- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale po dvou Mercedesech jsem zkusil Octavii a po 70 tisících km nemohu říci nic špatného. V autě nic nevrže pohodlná jízda a když jsem při výměně gum zjistil lehce vyteklý zadní tlumič, tak jsem z první oporavny odjížděl za 2 hodiny a s účtem za 1800 Kč za oba. Tak asi proto ta Škodovka.
Tlak na snížení ceny vozidel se promítá do materiálů a technologií. Snížení marže si totiž šéfové nenechají ujít. A tak se výroba přesune do rozvojových zemí, sníží se výrobní náklady a kvalita. Ale Češi to pořád budou kupovat, protože si myslí, že je to České auto. To je jako se značkou ETA, která vyrábí své výrobky v Číně, ale na výrobku je napsáno "CZECH REPUBLIC".
No a? U jiných značek to neplatí?
Skoda pro Skodu a.s. , ze cesky trh neni vetsi :). Kdyby se na ceskem trhu podarilo umistit vic , nez pouhy zlomecek Skodovacke produkce, byla by to vlajkova lod celeho koncernu :)
Zadne jine auto na svete se neprodava za tak premrstenou cenu. A ze zdrazi Fabie? To jen dokazuje,
jak se Skoda na ceskem trhu chova a s jakou neomalenosti nam doslova S**E na hlavy.
A jak jim to 99% spotrebitelu zere i s navijakem :) Jsem zvedavej, jak ten "levnej" Rapid bude konkurovat Ceedu od Kie, coz je nefalsovany kus auta s neoj*****m motorem za mnohem lepsi cenu, nez umi Skoda.
Koukam, že tobě to už proniklo i dovnitř hlavy. Asi špatný těsnění.
ale je spousta mnehem lepsich za stejne penize
Tak nad tím nepřemýšlej a kup si jiné....
Indický Rapid není na podvozku Venta, ale je to Polo. Co se nám to zase experti z idnes snaží namluvit?? Ještě před x měsíci psali, po uvedení na indický trh, že Rapid je na podvozku Pola sedan. ( lze si to lehce dohledat , myslím, že odkaz na indický Rapid je i pod tímto článkem). Což bylo správně, po přečtení německého Autobildu, kde jsem se dočetl to samé. A dnes? Proč redaktoři dělají takovou trapnou reklamu na větší auto než doopravdy je? Embeéčka ji opravdu již nepotřebují. A český Rapid má být údajně větší. Spíš to bude zase nějaký hybrid , něco mezi Polem ( Fabií ) a Octavií. Viz Autobild, kde při popisu evropského Rapida nebylo o Ventu ani Octavii ani slovo. Takže další sráč s velkým kufrem a převisem 1 metr za každým kolem.
Před x měsíci jsem psal, že Rapid dělají proto, aby mohli tvrdit, že Rapid je nižší střední a Octávka tím pádem střední třída. A už je to tady, Vento je podvozek Golf tedy Octavia, tedy stará známá NIŽŠÍ STŘEDNÍ. Mají spočteno, že český buran škodovkář jim to uvěří: "Kupuju si škodovky už od embéčka, tak přeci by mi nelhali"
proč levnýho rapida za startovací cenu 250 tisíc když za tu cenu je slušně (resp. naprosto dostatečně vybaveného auta pro nerozežraného pepíka ) vybavený TOUR OII za běžnou cenu ?
Treba jen proto, ze nekteri proste nebudou chtit ”social edition“ vybehoveho typu, auto milionkrat okoukane a davno za zenitem sveho zivotniho cyklu.
Samozrejme, urcite bude nejaka skupina, pro kterou muze byt a dal bude Tour z nejakeho duvodu dobra volba.
Nad cenami se neni nutne pozastavovat, asi prodeje Skodovka ma a cesky trh pro ni bude stejne tak jako tak stale mene dulezity.
Na druhou stranu, nuzky mezi rostoucimi platy a klesajicimi cenami aut se neustale sviraji a cim dal vic lidi si auto kupuje nejen pohledem do detailniho ceniku a srovnavanim vybav, ale stale vice dle parametru libi - nelibi.
nova Kia Ceed http://auto.sme.sk/img_gal/?id=6210963&idp=35525&i=1&par=
a nebo dacia a nebo tata
Když zatnu zuby a nebudu řešit Škodu a její cenovou politiku, tak ale stejně nemůžu pochopit sebevrahy, kteří dobrovolně kupují nový model krátce po uvedení na trh.
Kdo někdy pracoval ve firmě, která něco vyráběla, moc dobře ví, že si výroba čehokoliv (o tak složité věci jako auto to platí stonásobně) prostě chvilku "sedá" a první série nejsou už z principu žádná sláva.
Po roce - dvou už si budu ťukat na čelo jen při srovnání "cena x přínos":-D
No ono "mít ho první v ulici" něco stojí. Prostě jsou lidé, co chtějí mít novinku mezi prvními, nebo se jim dokonce natolik líbí, že to prostě neřeší, A cenová politika je myslím úplně v pořádku :-) Navíc bych neřekl, že je škoda takový extrém jako třeba VW nebo MINI :-)
Neměl jsem tu diskusi číst :-) Nejvíc mě pobavilo srovnání šťastného půjčovatele otcova Avensisu, který si neumí ani nastudovat jeho technické parametry. Myslím, že Škoda vzhledem k rostoucím prodejům, má přesně tu správnou cenu a navíc samozřejmě výhodu domácí značky. To ale nic nemění na tom, že možná kvalitní Toyota v prodejích pokulhává i v jiných evropských zemích. Prostě se nelíbí a já při pohledu do ceníku musím říct, že je i drahá.
Tak, tak. Pozice Toyoty na žebříčku prodejů jasně ukazuje, že Toyota dělá něco špatně. A nebo že je velká většina kupujících úplně tupá.