Diskuze
Jízdní řád nových Škodovek: rapid přijede až na podzim
Děkujeme za pochopení.
jiruna
Nevím o jakém zmetku tu mluvíte
ale po dvou Mercedesech jsem zkusil Octavii a po 70 tisících km nemohu říci nic špatného. V autě nic nevrže pohodlná jízda a když jsem při výměně gum zjistil lehce vyteklý zadní tlumič, tak jsem z první oporavny odjížděl za 2 hodiny a s účtem za 1800 Kč za oba. Tak asi proto ta Škodovka.
superkutil
Čím novějšíauto, tím větší zmetek.
Tlak na snížení ceny vozidel se promítá do materiálů a technologií. Snížení marže si totiž šéfové nenechají ujít. A tak se výroba přesune do rozvojových zemí, sníží se výrobní náklady a kvalita. Ale Češi to pořád budou kupovat, protože si myslí, že je to České auto. To je jako se značkou ETA, která vyrábí své výrobky v Číně, ale na výrobku je napsáno "CZECH REPUBLIC".
hrcprcsalala2
Re: Čím novějšíauto, tím větší zmetek.
No a? U jiných značek to neplatí?
JavorMagor
Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)
Skoda pro Skodu a.s. , ze cesky trh neni vetsi :). Kdyby se na ceskem trhu podarilo umistit vic , nez pouhy zlomecek Skodovacke produkce, byla by to vlajkova lod celeho koncernu :)
Zadne jine auto na svete se neprodava za tak premrstenou cenu. A ze zdrazi Fabie? To jen dokazuje,
jak se Skoda na ceskem trhu chova a s jakou neomalenosti nam doslova S**E na hlavy.
A jak jim to 99% spotrebitelu zere i s navijakem :) Jsem zvedavej, jak ten "levnej" Rapid bude konkurovat Ceedu od Kie, coz je nefalsovany kus auta s neoj*****m motorem za mnohem lepsi cenu, nez umi Skoda.
hrcprcsalala2
Re: Starsi lide zaplati za citigo pres 250 tisic :)
Koukam, že tobě to už proniklo i dovnitř hlavy. Asi špatný těsnění.
zmensvoubudoucnost
Skoda neni spatne auto
ale je spousta mnehem lepsich za stejne penize
suprak75
Re: Skoda neni spatne auto
Tak nad tím nepřemýšlej a kup si jiné....
fokarlo
Rapid
Indický Rapid není na podvozku Venta, ale je to Polo. Co se nám to zase experti z idnes snaží namluvit?? Ještě před x měsíci psali, po uvedení na indický trh, že Rapid je na podvozku Pola sedan. ( lze si to lehce dohledat , myslím, že odkaz na indický Rapid je i pod tímto článkem). Což bylo správně, po přečtení německého Autobildu, kde jsem se dočetl to samé. A dnes? Proč redaktoři dělají takovou trapnou reklamu na větší auto než doopravdy je? Embeéčka ji opravdu již nepotřebují. A český Rapid má být údajně větší. Spíš to bude zase nějaký hybrid , něco mezi Polem ( Fabií ) a Octavií. Viz Autobild, kde při popisu evropského Rapida nebylo o Ventu ani Octavii ani slovo. Takže další sráč s velkým kufrem a převisem 1 metr za každým kolem.
kvedlal
Re: Rapid
Před x měsíci jsem psal, že Rapid dělají proto, aby mohli tvrdit, že Rapid je nižší střední a Octávka tím pádem střední třída. A už je to tady, Vento je podvozek Golf tedy Octavia, tedy stará známá NIŽŠÍ STŘEDNÍ. Mají spočteno, že český buran škodovkář jim to uvěří: "Kupuju si škodovky už od embéčka, tak přeci by mi nelhali"
citizen of Czech Banana republic
a
proč levnýho rapida za startovací cenu 250 tisíc když za tu cenu je slušně (resp. naprosto dostatečně vybaveného auta pro nerozežraného pepíka ) vybavený TOUR OII za běžnou cenu ?
TVK
Re: a
Treba jen proto, ze nekteri proste nebudou chtit ”social edition“ vybehoveho typu, auto milionkrat okoukane a davno za zenitem sveho zivotniho cyklu.
Samozrejme, urcite bude nejaka skupina, pro kterou muze byt a dal bude Tour z nejakeho duvodu dobra volba.
TVK
Ceny
Nad cenami se neni nutne pozastavovat, asi prodeje Skodovka ma a cesky trh pro ni bude stejne tak jako tak stale mene dulezity.
Na druhou stranu, nuzky mezi rostoucimi platy a klesajicimi cenami aut se neustale sviraji a cim dal vic lidi si auto kupuje nejen pohledem do detailniho ceniku a srovnavanim vybav, ale stale vice dle parametru libi - nelibi.
legnaw
dalsi novinka
nova Kia Ceed http://auto.sme.sk/img_gal/?id=6210963&idp=35525&i=1&par=
Tahle_zeme_neni_pro_poctivy
Re: dalsi novinka
a nebo dacia a nebo tata
BDF
Sebevrazi
Když zatnu zuby a nebudu řešit Škodu a její cenovou politiku, tak ale stejně nemůžu pochopit sebevrahy, kteří dobrovolně kupují nový model krátce po uvedení na trh.
Kdo někdy pracoval ve firmě, která něco vyráběla, moc dobře ví, že si výroba čehokoliv (o tak složité věci jako auto to platí stonásobně) prostě chvilku "sedá" a první série nejsou už z principu žádná sláva.
Po roce - dvou už si budu ťukat na čelo jen při srovnání "cena x přínos":-D
OndraTM
Re: Sebevrazi
No ono "mít ho první v ulici" něco stojí. Prostě jsou lidé, co chtějí mít novinku mezi prvními, nebo se jim dokonce natolik líbí, že to prostě neřeší, A cenová politika je myslím úplně v pořádku :-) Navíc bych neřekl, že je škoda takový extrém jako třeba VW nebo MINI :-)
OndraTM
To je tady zase chytráků
Neměl jsem tu diskusi číst :-) Nejvíc mě pobavilo srovnání šťastného půjčovatele otcova Avensisu, který si neumí ani nastudovat jeho technické parametry. Myslím, že Škoda vzhledem k rostoucím prodejům, má přesně tu správnou cenu a navíc samozřejmě výhodu domácí značky. To ale nic nemění na tom, že možná kvalitní Toyota v prodejích pokulhává i v jiných evropských zemích. Prostě se nelíbí a já při pohledu do ceníku musím říct, že je i drahá.
hrcprcsalala2
Re: To je tady zase chytráků
Tak, tak. Pozice Toyoty na žebříčku prodejů jasně ukazuje, že Toyota dělá něco špatně. A nebo že je velká většina kupujících úplně tupá.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...