Diskuze
Rakeťák má 450koňový osmiválec: superkombík Audi RS 4 Avant
Děkujeme za pochopení.
zrušený3x
Je to pořád jenmo Audi
Tzn. těžké na předek a tudíž nestabilní Oni se to fakt nikdy nenaučí.
RBrider
Tož hezké to mají kluci
jenže kokta na hlínách co táhne vocpodu tomu dá kotel už na prvních 20ti metrech, to ví každý automobilový odborník
I Shot the Devil
Re: Tož hezké to mají kluci
zapomněl si přilepit smajla,teď riskuješ,že tě auto odborníci budou drobet kamenovat..
JavorMagor
Prave me napadlo , proc mit sportak v kombajnu
prdlajs rodina, prdlajs zavody v prevozu lednice...
ten spravny duvod je, ze az s tim pojedete na okruh, bude se vam do toho lip strkat bezpecnostni ochranna klec nez do sedana :p
Tuhle vyhodu nikdo nemuze poprit
No a pak se to da ve firme jeste lip strcit do nakladu jako uzitkove auto no
I Shot the Devil
Re: Prave me napadlo , proc mit sportak v kombajnu
mám smysl pro humor,tudíš řadím šest bludišťáků....hlavně ta klec mě roztleskala
truthspeaker
Podvozek zase špantně.
Nechápu, proč audi neumí udělat porádně podvozek. Přesněji, neumí udělat podvozek sportovních parametrů, aby současně nebyl zbytečně a nekomfortně tvrdý.
Identickou konfigurace podvozku jako je v téhle RS4 mám v Audi A5 už 3 roky a je to běs. Sice narozdíl od gumových A4 a A6 sedí perfektně, ale cítím každou bouli až v krční páteři.
Když sem poprvé přesednul do jinak drsného 370Z, šokovalo mě, jak dokonale oproti audině dokáže jeho sportovní podvozek žehlit povrch a přitom sedí mnohem ale mnohem líp než v audi.
Audi mám rád, ale jejich podvozky jsou přinejlepším druhá třída a auta celkově degradujou
I Shot the Devil
Re: Podvozek zase špantně.
máš "recht" ,ale vono srovnávat 370Z a tento "brutal kombajn" nelze. Jeden je čistě sportovec
a druhej musí "přeprat" mnoho kompromisů. RS4 je "miláček" na kterýho pravděpodobně nikdy nedosáhnu. (vyzkoušej odvézt rodinu s výbavením na zimní dovču na hory a den po dovče,sám,zpráskat 98,9% všeho co potkáš po na čtyřech,často i na dvou kolech)
jaajin03
krásná
článek jsem nečetla. jsem ženská, takže koukám jen na vzhled a za mě se mi hrozně líbí
Bojová šalina
Manažerský sportovní rodinný kombík.
No co, normální manažerský sportovní rodinný kombík.
Ale nááádherný. A ten motor
Lev----z__Rožmitálu
Re: Manažerský sportovní rodinný kombík.
už to když dáš tyhle 3 slova do jedný věty ukazuje jaký je to auta paskvil
radaumacher
Re: Jo, pěkná raketa
V Německu bude začínat v přepočtu na cca 1,9 mil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...