- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sedel v tom nejaky prihloply homo vypadajici jedinec (nic proti nim)... na dalnici v rush hour...velmi "krecovite" vyhlizejici neco na 4 koleckach. Velmi nebezpecne vypadajici. Mezi normalni velikosti aut velmi nebezpecne vypadajici pro okupanty tohoto mini-priblizovadla.... Ve meste bych to videl...ale na dalnici. ....Ani nahodou. Myslim ze to bude takova novelty jako byl brouk nebo mini, kterych jezdi na silnicich docela minimum.... Fiat bude muset trosku uporneji pracovat na sve ne prilis dobre image poruchoveho krapu, kterou zde asi jeste ma z dob kdy se tu prodaval i kdyz ten cas je nastesti pro ne castecne vyhoda....za tech par desetileti se na plno veci zapomene. Ale Fiat? dekuji-nechci.
že Fiat 500 bude mít v USA úspěch, je padlej na hlavu.
No nevim ale podle mne chteji mladi americane v aute hlavne soulozit. A to si ve Fiatu 500 nedovedu dost dobre predstavit. Takze asi tak
Je to nekonkurenceschopne. Cemu chteji konkurovat, Mini od BMW, jako sorry hosi, ale nejste BMW.
A za prachy za slusne vybaveny Fiat lze koupit 300 konoveho Mustanga, pokud nekdo chce zabavu, nebo Toyotu, pokud lidi hledaj spolehlivost.
Njn, zjevně nemáš vůbec na to pochopit, pro koho, kam a na co je toto auto určeno. Mustang je pro puberťáky, jinak k ničemu.
Nj, není to velký, málo to žere a málo to řve, to se tam asi líbit nebude :-)
Tak jasne, neni nad stedoevropsky ideal auta:
- 3 valce
- sazomet
- zvuk neco mezi sicim strojem a Zetorem
- turbo rozhavene na teplotu a tlak, ze tam zacina fuzovat helium
jak na zadní sedadlo pětistovky natlačili průměrnou dvouset kilovou americkou ženu
Ta figurína se asi dá rozmontovat, naložit po částech, a vevnitř zase složit :-)
já bych snad i tak nějak logicky věřil spíš testům pojišťovací společnosti
souhlas. Věřím taky soukromým společnostem. Americká vláda si chce zvednout ekonomiku tím, že bude Američanům vtloukat do hlavy, že to co je od jinud je špatné a to americké je TOP ONE. Tak jako npř. Toyota a jejich špatné plynové pedály. Und so weiter.
sú hlúposť. v podstate ide o trend z rokov 1960 keď do "štátov" začali dovážať a predaj stúpal "chrobála". vtedy som si prečítal v 100+1ZZ preklad článku "nebezpečný v každej rýchlosti". viete si niekto predstaviť rovnakú bezpečnosť pre osobné auto, teréňák a kamión? takže sú to chiméry, ale na kšeft vynikajúce.
a ak mi chce niekto tvrdiť, že to "zachráni" ľudské životy, tak ďakujem, netreba. stačí sa iba správať normálne. potomk ničomu extra výnimočnému nemá prečo dôjsť.