slibů, jak na něj budou opatrní a pak ho nechají stát odemčené na sídlišti...
ač havla jsem nikdy zvlášť v oblibě neměl, teda spíše naopak, i tak si myslím že si on a jeho auto takovýto přitroublý a prostoduchý článek plný klišé nezasloužili.
ještě by mě zajímalo, jak je možné povolenou rychlostí ujíždět vlastní ochrance?
Jako ostatne vetsina toho co rekne pan Denny do novin. Konkretne to: "Majitel největšího českého autobazaru AAA Auto Anthony Denny ji hned zařadil do své sbírky a prohlásil, že ji nikdy neprodá."
Pamatuji si to velmi dobre, to auto stalo nejmene pul roku na place normalne jako kazde jine auto, ovsem v tomto pripade naprosto neprodejne (jako ostatne kazda ojeta Lancia) a az po dlouhe dobe zacal majitel AAA vyrabet to svoje minimuzeum co ma na vstupu do arealu, Kappa byla presunuta tam a az od te doby je oficialne neprodejna.
"tomto pripade naprosto neprodejne (jako ostatne kazda ojeta Lancia)..." no vy jste ale chytrák... já jsem zatím každou svou ojetou Lancii prodal hned co jsem se rozhodl že ji prodám... tak to se moc s Vaším tvrzením neshoduje...:-)))