- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nad bezpečností a praktičností řešení. V poslední době jsme svědky toho, jak se zmenšuje sklon A sloupku. Pro zachování pevnosti karoserie je nutno takový sloupek zesílit. Tyto dva faktory velmi zhoršují výhled z auta šikmo vpřed. Při vjezdu do kruhového objezdu se vám snadno za takový sloupek schová osobák, který přijíždí zleva. Zdá se, že to nikoho nebolí. Každý posuzuje atraktivitu karoserie, výbavu, módní trendy. Kdo by se zdržoval nějakým výhledem. Přitom před patnácti lety tento problém prakticky neexistoval.
tak je třeba na to myslet a pořádně se podívat. ten samý problém vzniká špatně nastavenými vnějšími zrcátky při přejíždění z pruhu do pruhu. kdykoliv si sednu k někomu do auta tak skoro vždy má špatně nastavená zrcátka a dívá se napůl na svoje auto a pak na úzký proužek silnice za sebou.
Jen škoda, že nový model přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Ale s tím se výrobce příliš nechlubí.
nehulákej zde nesmysly a nešiř paniku, vpředu McPherson vzadu víceprvek, lešeňovou trubkou to zabili u (H) veloster . :-(
Kia Ceed se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místu,ne v Žilině.Opravte si to.
Hyundai má továrnu v nošovicích, kia v Žilině. Jsou to sesterské zavody. Takže je možné že občas sjede nějaká kia třeba z nošovické linky, proto může být v TP uvedeno ČR. Já mám u svého ceeda SK.
omyl, točím rád, jízdu si chci užít, na dálnice si koupím sazometa, v zatáčkách a na okrskách vás nechám ztrácet se ve zpětném zrcátku. ty středověku :-)
páč se to bude montovat na SK,pak je to nejdokonalejší,nejkrásnější a nejlepší auto celého vesmíru....byť vyvinuto celé v Německu,ale to snad přežijete...se bavím,jak z jedné fotky,která je na všech webech planety, dělají fanatic lidi závěry,fakt prča
Jo je, je o tom, že jsou 2 tábory - příznivci a odpůrci Korejců. Sám jsem si před 3-4 nedovedl představit, že bych si někdy koupil Hyundai natož Kiu. Ale časy se hooodně rychle mění, Ceed splňoval všechny parametry rodinného auta, které jsem vyžadoval a proto jsem si ho koupil, ne proto, že je korejec. A rozhodně nelituji a koupil bych si znovu i kdyby Oktávka nebo Golf zlevnili na cenu Ceedu.
a Dacii Logan, by se měl nechat vyšetřit. To ani nejsou přímí konkurenti. Dacia je cenový kompromis (nic proti, i to má svoje místo na trhu) zkompletovaný z přebytků Renaultu. KIA je značka, která má ambici být členem užší špičky v segmentu a dá se říci, že už dnes je členem té širší.
KIA má blíž k DACII (nové modely) než k Němcům, Francouzům, Italům a tento trend bohužel potvrdila i tímto modelem.
Ano, korejci delali spatna auta, treba v dobach Daewoo Racer , coz byl licencni Opel Kadet E pro vychodoevropske trhy, ale uvedomte si, ze to byla technologie roku 1985 a tehdejsi opely, golfy a escorty taky nebyly zadne vykriky techniky.
Od te doby sli korejsti vyrobci aut nahoru a dnes jsou na tom jednoznacne lepe jak Opel. Kdo tohle nevidi, tak je slepy.
Zatimco Skoda utilizuje komponenty, ktere odpadnou Audi (s prominutim) od zadku, Korejci delaji vlastni vyvoj a jsou rok od roku lepsi. S tou Dacii je to to same co se Skodou, akorat ta zas utilizuje to, co odpadlo od pozadi Reanultu.
S Kia motors se do budoucna musi hodne pocitat, hlavne na trhu s levnymi spotrebaky . Premiove znacky mohou byt prozatim v klidu, na luxusni limuziny a sportaky zatim v Koreji nemaji, ale je to jen otazka casu, nez se to nauci, jako napriklad SUVcka.
V jádru souhlasím. KIA už v nižší střední atakuje špičku, přibližuje se Mazdě, Fordu a Volkswagenu a Francouze, Opel apod už nechává za sebou. Jiná věc je ale střední třída a pak luxusní segment. Ve střední třídě už je prostě nulový prostor pro kompromisy. Japoncům trvalo desítky let, než se tam propracovali. Uvidíme, jak si povede Optima, která je v USA ultraúspěšná. Možná KIA nakoukne do střední už tento rok, ale myslím si, že Mondeo, Passat, A4, Avensis a Accord mohou zatím být v klidu. Co se týče luxusních aut, tak tam se Korejci ještě dlouho nepodívají, o tento segment se i Japonci (s Lexusem) zatím pokoušejí celkem marně. Auto luxusní třídy umějí v současnosti vyrobit jenom Italové, Němci a Britové. Nikdo jiný.
byla Corolla, podle toho čumáku
když nemáte peníze tak si raději kupte Dacii. Je o něco hezčí, sice méně vybavená ale alespoň peníze končí v Evropě.
Toto je dle mého skromného názoru absolutní designerský úlet a nerozumím tomu kdo si tuto Kill In Action koupí.
a nemůžu si to auto vynachválit. Sice se mi více líbila dvojková octavia, ale přeci jen byla znatelně drazší. A tento novej ceed? pecka pecka. Jesti to bude minimálně stejně spolehlivé a hezké jak předešlej ceed, tak vím kam půjdu pro další auto :)