- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebol to unifikovaný hamburger štýl vymaľovaný v jednom a tom istom software ako dnes...
Radsi nic nepisu, at neprijdu o dukaty (mam jich tolik, ze si muzu koupit plakat s Luckou Fondrackovou).
Mezi hlavní producenty v žaponsku patří kojota, mázdra a hnisan.
Voni Korejci se svým hnůjdajem a kýlou taky moc nezaostávaj
že to není takový šmejd, jako Corolla combi 1,4 benzin, kterou jsem koupil v r. 2006: 1. Rezerva 14l - prý to je normální (na tuto rezervu jsem dojel z Ostravy do Uh. Hradiště a zpět !!!). 2. Po roce vrzání podvozku při ochlazení - nepravidelně. 3. Podélně prasklé těsnění u dveří - naštěstí to bylo ještě v záruce. 4, Po 5-ti letech, na tachometru ale jen 30 000 - garážované, v křižovatce řvoucí motor. Nohy na žádném pedálu nebyly. - Vadný čip plynu, k dostání ven v Toyotě za "pouhých" 11 000,- Kč...
To je tou výrobou v Turecku ... (hatchback sa vyrábal v Japonsku, sedan a kombi v Turecku)
rozdil mezi tasemnici a redaktorem? Z kazdeho sem tam vypadne clanek
Dojezd, zrychlení, Hmotnost vozu
cena/ km, životnost baterií, jejich typ
rozměr a huštění pneu,
typ patice el. rozvodu. Možná to vše vyčtu mezi řádky nebo najdu originální zdroj v japonštině
Tak baterku jsem už objevil, ale nejduležitější na celém článku jsou ty zvukové efekty, autor asi nejel nikdy trolejbusem, podobnost asi ne čistě náhodná....
...dneska už umíme pěkně dělat jenom retro, což vypovídá o úpadku invence současné společnosti
tehdy ještě neplatily současné bezpečnostní normy. Dnes by takový design auta bohužel asi neprošel.
S tím nabíjením to je dobrý...takový víkendový auto Přes týden se to nabíjí a o víkendu se s tím dá zajet do kina a pokud je sluníčko, tak i dvakrát
Zřejmě se to dá nabíjet i ze zásuvky, voni novináři se honí vždycky za nějakými senzacemi a nabíjení ze solárních článků přímo na kapotě je taková zajímavost, že.