Diskuze
GM připravuje tiché brzdy, které nebudou trápit řidiče
Děkujeme za pochopení.
KOMON
V autopůjčovně pravidelně "odobrníci"reklamují skřípání brzd
po vyjetí z myčky většina kotoučů trochu orezne,což by nebylo to nejhorší,ale ono to také KORODUJE!
No a když pak správný "inženýr" sedne do auta při prvním brždění uslyší skřípání,s velkou slávou nám jde vrátit auto,co si to dovolujeme s trochou štěstí to už odřel a neskřípá to vůbec,pár lidí si to nechá v klidu vysvětlit,ale speciálně odborníci z automobilového průmyslu když to po půl hodině pochopí(některým musíme auto vyměnit,ale většina si nechá říct,když jim vysvětlíte,že to další auto bude mít stejný problém!) tak vyžaduje,aby jsme to nějak vyřešily příště...no nezbývá než nabídnout auto bez brzd
radik
Re: V autopůjčovně pravidelně
Po vyjetí z myčky většinou stačim zabrzdit tak aby kotouče oslchly dřív než vůbec začnou reznout... většinou stačí opravdu jen málo.
Hra11
Dobrá rada od strnada. Pro zručné. Vyzkoušeno a funguje to.
Příčina pískání kotoučových brzd spočívá u řady aut už v konstrukci. Brzdové destičky se třou (kmitají) po styčných plochách třmenu, proto pískají. Uvidíte to už pohledem jak jsou vydřené. Příčina je v jemném dobržďování při městském provozu. Nejsou-li styčné plochy už úplně zdevastované, tak doporučuji ty styčné plochy (destička - třmen) namazat tukem s přídavkem měděného prášku (dá se to koupit), nebo případně grafitovým tukem. Jsou-li destičky konicky sedřené, tak je vyhoďte a ty nové nezapomeňte namazat. Někdy bývá sedřená konicky i plocha výtlačného pístku. Není kolmá na destičku. Potom musíte vyhodit i brzdový třmen. Samotný píst se ani nedá koupit. U bubnových brzd, prostě napilovat náběžné hrany, obvodové plochy a stykové plochy čelistí se štítem opět jemně namazat. Nové z výroby to náký čas nedělají, protože jsou nalakovány barvou. Potíž začně, když se barva odře a vše jde kov na kov.
KOMON
Re: Dobrá rada od strnada. Pro zručné. Vyzkoušeno a funguje to.
akorát bych se bál,že to bude po namazání špatně brzdit (přechodně samozřejmě,než se to "vypálí") a smrdět na to by měli upozornit,aby to někdo netestoval v křižovatce
Jardajar
Pískání
Mám 11 let starý auto a brzdy mi nepískají. Holt nejsem majotel drahého vozu, kterému by to mohlo vadit. Vůbec u osobáků to nějak nevnímám, autobusy někdy pískají, to jo.
Rambo-x
No já nevím
Ale na škodárně 120L ani Rapidu 136 mi brzdy žádné zvuky nevydávají,kromě obvyklého hodně tlumeného hučení,žádné křivé kotouče a nic podobného,prostě slouží,pískat začnou možná až tehdy když nedbalý člověk nechá sedřít obložení kov na kov.......ale naopak u octavie staré jen 10 let mi brzdy pískají často,obložení téměř nové,značkové,výměna za jiné nic neřeší,a křivé kotouče už jsem taktéž musel měnit......tak nevím jak to dělají že na´´zánovní´´octávce to dělá a na 24 a 27 let starých veteránech ani náhodou
Nemohu ji zadat, je blokovana...
Taky mi piskaji
a v nekolika servisech mi rekli ze jsou v poradku...
Lvy
Asi mám problém, brzdy mi nepískají, co s tím mám dělat?
Poradí někdo?
JavorMagor
Re: Asi mám problém, brzdy mi nepískají, co s tím mám dělat?
jezdit za mokra a lehounce brzdit, pokud ani to nepomuze, nasypat do brzd pisek.
unikátní přezdívka
General Magors
a jak to chcou prodavat to jako vyvinou piskaci brzdy daji je do standartu a v priplatkove vybave budou nepiskaci? a co kdyz potom v bruselu schvali euro piskaci normy a my budeme donuceni kupovat ty drazsi? jen takova moje konspiracni teorie kdyz na nalozenem nakladaku dupnu na brzdu tak neni ten piskot zpusobeny tim ze to kolo nedokazou desky udrzet zastavene ale dochazi k nehorazne velkemu treni diky vaze vozidla u osobaku bez abs kdyz nato dupnu tak to kolo bude stat a a sedru gumy a u vlaku to piskalo vzdycky a i po krachu GM bude!!!
radik
Re: General Magors
... klid... ono to s kvalitou aut v US neni zrovna nejlépší a jak ty říkáš pískací brzdy tam v tom standardu maj (ne že by měly pískat schválně). U nových kamionů a vlaků pokud je celá brzdná soustava v pořádku nedochází k pískání brzd (maximálně ocelových kol na kolejnici u vlaku)... jenomže s kvalitou materiálů a celých aut prodávaných v USA to je horší a tak se jim zdaj brzdy co nepískaj jako super nápad...
Jinak pochybuju že budou lehčí, menší a přitom účinější... to se přímo vylučuje... je tam část navíc, teda nebudou lehčí, menší a účinější... blbost, menší kotouč u stejného brzdoveho třmenu může znamenat jedině měnší účinnost a to nemluvim o špatném větrání takových kotoučů... je to prostě jen marketingová kravina pro stádo tupců.
broskvovyPRD
tak mě to teda prudí!
mám nové obložení a píská to jak zběsilé a to si myslím, že by se to po dvou měsících ježdění mělo už usadit a hvízdá to pořád. Dost mě to štve. Naškůdce jsme do destiček udělali trojuhelníkovým pilníkem pár zářezů a bylo po problému, ale na Pé třista sedmičce se takové akce docela bojím. Any Idea?
alčawirth
Re: tak mě to teda prudí!
Vyhodit ! Neřešit nesmyslem jako je měděná vazelína na dosedací ploše, různé drážky nebo náběhové hrany. Koupit levný shit typu Starline nebo Lpr a pokud nezávodíš máš po problému . Nájezd sice max. 20k ale bez písknutí
Andee in Red Book
No...
Není mi jasný, o čem se tu mluví. Posledních 15 let mi žádný brzdy nepískaly... to je zase vynález
JavorMagor
Re: No...
:) Neexistujici problem se marketingove zvelici, fyzikalne vysvetli tak, aby to nikdo nepochopil a za hodne penez se to pak s velkou pompou proda nic netusicim spotrebitelum. Ono vyrobit kvalitni odvetravany kotouc totiz neco stoji. Vyrobit tenhle hnus bude docela levne, ze to bude tezke a nebude to brzdit tak jak odvetravane disky se taktne zanedba.
Jinak fyzikalne se jedna o proces suchého tření s mikroposuvy při velmi nízkých rychlostech, kde se kineticka energie premenuje na teplo.
JavorMagor
Zajimavy napad...
akorat zrovna u brzd mi to prijde trochu kontraproduktivni.
U klasickeho kotouce bude asi mensi sance vyrobit zmetek nez u nejakeho slepence..
Na druhou stranu je kotouc teplotne a mechanicky namahan a volbou ruznych materialu by se mozna mohlo dosahnout vetsi pevnosti a trvanlivosti pri nizsi hmotnosti.. tak bych to smahem nezavrhoval. Kor pro slaba auta, na ktere se karbonkeramicke kotouce moc nehodi.
To piskani bych ponechal stranou, vetsinou to delaji tvrde desticky nebo to, ze jsou blbe namontovane a vibruji.
Kotouc sam o sobe nepiska.
JavorMagor
Re: Zajimavy napad...
tak beru zpet... tady nejde o snizovani hmotnosti, ale o presny opak....
Coulomb damping... doprostred brzdoveho kotouce se namontuje balastni material, na jehoz povrchu se meni mechanicke vibrace trenim na teplo.
Opravdu bomba napad, zatezovat neodpruzenou hnotnost auta uplne zbytecnym zavazim....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Prodej bytu 3+1, Vsetín
Dolní Jasenka, Vsetín
3 380 000 Kč