- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to měli také pohodlně usadit dalších 8 lidí na střechu. Jedině tak získá Hyundai indický trh.
Fiat Multipla 1 generace http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_600_Multipla , 2 generace http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla , http://www.youtube.com/watch?v=bfwqFQ50j58 , Korejci objevuji objevene a mimochodem Multopla 2 generace má 6 plnohodnotných sedadel.
Off topic k barierový skouskam nevim jak ostatní ale já jsem si nikdy nekupoval auto se záměrem ho nabourat,
a mám akový názor že spostu silničních prátu, jezdí jak prasata jen díky tomu že mají pocit falešneho bezpečí protože jeho kára získala v NCAP 5 hvězdiček a má airbag tak se mu p%rece nemuže nic stát
skoda ze v pripade seriove vyroby to takhle vypadat zase nebude
udajne usporadanim sedadel prevratny interier a 5 z 6 fotek je zvenci a ta sesta pro sychr palubni deska..
nééé tak poznejte HJONDEEEE , to jsou chlísty ty reklamní slogany
Jo, německá přezíravost nad českým zákazníkem bude opět slavit úspěch...
co ma s timle spolecnyho yetti? to je uplne jina kategorie
nacpu je i do Smartu. Do toho pro dva, aby bylo jasno.
nejdřív to zkus se svojí prdelatou chotí a pak máti a....
myslím, že je to super. Musíte to brát tak, že ty prostřední sedačky jsou nouzovky, takže argumentovat tím, jak se vedle sebe lidi pobouchají je nesmysl, stejně, respektive právě že mnohem více by se pobouchali, kdyby seděli vedle sebe. Poslední řada je jak to u podobných aut bývá příplatková a zas nouzovka, takže argument, jak je to málo bezpečné také neobstojí, protože prostě tak je to u všech aut a standardně to spíš budete využívat jako velký kufr.
Navíc jak na to koukám, tak nejspíš z těch prostředních míst půjde udělat i stolek, tj. když tam budou sedět vedle sebe dva, tak mají luxusní limuzínu s mraky prostoru okolo sebe.
Horší bude jen samozřejmě ten prostřední sloupek, bez něj se obávám to nebude moc jít do standardní výroby, protože by to neprošlo nárazovými testy.
P.S.: pro toho kdo se diví, kde je řadící páka - v moderním světě se dávno používá většinou automatická převodovka a na řadící páku tak sáhnete maximálně tak jednou když vyjíždíte. Tj. stačí pod volantem atp.
o malém kašpárku a velkém divadlu.
Nacpat pohodlně do malého auta se samo o sobě vylučuje asi jako posvítit si prasklou žárovkou.