Diskuze

Legendární toyota ožila, místo šestiválce pod kapotou mňoukají kočky

Toyota 2000GT je jeden z nejvzácnějších japonských sporťáků. Je totiž vlastně první japonský supersport a vzniklo jich jen 337, takže je dnes hlavně sběratelským unikátem. Teď je z jednoho z nich solární elektromobil, který má změnit mínění o solárních autech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

natvrdlý

20. 1. 2012 8:14
Já osobně...

...hlasuju pro oslí hýkání :-)R^

0 0
možnosti
MB

mlčanlivý boban

20. 1. 2012 8:02
Vtedy ešte mali autá svojský štýl

Nebol to unifikovaný hamburger štýl vymaľovaný v jednom a tom istom software ako dnes...

0 0
možnosti
MT

3ska

20. 1. 2012 7:29
-

Radsi nic nepisu, at neprijdu o dukaty (mam jich tolik, ze si muzu koupit plakat s Luckou Fondrackovou).

0 0
možnosti
PG

RBrider

20. 1. 2012 14:08
Re: -

;-D

0 0
možnosti
AK

Dingo-žlutý pes

19. 1. 2012 21:44
žaponsko

Mezi hlavní producenty v žaponsku patří kojota, mázdra a hnisan.

0 0
možnosti
PZLV

Posel z Liptákova V.

19. 1. 2012 22:17
Re: žaponsko

Voni Korejci se svým hnůjdajem a kýlou taky moc nezaostávaj R^R^

0 0
možnosti
ST

syn truhláře

19. 1. 2012 19:42
Jenom doufám,

že to není takový šmejd, jako Corolla combi 1,4 benzin, kterou jsem koupil v r. 2006: 1. Rezerva 14l - prý to je normální (na tuto rezervu jsem dojel z Ostravy do Uh. Hradiště a zpět !!!). 2. Po roce vrzání podvozku při ochlazení - nepravidelně. 3. Podélně prasklé těsnění u dveří - naštěstí to bylo ještě v záruce. 4, Po 5-ti letech, na tachometru ale jen 30 000 - garážované, v křižovatce řvoucí motor. Nohy na žádném pedálu nebyly. - Vadný čip plynu, k dostání ven v Toyotě za "pouhých" 11 000,- Kč...

0 0
možnosti
PK

Lovap

19. 1. 2012 23:09
Re: Jenom doufám,

To je tou výrobou v Turecku ... (hatchback sa vyrábal v Japonsku, sedan a kombi v Turecku)

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

19. 1. 2012 18:54
Bravo

rozdil mezi tasemnici a redaktorem? Z kazdeho sem tam vypadne clanek 8-o

8 0
možnosti
PZLV

Posel z Liptákova V.

19. 1. 2012 19:29
Re: Bravo

;-D;-D

0 0
možnosti
MH

a_co_tento_nazor

19. 1. 2012 18:47
Chybí mi v komentáři fakta.

Dojezd, zrychlení, Hmotnost vozu

cena/ km, životnost baterií, jejich typ

rozměr a huštění pneu,

typ patice el. rozvodu. Možná to vše vyčtu mezi řádky nebo najdu originální zdroj v japonštině!

0 0
možnosti
MH

a_co_tento_nazor

19. 1. 2012 18:50
Re: Chybí mi v komentáři fakta.

Tak baterku jsem už objevil, ale nejduležitější na celém článku jsou ty zvukové efekty, autor asi nejel nikdy trolejbusem, podobnost asi ne čistě náhodná....

0 0
možnosti
PZLV

Posel z Liptákova V.

19. 1. 2012 17:56
Jóóó, to se ještě u aut dalo mluvit o designu...

...dneska už umíme pěkně dělat jenom retro, což vypovídá o úpadku invence současné společnosti Rv

1 0
možnosti
JE

josef_spejbl, esq.

19. 1. 2012 18:31
Re: Jóóó, to se ještě u aut dalo mluvit o designu...

tehdy ještě neplatily současné bezpečnostní normy. Dnes by takový design auta bohužel asi neprošel.

0 0
možnosti
TK

Tomáš Kocian

19. 1. 2012 17:33
Proč mi to připomíná Jaguar E

S tím nabíjením to je dobrý...takový víkendový auto ;-D Přes týden se to nabíjí a o víkendu se s tím dá zajet do kina a pokud je sluníčko, tak i dvakrát ;-D

0 0
možnosti
PHH

hariprasad8

19. 1. 2012 18:41
Re: Proč mi to připomíná Jaguar E

Zřejmě se to dá nabíjet i ze zásuvky, voni novináři se honí vždycky za nějakými senzacemi a nabíjení ze solárních článků přímo na kapotě je taková zajímavost, že.

0 0
možnosti
RU

Roderick Usher

19. 1. 2012 17:33
Nadherny auto!

0 0
možnosti
MG

bitkar

20. 1. 2012 9:50
Re: Nadherny auto!

tj! akorat ho takle zprznit elektromotorem

0 0
možnosti