- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám dotaz, týká se to jen osobních aut, nebo to bude platit i pro autobusy, trolejbusy, dodávky, náklaďáky a tak? Nemyslím samozřejmě zásobování, ale spíš průjezd městem a tak... Protože to, co jezdí po Brně jako MHD, jsou ty největší smrady. Pro rejpaly: nemyslím šaliny
http://www.autoweb.cz/pomohly-by-nizkoemisni-zony-vycistit-vzduch/
Mám v plánu si koupit
http://sauto.cz/recenze/8402-honda-accord-2-4-i-vtec-primy-prenos
ve verzi kombi ..... spotřeba slušná, spolehlivost příkladná, jízdní vlastnosti patří ke špičce, a nikomu nebudu prdět saze pod nos ... končím v této diskuzi
už se těším, jak k záplavě CZ, SK, A, SLO, CH dálničních známek + německé zelené plaketě přibydou ještě česká, švédská, slovenská, rakouská.... protože rozhodně se tyto státy nedohodnou na vzájemném uznávání. Kudy vlastně budu koukat na silnici?
pro politická individua která dovedou jen mlít hubou o věcech o kterých nic neví a slibovat všeobecné blaho. Lépe nebude až budete donuceni každý rok kupovat nové auto ultraekologické provozem ale velmi neekologické výrobou, nýbrž až tihle zmetci co jen vymýšlí zákazy a nařízení budou defenestrováni
Přečti si to ještě jednou!! "po zavedení emisní zóny(nevím už které město, je to v článku) klesla prašnost o 40%"
To je pěkně hodně, a já myslím že zrovna u nás, kde je nafta fenomén, by to mohlo být i o hodně víc ..... Proč to mám dýchat zrovna já??? Nebo moje děti?? Jen proto, že mi plno známých řekne, že uznávají jedině VW v dýzlu?? že jezdí za 4 a jede to 200???? Takových znám osobně dost!!!!!!
Přitom jezdí za 7 a ohrožují ostatní na silnici kde koho jenom proto že si tím honí vlastní ego !!!!!!!
Příklad ..... jedu se známým na bazén, veze nás tam jeho kamarád xy, a ten nám po cestě poví, že jeho oktávka z motorem 1.9tdi je nejlepší auto a pak to vyhoní na 200 aby nám ukázal že to jede, i když nemá ani tušení že sem třeba řídil 100x lepší vozy, tak sem ho musel upozornit že se mi jeho chování nelíbí a ať si tak jezdí sám!!!!!nehledně na to že je to vrak. Osobně znám takových řidičů osobně dost a to nemluvím o těch které potkávám na silnicích každý den .......... TDI JE DIAGNÓZA
vozidla z jiných zemí jsou na tom jak? ví to někdo? předpkládám že na dálnicích takové omezení neplatí.
Úplně stejně jako ta z Německa - plaketu si musíš opatřit (normálně se prodávají u nás na STK), když Ti dají třeba trojku (žlutá), tak nesmíš akortá do zelené zóny, atd...
Z uvedeného jsem pochopil, že pokud jsem vlastníkem npr. Scenica1997 dT, tak dostanu asi červenou známku, ale jestli bydlím v zelené zóně, to jej mohu parkovat až v sousední spolkové zemi a mohu se na něj chodit po víkendech koukat.
Jestli je to tak, to ať žije EU a německo zvláště. To by snad nevymyslel ani ten rakušák s fouskama, co cely EU vymyslel
Ty zony sou vetsinou jen v centru mesta. Ja napriklad parkoval na kraji Dusseldorfu na P+R nez sem si znamku poridil.
....tak nakažlivá nemoc VW 'diesel do každé rodiny' po deseti letech rozmachu se konečně dostává do reálného rámce. Pseudo úspora v městském režimu,kdy diesel motor drtivou většinu času běží v destrukčním režimu už konečně přestává být výhodná a investice do filtrů začíná být nutností. A pak, že tržní hospodářství je na úpadku. Náklady na zdravotnictví a zdraví lidí nakonec převažují mysky vah do nového rovnovážného stavu, a to i přes účelově zavedenou o 5% nižší daň na naftu než na benzín. Těm co se ohání vysokou úsporností a účinností naftavého motoru, bych chtěl připomenout, že nafta je o 12% bohatší na ropné části a tudíž 'úspora' je ve skutečnosti poloviční ......
Ony mají myšky nějaké váhy nebo jde o obyčejné misky?
"Pokud máte benzinové auto splňující aspoň normu Euro 1, už dostáváte nejvyšší zelenou plaketu"
U nás je Euro 1 považováno za tak málo ekologické, že se při prvním přepisu platí 5 000 Kč. V Německu to samé auto považují za ekologické a bez problémů dostane nejlepší ekoznámku. To jsme to vymakali :-/
Rozdíl je pouze v tom, že v Německu je ekologie důvodem k zavedení nečeho, u nás je výmluvou k zavedení nečeho.