Diskuze

VIDEO: Elektrická Škoda Octavia jezdí parádně, čeká se ale na baterky

Pákou automatu navolíte režim B a vzpomenete na léta, kdy jste jako naděje světového motorsportu trénovali usazeni tátovi na klíně na matějské pouti. Tahle bílá octavia se ovládá jako auto z autodromu, jediným pedálem. A taky je pěkně svižná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodák

21. 1. 2012 9:26
Elektromobil

Je to vcelku zajímavé, ale je zde několik praktických problémů, bez jejichž vyřešení asi nedojde k masovému rozšíření elektromobilů

1. Výroba elektrické energie není zrovna moc ekologická, když pominu vítr, vodu,slunce a atom, ale v případě atomu jsou zde značná omezení typu bezpečnost, finanční náročnost a pod. 2.Omezený dojezd. 3.Část užitečného zatížení vozidla padne na baterie. 4.Zdlouhavé nabíjení. 5.Způsob nabíjení na veřejných prostorech, například na sídlištích, kde žije značná část obyvatel. Už vidím ty vtipálky, kteří v noci přijdou k autu a vytáhnou nabíjecí kabel a vy ráno zjistíte, že můžete jet tak maximálně do pr...Nebo ho prostě uříznou, protože se za měď ve sběrně dávají hezké peníze.:-/

2 0
možnosti

islandan

20. 1. 2012 15:28
Pokud se

nenapiju anebo nezapomenu dotankovat palivo,  tak musím mít auto stále v pohotovosti. Jakékoliv zvažování zda můžu nebo nemůžu vyjet je nepřijatelné. Bláznivá slepá cesta podporovaná zelenými ekofašouny nemá perspektivu.

1 0
možnosti

marena11

17. 1. 2012 16:26
Embečkáři se zase vytáhli

Ve světě se už několik let dělají pokusy s kapacitorama a češi našli baterku z mobilu :-).Fakt vtipný.Článek jak má být.Příště přijďte s kolem.;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Antonín, topič

17. 1. 2012 17:36
Re: Embečkáři se zase vytáhli

R^:-)

0 0
možnosti

JavorMagor

17. 1. 2012 15:00
Aspon ze ma Skodovka neplacenou reklamu ...jak jsou green

Rad bych videl toho clovicka, co uzivi zuto s dojezdem 150km (pardon, jednou v zivote to najelo 148km na nabiti, pokud rekuperujete jak o zivot a radsi se ani nerozjizdite) a je schopny s timhle verglem najet za jeho zivotnost  3tisic nabiti to odpovida 300 000 km. Panove od skody jsou vtipni, napada me jedina pouzitelska aplikace... kuryrni sluzby a rozvoz pizzy po meste, pro normalni spotrebitele kteri nejezdi 24h denne pojizdky kolem 10-60km daleko je to  naprosto o nicem auto.  Navic ty baterky nejsou limitovane jen poctem cyklu, ale take starim... a jsou samy o sobe drahe jak cele jedno auto na spalovaci motor. Takze ta ekonomika neni zas tak ruzova s tou korunou na kilometr....

1 0
možnosti

Antonín, topič

17. 1. 2012 15:37
Re: Aspon ze ma Skodovka neplacenou reklamu ...jak jsou green

Ekonomika je růžová, když si tam nacpete kompletně recyklovatelné levné NiFe články. Ale pak je zase dojezd trošku jinde.

0 0
možnosti

kladivar2

17. 1. 2012 10:27
Budoucnost maji palivove clanky

elektroauta budou jen jako doplnek.

0 0
možnosti

Antonín, topič

17. 1. 2012 12:40
Re: Budoucnost maji palivove clanky

A co o palivových článcích víte, že jim věštíte budoucnost? ;-D

0 0
možnosti

Antonín, topič

17. 1. 2012 10:05
Když tak čtu

ty nesmysly zde na diskusi, tak musím konstatovat, ano, české základní a střední školství je v hluboké krizi. Takovou hloupost snad ani nejde hrát, to musí být pravda.

1 0
možnosti

akleen

17. 1. 2012 10:07
Re: Když tak čtu

Ano souhlasim. Fyzika se uci uz na zakladni skole a pritom i ty jsi dukaz, ze jsi ji moc nepobral.

0 0
možnosti

BR75

17. 1. 2012 7:26
Nechápu...

...proč haníte něco,co je teprve v plenkách. Ano,zatím je elektromobil konkurence neschopný. Ale já osobně pamatuji dobu,kdy jsem si za drahé peníze koupil takovou cihlu a všichni v mém okolí říkali: vždyť to nic nevydrží,těžké to je,nabíjet se to musí každý den,někdy i 2x.......A dnes? A bylo to ani ne před 20 léty. Tak čekám,že já si nějaký konkurence schopný elmobil zařídím.:-P

0 0
možnosti

Chleba a brambory

17. 1. 2012 8:23
Re: Nechápu...

Jistě. Smutné ovšem je, že tohle se o elektromobilech tvrdí už desítky let. Jejich praktické masové využití je pořád stejně daleko. Větší šanci mají jen díky zkracování průměrně ujeté vzdálenosti (ve městech) a zároveň díky extrémním cenám PHM, kde daně tvoří přes 50% ceny.

0 0
možnosti

LiborAxel

17. 1. 2012 3:18
A

za stávající ekonomické situace spláchneme elektrokoktávku do .....nebo budeme ekologové a každé 2-3 roky si koupíme nové baterie za cca 600tis.

1 0
možnosti

medstudent

17. 1. 2012 0:35
Doporučuju nadhled a pořádně číst

část 1

Zdravím,

nejsem žádnej eko šílenec,naopak jakýkoliv hysterický hesla laděný touto cestou nesnáším, ale zamítnout vše a ani si o tom neudělat názor mě přijde omezený, jakákoliv věc má svý pro a proti.

  Ve článku je psáno, že na auto typu oktávka se elektro nehodí, elektro se hodí na malá auta, určená na jízdu po městě ~ krátké vzdálenosti, na druhou stranu ty, co rutinně vykonává většina motoristů hodně často...Pokud vám uniká význam, doporučuju navštívit některá velká města, vylézt ze svýho auta,   ranní hodiny ,hlavní ulice s maximálním provozem,  a zkuste si to po této ulici  vzít rychlou chůzí do práce...ohromnej zážitek, kor teď v zimě..pokud vám z práce zavolaj, že spěchat nemusíte, možná to stejně nebudete věďet, protože nic neuslyšíte. Že parametry zatím nejsou oslňující, ale to je otázka času, kdy je vylepší, jak  moc si narozdíl od jiných zde netroufám tvrdit, nevím, nejsem inženýr, podstatný co v tom článku je, že už to jezdí jako auto.

1 0
možnosti

medstudent

17. 1. 2012 0:39
Re: Doporučuju nadhled a pořádně číst

část 2

Bydlím ve velkým městě, periférie, do práce 10 km, tak mít takový malý elektro auto, pohodově bych ho užil,  jednou týdně hodit přes noc do zásuvky a pohoda, ušetřím a ještě měl dobrej pocit, že se kvůli mě nedusí lidi v centru, co tam nedejbože musí žít. Nevím co je na tomhle smyšlení nenormalního, slušnej človek bere ohledy na jiný lidi, jinak je to pro mě dobytek ( a je jich u nás dost )

      Když budu chtet si zajet na hory, k mořu, na návštevu , nebo jen nějak na výjezd a bude to daleko a elektro by bylo z pochopitelných důvodů otrava, vytahnu stary dobry -třeba tu výše zmiňovanou- oktávu- benzin/nafťák a jede se, pohoda. Myslím si, že taková je vize tvůrců do blízké budoucnosti. Že je taková kára dražší je jasný, nafťák je taky dražší než benzin, projetýma km se to vrací, musí se na tom zapracovat, aby to bylo podobný.

   Masivní využití/ nahrazení/ elektrem je asi scifi, to souhlas. Jestli to ješte promakají a cena nebude uplně šílená, já bych do toho šel. HOWG

0 0
možnosti

TYGR.NET

16. 1. 2012 21:18
Budoucnost je podle mne ve vodíku,

jako je Honda FCX Clarity. Je to elektromobil, co tankuje vodík. Nicméně než se svět k tomu vypracuje tak to bude trvat hodně dlouho, myslím, že takové auto já už řídit nebudu.

0 0
možnosti