- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby obe napravy byly riditelne? nektere autobusy uz to tak maji.... pate kolo je kravina, da se parkovat i bez nej celkem slusne a pokud nekdo chce parkovani zjednodusit, tak at se resi ta riditelnost zadni napravy
a tohle je pro FWD a je to jednodussi ;)
tak bez pátýho kola u vozu bych zaparkoval prakticky všude, kde s pátým kolem..
že toto řešení jsem viděl v nějakém Československém filmovém týdeníku, myslím, že zrovna u toho Renaulta začátkem 70.tých let. Tenkrát jsem byl poměrně mladý šofér a líbilo se mi to.
kdo má problém s podélným parkováním, ať si koupí Smarta a může parkovat na kolmo
pokud se nepletu, tak to šlo jen u těch prvních, nové už jsou delší, ale nevím jistě.
To to řešení se neujalo, protože kolo vytvářelo podle známého rčení tzv. "páté kolo u vozu"
a myslím, že v budoucnu až budou běžné elektromobily se vrátí.
jakmile k pohonu auta použijete elektromotor v nábojích kol,technicky vám nic nebrání udělat každé kolo nezávisle otočné kolem svislé osy, takže i kolmo k podélné ose vozidla.potom se můžýe parkovat nárazník na nárazník :)
Nárazník na nárazník se v některých zahraničních městech parkuje už teď i bez pátýho kola