- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
6e GM a VW mají spoustu značek které pak sčítají v prodejnosti. ale toyota má tak max 3 takže pro mne je vítěz jasný
Scion, Lexus, Daihatsu a Hino - takže pět...
růst VW byl 14,6% ale Hyundai rostl nejrychleji tzn.o 12,3%
pocitano i s Kia, ktera ma 19 %.
Toyotě se opravdu zasekávaly pedály a prius nebrzdil? I tak bych si koupil tu Toyotu raději než VW a nebo příšernost z GM.
Ono si stačí uvědomit souvislosti: 800 mld. USD nalitých do automobilek v USA (zejména do GM); stále se jen mírně zvyšující prodeje vozidel příslušných značek; no a to by nebylo, aby se nějaká kauzička nevytáhla !!!
.... mimochodem mám Toyotu a jsem spokojený, pedály OK, vše funguje, když byl problém, tak v servisu provedena oprava na pčet automobilky ........
Obě zmíněné automobilky se mohou handrkovat, jak chtějí.
Skončí obě stejně, a to "díky" odborům.
Nyní se jim Opel hodí. GM a jejich auta, jsou i horší výrobci..... třeba Astra z Polska, také jezdí.....
GM vykradlo ze Saabu akorát patenty. Doufám, že na GM bude podána v USA patentová žaloba, která ho ve výsledku položí, Obama neObama. GM prodalo Saab před půldruhým rokem Spykeru a dneska mu vyhrožuje žalobama, jestli bude vyrábět Saabem patentovaný výrobky.
že se to letos nestane,ale byla by pr....sranda,když se tak tito dva perou aby je přeskočila Hyundai.
v pohrbivani automobilek. kam slapne, tam trava neroste.
naco drzat automobilky co nezarabaju? aby si ich potom aj s technologiami odkupili cinania?
ale asi jenom v produkci šrotu všeho druhu ( neberte mne za slovo, jistěže je to nadnesené...). Ať byl výsledek roku 2011 jaký chtěl, globální platforma Epsilon, což je převážně Insignia, jede pomalu ale jistě z kopce dolů. A ani v Americe se zázraky nekonají.
Nikoho nehiodlám přesvědčovat, ale každý má čas se zamyslet, kdo je vítězem krize z konce roku 2008 a dále posiluje pozice. GM ani Toyota to nebude,
Co se vyrobilo potom už je pasé (mám negativní zkušenost s Yarisem i Avensisem). S dvoulitrem Carina jela docela slušně, byla docela lehká. Jak to bylo s bezpečností se mi naštěstí nepovedlo nějak víc vyzkoušet. Na dálniční provoz ideální, české silnice to taky zvládalo dobře, problém byl jen v ostřeji projížděných zatáčkách kdy se to strašlivě naklánělo a pištěly pneu. Brzdy byly parádní, kotouče z kvalitního materiálu - nerezly ani po pár týdnech stání na sněhu/dešti. Zážehový dvoulitr byl absolutně spolehlivý, natočil přes 350tis. jen na běžnou údržbu, řekl si o přijatelných 8l/100km, s elektikou taky žádné problémy. Naopak diesely byly problematické. Slabostí všech Carin byly tlumiče - musely se včas vyměnit jinak se podělaly i ostatní věci na podvozku, těsnost chladící soustavy bylo taky třeba kontrolovat a v případě podezření lepší přetěsnit a vyměnit všechny hadice a samozřejmě občas se ozval výfuk.
Promiň, my jsem Cariny měli 4 kusy, všem tekl po cca 25.000 km olej. Dost jsme s tím měli problémy.
Rozhdone nemeckejm amikum nez ceskejm nemcum.